ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بهترین راه‌حل برای برطرف کردن مشکلات پزشکی چیست؟

واقعیت این است که ما ابرقهرمان نیستیم! بدن ما محدودیت‌هایی دارد و ممکن است در برابر عوامل بیرونی و بیماری‌ها شکست بخورد و دچار بیماری شویم. مشکلات پزشکی انواع مختلفی دارند، از یک سرماخوردگی ساده ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

واقعیت این است که ما ابرقهرمان نیستیم! بدن ما محدودیت‌هایی دارد و ممکن است در برابر عوامل بیرونی و بیماری‌ها شکست بخورد و دچار بیماری شویم. مشکلات پزشکی انواع مختلفی دارند، از یک سرماخوردگی ساده تا بیماری‌های جدی و تهدیدکننده‌ سلامت را در بر می‌گیرد. این امکان وجود دارد که هر یک از ما در بازه‌ای از زندگی‌مان درگیر مشکلات پزشکی مختلفی شویم.

اولین قدم برای شکست دادن عارضه‌های سلامتی این است که آرامش خود را حفظ کنیم و دچار استرس و اضطراب بیش‌ازاندازه نشویم. در مرحله بعد کمک گرفتن از متخصصان سلامت می‌تواند به ما کمک کند با مشکلات پزشکی دست و پنجه نرم کنیم.

مشورت با پزشک و متخصص سلامت به شکل‌های مختلفی امکان‌پذیر است. این روزها به کمک اینترنت دیگر نیاز نیست برای مشاوره با پزشک به به مطب و کلینیک‌های سلامت مراجعه کنیم. می‌توان به سادگی با استفاده از اینترنت، مشاوره پزشکی تلفنی یا آنلاین انجام داد. سامانه اینترنتی دکتر ساینا، امکان دریافت مشاوره پزشکی به شکل غیرحضوری را فراهم کرده است. مشاوره تلفنی دکتر ساینا، می‌تواند به شما در به دست آوردن سلامتتان کمک کند. کافی است به وب‌سایت دکتر ساینا مراجعه کنید.

گام‌های مهم برای برطرف کردن مشکلات پزشکی

زمانی که متوجه می‌شویم علائم یک عارضه در بدنمان ظهور کرده، اولین احساسی که پیدا می‌کنیم اضطراب شدید است. اما در واقع اضطراب می‌تواند قدرت تدافعی بدن را در برابر مشکلات پزشکی کاهش داده و منجر به پیشروی عارضه شود. بنابراین بهتر است به جای مضطرب شدن، گام‌های مهمی برای مقابله با عارضه‌های سلامت را آغاز کنیم.

1. با پزشک مشورت کنید

در مرحله اول نیاز است که علائم و نشانه‌هایی که دارید را با پزشک در میان بگذارید. توجه داشته باشید که وقتی مشکلات پزشکی در مراحل اولیه تشخیص داده می‌شوند، مقابله با آن‌ها بسیار ساده‌تر است. از آنجایی که مراجعه به مطب پزشک معمولاً زمان بر است، بسیاری از افراد مشکلات پزشکی را نادیده می‌گیرند و تا زمان وخیم شدن شرایط به پزشک مراجعه نمی‌کنند. برای مقابله با این معضل، دریافت مشاوره آنلاین یا تلفنی، راهکار مکمل مناسبی است. شما می‌توانید بدون هدر کردن وقت خود در مسیر رفت‌وآمد و منتظر ماندن در اتاق‌های انتظار، به سادگی با پزشک ارتباط برقرار کنید و علائم و نگرانی‌هایتان را با او در میان بگذارید. متخصص احتمال وجود مشکلات پزشکی مختلف را در نظر می‌گیرد و در صورت نیاز شما را برای ویزیت حضوری ارجاع خواهد داد. سامانه اینترنتی دکتر ساینا، مرجع مناسبی برای دریافت مشاوره آنلاین یا تلفنی است.

2. به دنبال حمایت عاطفی باشید

واقعیت این است که تحمل مشکلات پزشکی به تنهایی می‌تواند فشار روانی زیادی به فرد وارد کند و او را در معرض عارضه‌های روان‌شناختی قرار دهد. بنابراین از کمک خواستن واهمه نداشته باشید. با خانواده و دوستانتان تماس بگیرید و آن‌ها را در جریان وضعیتتان قرار دهید. تکیه کردن به افرادی که دوستشان داریم و به ما اهمیت می‌دهند در زمان رویارو شدن با مشکلات پزشکی می‌تواند به ما قدرت دهد با توان بیشتری از خود محافظت کنیم. همچنین همراهی خانواده و دوستانمان سطح استرس را کاهش می‌دهد.

فقط به حمایت نزدیکانتان بسنده نکنید. بلکه برای مقابله با مشکلات پزشکی لازم است از متخصصی کمک بگیرید که با او احساس راحتی می‌کنید. متخصص وظیفه دارد در مسیر رسیدن به سلامت ما را همراهی کند بنابراین مهم است که برای پیدا کردن بهترین و کارآمدترین همراه زمان بگذارید.

3. خودتان را در اولویت قرار دهید

مشغله‌ی زندگی مدرن به بسیاری از ما اجازه نمی‌دهد به شکل مناسب از خودمان مراقبت کنیم. اما واقعیت این است که مهم‌ترین نیروی دفاعی ما در برابر عوارض سلامتی، سیستم درونی بدنمان است. یک بدن سالم بهتر می‌تواند تهدیدهای مختلف را دفع کند. برای از بین بردن مشکلات پزشکی باید به شکل ویژه خودمان را تقویت کنیم. بنابراین به تغذیه و خوابتان توجه داشته باشید و بهداشت شخصیتان را در اولویت قرار دهید. همیشه به یاد داشته باشید که سلامتی باارزش‌ترین دارایی است.

همچنین باید تاکید کنیم که توجه و تمرکز بیست‌وچهار ساعته بر روی مشکلات پزشکی می‌تواند تاثیر منفی بر روحیه‌تان داشته باشد. به جای غصه خوردن و توجه به مشکلی که برایتان ایجاد شده است، سعی کنید برای خودتان اتفاقات شاد به وجود بیاورید. شاد بودن علاوه بر مزیت‌هایی که برای سلامت روانتان دارد، می‌تواند به سلامت فیزیکی‌تان نیز کمک زیادی بکند. بنابراین سعی کنید فعالیت‌های مختلفی را امتحان کنید. می‌توانید یک ورزش جدید را شروع کنید یا برای یاد گرفتن یک زبان تازه وقت بگذارید.

نعمت ارزشمند سلامت

مشکلات پزشکی می‌توانند برای فرد دغدغه‌های مختلفی ایجاد کنند اما با پیمودن گام‌هایی اساسی می‌توان به بدن کمک کرد با قدرتی بیشتر مقابله کند. سامانه اینترنتی دکتر ساینا، منبعی معتبر برای دریافت کمک پزشکی به شکل آنلاین یا تلفنی است.

بیش از 450 متخصص در زمینه‌های تخصصی مختلف در این سامانه فعالیت دارند و تمام متخصصان توسط تیم پزشکی دکتر ساینا مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند و اعتبار آن‌ها سنجیده شده است. بنابراین می‌توانید با خیال راحت از بین متخصصان فعال، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

مشاوره تلفنی پزشکی دکتر ساینا روشی برای دسترسی سریع و آسان به پزشک برای شما فراهم می‌کند. برای دریافت خدمات کافی است به وب‌سایت دکتر ساینا ( www.drsaina.com ) سری بزنید یا اپلیکیشن آن را روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی