ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

اطلاعات مهمی که باید در مورد تعمیرات موبایل آیفون بدانید

تعمیرات موبایل آیفون هم مانند همه چیز برند اپل، خاص و متفاوت است. این روزها که دنیا به سمت مصرف گرایی می‌رود؛ جامعه شناسان معتقد هستند که سرمایه داران به عنوان دارندگان و مالکان ابزار تولید ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ دی ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تعمیرات موبایل آیفون هم مانند همه چیز برند اپل، خاص و متفاوت است. این روزها که دنیا به سمت مصرف گرایی می‌رود؛ جامعه شناسان معتقد هستند که سرمایه داران به عنوان دارندگان و مالکان ابزار تولید سعی دارند میزان مصرف کالا در بین مردم دنیا را بالا ببرند تا از این راه به کسب و کار و تولیدشان رونق ببخشند.

اما در روزگاران فعلی شرایط اقتصادی زندگی مردم را به نحوی تغییر داده که دوباره یک تعمیر مناسب برای همه گزینه‌ای بسیار به صرفه‌تر از خرید کردن است. در این میان هرچه کالا لوکس‌تر و گران‌تر هم باشد ارزش تعمیر آن بالاتر است. مثلا تصور کنید کسی که از برند معتبر اپل، گوشی خریده و حالا به هر علتی که ممکن است ناشی از نگهداری نامناسب یا اتفاقات و وقایع غیر مترقبه باشد گوشی او دچار مشکل شده و به دنبال اقدام برای تعمیر گوشی آیفون خودش می‌رود، اینجا هم ارزش رفع مشکلاتی مثل تعویض تاچ آیفون و یا تعویض باتری آیفون می‌تواند بسیار بسیار گره گشا باشد.

اما تعمیر تمامی گوشی‌ها و از جمله تعمیر گوشی آیفون با حساسیت‌هایی هم همراه است. گوشی آن‌هم با قیمت سر به فلک گذاشته فعلی را نمی‌توان به هر کسی سپرد تا آن را تعمیر کند. مثلا تعمیر گوشی آیفون که قیمتی گزاف دارد و حتی بعضا کالایی لوکس به شمار می‌رود را باید به چه کسی سپرد؟ اگر در امر باتری مشکلی پیش آمد و خواستیم سراغ تعویض باتری آیفون برویم باید چه کنیم و راه مطمئن کجاست؟ اگر چنین سوالاتی و موارد مشابه آن در ذهن شما شکل گرفته و دنبال پاسخی برای آن می‌گردید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید و خواندن هیچ یک از قسمت‌های آن را از دست ندهید.

مشکلاتی که منجر به تعمیرات موبایل آیفون می‌شوند

یک گوشی ممکن است در مراحل استفاده توسط کاربر دچار مشکلات فراوانی شود که برخی از آن‌ها به راحتی حل شده و برخی ایرادات هم به نحوی باشند که برای حل کردنشان باید سراغ تعمیر گوشی آیفون و یا سایر برندها رفت.

برخی از مشکلات رایج که منجر به فرآیند تعمیر گوشی می‌شوند اغلب در پی مشکلاتی هستند که ممکن است دوربین گوشی کار نکند، یا اینکه ال سی دی آیفون دچار مشکل شود و ناچار به تعویض تاچ آیفون باشید. مشکلات گوشی ممکن است منجر به این شوند که برنامه‌های شما باز نشوند و ده‌ها مورد دیگری که کاربر را ناچار به تعمیر گوشی آیفون و یا تعویض باتری آیفون می‌کند.

اما باید بدانید که اگر از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنید امر تعمیر آن با پیچیدگی‌های خاصی همراه بوده و به راحتی سایر گوشی‌ها نیست. علت این امر هم در تفاوت‌‌هایی است که گوشی‌های آیفون از نظر نرم افزاری با سایر گوشی‌ها دارند. ما سعی داریم در ادامه این مطلب درباره مشکلات رایج آیفون برای شما مطالبی بیان کرده و در آخر راهکاری مناسب برای تعمیر گوشی آیفون به شما ارائه دهیم. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تعمیر هارد و بازیابی اطلاعات گوشی آیفون

شاید برای شمایی که از دستگاه آیفون استفاده می‌کنید برایتان این سوال پیش آمده باشد که چرا اطلاعات و تنظیمات مربوط به گوشی بعد از ریست فکتوری کردن آن، پاک نمی‌شوند؟ شاید شما و یکی از نزدیکان‌تان با مشکلی ری‌ارستارت شدن و هنگ مدام مواجه شده باشید. شاید هم بعد از ریست فکتوری کردن، آیفون شما کاملا خاموش شود. این‌ها رایج ترین مشکلاتی است که ممکن است شما را به فکر تعمیر گوشی آیفون بیاندازد.

اما باید بدانید که همه این ایرادات ناشی از خراب شدن هارد دستگاه شماست و البته خراب شدن هارد گوشی آیفون شما ممکن است نشانه‌های دیگری هم داشته باشد، از جمله ثابت شدن گوشی روی نشانه اپل، مشکل در ریختن و حتی پاک کردن اطلاعات، ویبره زدن‌های پشت سر هم در هنگام بالا آمدن دستگاه و البته پریدن اطلاعات مربوط به سریال IMEI آن.

این مشکلات و نمایش دو پیغام Encrypt Unsuccessful و Internal Storage Damaged هم می‌تواند نشانه خرابی هارد آیفون شما باشد. همه این نشانه‌ها به معنای خرابی هارد دستگاه شماست و باید به فکر تعمیرات موبایل آیفون خودتان و قسمت هاردش باشید. البته نه تنها باید به فکر تعمیر گوشی آیفون باشید بلکه باید بدانید که اطلاعات شما روی گوشی هم در خطر است.

تعویض تاچ آیفون و ال سی دی آن

یکی از موارد رایج برای مراجعه دارندگان گوشی‌های آیفون به نمایندگی، مربوط به شکستگی ال سی دی و تعویض تاچ آیفون است. این اتفاق و تعویض تاچ آیفون و حتی ال سی دی آن معمولا بر اثر ضربه به وجود می‌آید. اگر شدت ضربه وارده به گوشی به حدی باشد که به پنل تاچ ال سی دی گوشی آسیب وارد شود، شما ناچار به تعمیر گوشی آیفون خودتان و تعویض تاچ آیفون و ال سی دی آن هستید. اما گاهی موارد هم هست که ضربه فقط گلس محافظ روی ال سی دی را آسیب می‌زند و در این هنگام باید خیالتان از اینکه ناچار به تعمیر گوشی آیفون خودتان نیستید راحت باشد و تنها تعویض گلس محافظ کفایت می‌کند.

البته دقت کنید که در پاراگراف فوقانی منظور از گلس محافظ شیشه‌ای است که خود شرکت اپل روی پنل تاچ و ال سی دی قرار داده و منظور ما آن گلسی که به عنوان لوازم جانبی خریداری کرده و روی گوشی نصب کرده‌اید نیست.

باید توجه داشته باشید که مواردی که شما را مجبور به تعمیر گوشی آیفون شما برای تعویض تاچ آیفون تان می‌کند فقط وارد شدن ضربه به گوشی نیست و ممکن است بر اثر مواردی همچون آب خوردگی هم، تاچ و ال سی دی شما بسوزد و ناچار به تعویض تاچ آیفون باشید.

تعویض باتری آیفون و نکات مهم مربوط به آن

یکی از مزایای گوشی‌های آیفون، باتری خوب آن‌ها و شارژدهی بالای آن است. البته ممکن است این مورد هم پس از مدتی و حتی در اثر استفاده نامناسب از گوشی دچار مشکلاتی شود که شما را ناچار به تعمیر گوشی آیفون‌تان کند.

پیش از اینکه بخواهید برای تعویض باتری آیفون خودتان اقدام کنید باید بدانید که تعویض باتری آیفون اگر چه حس نو شدن به عملکرد گوشی شما می‌دهد و به نوعی با خداحافظی کردن با مشکلات مربوط به شارژ خالی کردن، کارکرد کلی گوشی بهتر خواهد شد؛ اما مراحل تعویض باتری آیفون به قدری حساس است که ممکن است این فرآیند اگر توسط یک نیروی کارآزموده و خبره انجام نشود، ممکن است لطمات دشواری به گوشی بزند و حتی شما را تا مرز تعویض تاچ آیفون و ال سی دی آن پیش ببرد. پس در این زمینه هم دقت لازم را داشته باشید.

البته شاید بهتر باشد اگر مشکل باتری دارید، پیش از اقدام برای تعمیر گوشی آیفون خودتان ابتدا سراغ راهکارهای نرم افزاری بروید. ممکن است مشکلات مربوط به شارژ خالی کردن ناشی از ایرادات نرم افزاری باشد و در عین حال نیازی به تعویض باتری آیفون نداشته باشید. در این زمینه هم نکات و ترفندهای زیادی وجود دارد از جمله اینکه ابتدا ببنید باتری آیفون شما از طریق چه برنامه‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد و آیا این مصرف باتری با استفاده شما از آن برنامه منطبق است؟ عدم استفاده از والپیپرهای متحرک هم می‌تواند یکی از راه‌های کم کردن مشکلات باتری باشد. به یاد داشته باشید می‌توانید با قرار دادن گوشی رو به زمین، هنگامی که از آن استفاده‌ای ندارید می‌توانید به حفظ شارژ باتری گوشی به مدت بیشتر کمک کنید تا شاید نیازی به تعمیر گوشی‌آیفون‌تان نداشته باشید.

نکات قابل توجه برای تعمیر آیفون

تعمیرات سخت‌افزاری و همین‌طور شناخت کافی از قطعات انواع مختلف آیفون‌ها، در کنار تسلط بر باز و بسته کردن گوشی‌های آیفون از جمله مهم‌ترین نکات برای تعمیر گوشی آیفون به شمار می‌رود و چنانچه برای تعمیر دستگاه‌تان سراغ فردی بروید که به یکی از این موارد آگاهی کامل نداشته باشد، آن‌وقت باید به قول معروف فاتحه آن گوشی را بخوانید.

فردی که می‌خواهد نسبت به تعمیر گوشی آیفون شما اقدام کند بایستی اطلاعات کاملی نسبت به سیستم عامل گوشی‌های آیفون یعنی IOS داشته باشد و بتواند ترفندهای مرتبط به این سیستم عامل را برای تعمیر گوشی آیفون شما اعمال کند.

مزایای تعمیر گوشی آیفون

گوشی آیفون شما اگر دچار مشکلاتی شده باشد بهتر است نسبت به تعمیر آن اقدام کنید تا سراغ تعویض آن و خریدن یک گوشی نو بروید. البته این توصیه کاملا نگاه اقتصادی دارد آنهم در شرایطی که اکثر قریب به اتفاق افراد جامعه با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

شاید حالا که از راهکارها و نکات مربوط به تعمیر گوشی آیفون آگاهی بیشتری پیدا کرده‌اید بخواهید یک مجموعه مطمئن و یک تعمیرگاه خبره برای گوشی آیفون هم پیدا کنید.

ما در سطور پایانی این مطلب می‌خواهیم با تجربه و موفق در امر تعمیر گوشی آیفون به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید با مراجعه به موبایل فیکس انواع خدمات مربوط به تعمیرات موبایل آیفون اعم از تعویض تاچ آیفون و تعویض باتری آیفون و امثالهم را دریافت کنید و البته از مقالات آموزشی آن برای بالا بردن اطلاعاتتان نسبت به آیفون هم بهره ببرید. تلفن‌های تماس مجموعه موبایل فیکس راه ارتباطی شما برای رفع مشکلات مربوط به تعمیر گوشی آیفون شماست. شما می توانید از طریق وب سایت موبایل فیکس ( www.mobilefixiran.com ) با این مجموعه در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی