ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

جشنواره روزانه 25 الی 50 درصد تخفیف در بیستک کتاب

معمولا هیچ گزینه‌ای در کنار کیفیت کالای اجناس یک فروشگاه به جز تخفیف، نمی‌تواند سیلی از مشتریان را به سوی خود به راه بیندازد؛ به‌خصوص اگر این تخفیف مربوط به فعالیت خرید و فروش کتاب‌های ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۶ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

معمولا هیچ گزینه‌ای در کنار کیفیت کالای اجناس یک فروشگاه به جز تخفیف، نمی‌تواند سیلی از مشتریان را به سوی خود به راه بیندازد؛ به‌خصوص اگر این تخفیف مربوط به فعالیت خرید و فروش کتاب‌های کمک درسی و کنکوری باشد که نیاز مبرم این ماه‌های پایانی سال برای بچه‌های کنکوری است. از طرفی با وجود شرایط کرونایی امروز شنیدن خبرهای تخفیفی اجناس به صورت حضوری، میل به خرید را به خاطر خطر سلامتی، اندک می‌نماید؛ در حالی که در این زمان نقش پُررنگ بانک کتاب‌هایی همچون بانک کتاب بیستک، بسیار نمایان می‌شود. بانک کتاب بیستک با تخفیفات فراوان و تنوع محصولات خود در جهت ایجاد آرامش برای دانش‌آموزان و کنکوری‌های عزیز در این روزهای پایانی فصل پاییز با شرایط ویژه، زمستان در پیش روی خوبی را برای دانش آموزان عزیز رقم زده است.

بانک کتاب آنلاین بیستک، سرزمین تخفیف‌های اینترنتی

امروزه گلایه خیلی از افراد اهل مطالعه و همچنین دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز از قیمت بالای کتاب‌ها و شرایط موجود برای خرید کتاب زیاد شده است. اما وجود بانک‌های اینترنتی کتاب همچون بانک کتاب بیستک، با تخفیفات بالا و با توجه به عدم داشتن هزینه‌های جانبی مانند هزینه ایاب‌و‌ذهاب، می‌توانند فرصت خوبی را برای کاربران خود به وجود آورند. در همین راستا اگر همین حالا، سری به سایت فروش اینترنتی کتاب آنلاین بیستک بزنید، دسته‌بندی‌های زیادی از کتاب‌های کمک درسی و کنکوری خواهید دید که تخفیفات بالایی شامل آن‌ها شده است. بیستک کتاب، محصولات خود را با 20 الی 50 درصد زیر قیمت به دست مشتریان می‌رساند؛ به همین دلیل است که خرید از این بانک کتاب برای شما بسیار مقرون به صرفه‌‌تر از خرید حضوری است. از طرفی حضور در فروشگاه‌های کتاب، هزینه‌های جانبی فراوانی از جمله هزینه‌ی حمل و نقل را نیز با خود به همراه دارد که بر هزینه تمام شده خرید کتاب‌ها افزوده می شود؛ اما بیستک کتاب این امکان را فراهم کرده که مشتریان بتوانند از امتیازارسال رایگان کتاب نیز بهره‌مند شوند.

جشنواره‌ی تخفیفات ویژه‌ی بانک کتاب بیستک

‎خرید کتاب‌ کمک درسی و کتاب‌های مورد نیاز کنکور معمولا از اوایل سال تحصیلی یا حتی قبل‌تر از آن آغاز می‌شود. اما دانش‌آموزانی هستند که به دلایلی، خرید کتاب‌های مورد نیاز خود را به تعویق انداخته یا کتاب‌های خریداری شده از قبل توسط آن‌ها، نیازشان را برطرف نمی‌کند. در این راستا بانک کتاب بیستک رسالت خود را در این می‌بیند که برای رفع نیاز و تأمین علایق این عزیزان در تمام طول سال تحصیلی  با رائه‌ی بهترین کتاب‌ها از انتشارات برند و صاحب نام کشور تلاش نماید و این محصولات را با بهترین شرایط و بالاترین تخفیفات ممکنه در اختیار صاحبان آن قرار دهد. تخفیفات 25 الی 50 درصدی بانک کتاب بیستک را به جرأت باید بالاترین حد احترام این بانک کتاب به خواسته‌ی مشتریان خود دانست.

بانک کتاب بیستک همه‌ی تلاش خود را در این مسیر به کار بسته و در تازه‌ترین تخفیفات خود، تخفیفات شب یلدایی را با عنوان تخفیفات 40 درصدی در نظر گرفته که در بعضی کتاب‌ها از محصولات انتشارات به نام، تا سقف 50 درصد هم رسانده است. این بانک کتاب شرایط بسیار استثنایی را برای عزیزان دانش‌آموز و کنکوری برای خرید کتاب کمک درسی و آموزشی و کنکور فراهم می‌نماید تا با خیال راحت و داشتن پشتوانه‌ایی مقرون به صرفه و پربار، به شکستن شاخ غول کنکور1400 در فرصت باقیمانده از سال تحصیلی بروند و موفقیت خود را رقم بزنند. به همین دلیل بیستک به همه‌ی متقاضیان کتاب‌های کنکور و کمک‌درسی پیشنهاد می‌دهد تا همین الان قبل از پایان یافتن فرصت شب یلدایی با مراجعه به بانک کتاب بیستک با خرید کتاب‌های مورد نیاز خود از تخفیفات ویژه‌ی آن بهره‌مند شوند. در این جشنواره یلدایی هر روز 40 عنوان کتاب برای فروش ویژه گذاشته می‌شود که عناوین متفاوتی را در بر می‌گیرد.

اهداف بانک کتاب بیستک از ارائه تخفیفات چشمگیر اینترنتی و جشنواره‌های فصلی

بانک آنلاین بیستک در طول سال و در جشنواره‌های مختلف، تخفیفات خود را در سایت قرار می‌دهد چون از این طریق سعی دارد به اهدافی دسترسی پیدا کند که در زیر به برخی از این اهداف اشاره می‌شود.

  • هدف اول بانک کتاب آنلاین بیستک، برداشتن گام بزرگی در فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در حد وسع و توان برای بالا بردن ساعات مطالعه‌ی هم‌وطنان می‌باشد؛ زیرا می‌داند که با این حرکت مؤثر در مسیر توسعه‌ی فرهنگی می‌تواند نهایت سعی خود را در ایجاد عادت فرهنگ مطالعه در دیگران بنماید.
  • بانک کتاب بیستک با این کار فرصت فوق العاده‌ای را برای خرید بهترین کتاب‌ها از بهترین انتشارات که همیشه بیشترین متقاضی را در بین داوطلبان دارا می باشند، ایجاد می‌نماید.
  • بانک کتاب بیستک با این کار، مشوق خرید اینترنتی اهالی کتاب و کتاب‌خوان می‌شود تا با خرید آنلاین به پس‌انداز و ذخیره زمان و انرژی خود بپردازند و با عدم حضور مخاطب در ترافیک‌های سرسام آور شهری برای تهیه‌ی نیازمندی‌های مطالعاتی خود و به تحقق رساندن برنامه‌ها، علی الخصوص برای کنکوری‌ها‌، کمک شایانی بنماید.
  • وقتی تشویقات تخفیفاتی سبب حضور و مراجعه به بانک کتاب می‌شود، مراجعه کننده را با یک گنجینه‌ای مواجه می‌کند که محتوای آن با دسته‌بندی منظم و هدفمند، طراحی شده و این نظم، دسترسی آسان به تنوع زیاد از انواع کتاب‌ها را برای او فراهم می‌کند و مانع سردرگمی مراجعه کننده در انتخاب کتاب مورد نظر می‌شود.

بانک کتاب بیستک درکنار ارائه تخفیفات چشمگیر خود وظیفه پشتیبانی از خرید مشتریان خود را نیز بر خود واجب دانسته و با خدمات و دسته‌بندی‌های مختلف در سایت خود همانند خدمات معرفی پرفروش‌ترین‌ها، معرفی پربازدیدها، دسته بندی کالا و آموزش خرید سعی نموده، راحتی و آسودگی خاطر مشتریان خود را در هنگام حضور دراین بانک کتاب فراهم نماید.

گاهی اوقات تجربه‌ی یک بار خرید از یک بانک کتاب با مزایای ویژه می‌تواند مسبب عادت همیشگی برای سایر خریدهای اینترنتی شود. حال اگر افراد مراجعه کننده بدانند که بعد از ارسال سفارش کتاب حتی از نوع کمیاب‌ترین آن به بانک کتاب بیستک، در کمترین مدت، سفارشات را درب منزل تحویل می‌گیرند مطمئنا در ادامه‌ی راه خرید خود، بانک کتاب بیستک را به فراموشی نخواهند سپرد.

ارزیابی کتاب قبل از خرید از مزایای خرید از بانک کتاب آنلاین بیستک

همکاران ما بعد از دریافت سفارش کتاب از شما مشتریان عزیز با در نظرگرفتن زمان ارسال و تهیه کتاب‌های مورد نظرتان حتی از نوع کمیاب تمام سعی خود را می‌کنند که در کمترین مدت، سفارشات شما را به درب منزل آورده و تحویل دهند.

مزایا و فواید خرید کتاب‌های کمک درسی از بانک کتاب آنلاین بیستک

بانک کتاب آنلاین بیستک ازسری بانک‌های کتاب آنلاین اینترنتی درجهت فروش کتاب با مزایای ویژه اقدام به فروش کتاب‌های انتشارات گاج و کلاغ سپید نموده است. ازمزایای خرید کتاب‌های کمک درسی انتشارات گاج در بانک کتاب آنلاین بیستک، تخفیف 20 درصدی محصولات گاج و ارسال رایگان آن‌ها برای آینده سازان این مرز و بوم می باشد. همچنین در آنلاین بیستک با تنوع محصولات انتشارات گاج، دسترسی آسان به جدیدترین محصولات این انتشارات و ارزیابی کتاب قبل از خرید، از خرید خود لذت برده و اطمینان حاصل نمایید.

ارسال به تمام نقاط کشور
ساعت ارسال طهران همه روزه از ساعت 16 الی 22
ارسال شهرستان با پست پیشتاز 72 ساعته

بیستک کتاب با مدیریت: اصغرمحلاتی

02166410000
02166412500
091264512500

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی