ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فرصتی کم نظیر برای صاحبان طرح یا ایده

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در طرح تیکاف از افراد دارای طرح، ایده و یا اختراع که دغدغه کسب درآمد و راه اندازی کسب و کار از طرح خود را دارند حمایت می‌کند. این ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۲

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در طرح تیکاف از افراد دارای طرح، ایده و یا اختراع که دغدغه کسب درآمد و راه اندازی کسب و کار از طرح خود را دارند حمایت می‌کند. این حمایت شامل حمایت مادی و معنوی و با همکاری بسیاری از بازیگران مهم اکوسیستم جهت تسهیل مسیر تجاری سازی افراد صورت می‌گیرد. 

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، طرح تیکاف در راستای حمایت مادی و معنوی از افراد برای آغاز ایجاد کسب و کار از طرح و ایده های نوآورانه و فناورانه برگزار می‌شود. ثبت نام این طرح که با همکاری شبکه نوآوری و فناوری ایران و حمایت مادی و معنوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بنیاد ملی نخبگان و ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و صنایع نرم و خلاق اجرا می‌شود، تا 15 دی ماه تمدید شده و این آخرین مهلت ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی و ابتدایی این طرح است.

«افرادیکه قصد تجاری‌سازی ایده خود را دارند»، «افرادی که در تبدیل ایده خود به کسب و کار موفق نبوده‌اند» و «افرادی که هنوز موفق به کسب درآمد از طرح یا ایده خود نشدند» مخاطبان طرح تیکاف هستند. 

«ایجاد نسخه تجاری‌سازی طرح/ ایده متناسب هر فرد»، «شناخت فضای بازار و رقبای مرتبط با طرح یا ایده»، « ایجاد شناخت نسبت به موانع پیش رو برای تجاری کردن ایده»، « ایجاد توان تدوین طرح کسب و کار درون زا و طراحی مدل درآمدی طرح/ایده»، «یادگیری مراحل و ابزارهای لازم برای اداره یک کسب و کار( از منابع انسانی تا امور مالی و مدیریتی، «شناخت روش تحلیل سوددهی کسب و کار شناخت نحوه تیم سازی و کار تیمی»، «اصلاح دیدگاه هر فرد صاحب ایده نسبت به کارآفرینی و نگاه دقیق تر به این موضوع»، «آشنایی با ابزارهای حمایتی جهت پیشبرد طرح» و «آماده سازی و اتصال به نهادهای حمایتی فناوری و نوآوری» دستاوردهای مورد نظر اجرایی کردن طرح تیکاف است.  

تیکاف یک برنامه 3 تا 5 ماهه است که ثبت نام در این طرح در وبسایت Irantakeoff.ir انجام می‌شود. لازم به ذکر است، با توجه به شیوع ویروس کرونا، کلیه بخش‌های تیکاف از جمله جلسات، مشاوره‌ها،‌ ارزیابی‌ها، آموزش‌ها،‌ تمرین‌ها و کارگاه‌ها از طریق بستر یکپارچه تیکاف به صورت آنلاین برگزار می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست. البته در صورت کاهش موج ابتلا به کرونا، برخی جلسات به صورت حضوری و در مناطق مختلف کشور برگزار خواهد شد.

در اجرای تیکاف، از ظرفیت‌های شتاب دهنده‌ها از جمله «هم‌آوا» و شرکت‌های خدمات تخصصی از جمله «تکچی» به عنوان مجری استفاده شده است.

علاقه‌مندان به شرکت در طرح تیکاف می‌توانند برای اطلاع از جزئیات بیشتر این طرح و ثبت در آن، به وبسایت‌های Irantakeoff.Ir یا Takeoff.tinet.ir مراجعه‌ یا با شماره 76250050 -021 تماس بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۱۴ دی ۱۳۹۹

    همه مراحل رو رفتم پرداخت هم انجام شد بعد موقعی که خواست آزمون بیاد یک صفحه َسیاه میاد فقط

مطالب پیشنهادی