ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بیش از 30% تخفیف یک ماهه روی دوره‌های امنیت و شبکه

یک خبر خوب برای تمام افرادی که به دنیای امنیت و شبکه علاقه دارند. آکادمی لیان، به عنوان مرجع تخصصی دوره‌های امنیت و شبکه، قصد دارد به مدت یک ماه، از تاریخ 9/9/99 تا 9/10/99 ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یک خبر خوب برای تمام افرادی که به دنیای امنیت و شبکه علاقه دارند. آکادمی لیان، به عنوان مرجع تخصصی دوره‌های امنیت و شبکه، قصد دارد به مدت یک ماه، از تاریخ 9/9/99 تا 9/10/99 روی تمام دوره‌های آموزشی خود تخفیف 30 تا 50 درصدی اعمال کند.

این جشنواره که با دوران قرنطینه اجباری به دلیل بیماری کرونا مصادف شده، بهترین فرصت برای آن دسته از علاقه‌مندانی است که به دنبال ارتقاء دانش تخصصی خود هستند.

گروه لیان، دوره‌های آموزشی امنیت و شبکه را در تمام سطوح مقدماتی، متوسط و پیشرفته برگزار می‌کند. بسیاری از این دوره‌ها، برای اولین بار است که در ایران ارائه می‌شوند. همچنین برای صرفه‌جویی در وقت دانشجو، پکیج‌هایی ارائه شده تا دانشجو بتواند به جای شرکت در چند دوره مختلف، در یک دوره شرکت کند و در بازه زمانی کوتاه‌تری، تمام مباحث آموزشی مربوط به آن حوزه را فرا بگیرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این جشنواره که «آخرین جشنواره آموزشی قرن» نام‌گذاری شده، هدیه‌ای است که برای ثبت‌نام کنندگان در نظر گرفته شده است. افرادی که در جشنواره آموزشی لیان شرکت کنند، می‌توانند با 50 دلار تخفیف در این آزمون‌ها شرکت کنند. کسانی که کمی با این حوزه آشنا باشند، می‌دانند که داشتن مدارک بین‌المللی شبکه و امنیت چقدر اهمیت دارد. یکی از مشکلاتی که در کشور عزیزمان با آن روبه‌رو هستیم، عدم برگزاری آزمون‌های بین‌المللی به دلیل تحریم‌ها است. یکی از خدماتی که در لیان ارائه می‌دهیم، برگزاری این آزمون‌ها و ارائه مدرک است.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره، می‌توانند در بازه زمانی ذکر شده، به این آدرس مراجعه کنند یا با شماره 91004151-021 (داخلی 3) تماس گرفته و مشاوره دریافت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی