ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

معرفی دوره آموزش حرفه‌ای هوش تجاری با استفاده از ابزار پاور بی آی (Microsoft Power BI)

اهمیت هوش تجاری به معنی استفاده از داده و اطلاعات و ساخت گزارش‌ها و داشبوردهای مدیریتی، بر کسی پوشیده نیست؛ اما در سالیان اخیر به مدد نرم‌افزارهای قدرتمند در این حوزه، استفاده از هوش تجاری ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اهمیت هوش تجاری به معنی استفاده از داده و اطلاعات و ساخت گزارش‌ها و داشبوردهای مدیریتی، بر کسی پوشیده نیست؛ اما در سالیان اخیر به مدد نرم‌افزارهای قدرتمند در این حوزه، استفاده از هوش تجاری بسیار افزایش یافته است. در دنیای صنعتی امروز، نرم‌افزارهای مدیریتی همچون Microsoft Power BI به کمک کسب و کارها آمده‌اند تا بتوانند خودشان را در دنیای پر رقابت امروزه به موفقیت برسانند. بر همین مبنا است که می‌خواهیم در این نوشتار به هوش تجاری بپردازیم و این نرم افزار را به دنیای کسب و کار شما معرفی کنیم. تا انتها با ما همراه شوید.

معرفی هوش تجاری و اهمیت آن (Business Intelligence)

هوش تجاری یا Business Intelligence یا به صورت اختصار BI یک فرآیند تکنولوژی محور برای تحلیل داده‌ها است. مدیران و صاحبان کسب و کارها برای مدیریت اجرایی و عملی خود نیاز به داده‌های درست از کسب و کار خود و تاریخ عددی و آماری کسب و کارشان دارند. این نوع تحلیل‌ها به وسیله وارد کردن داده‌ها به نرم افزار و خروجی آن‌ها به وسیله چارت‌ها، نمودارها، نقشه و غیره است که مدیران به راحتی بتوانند انبوه داده‌های آماری و عددی را به مرحله تحیلل برسانند. این امر توسط نرم افزار پاور بی آی POWER BI امکان‌پذیر شده است. در واقع هوش تجاری شما به مدیران و صاحبان کسب و کارها کمک می‌کند که به دقت بدانید که چه عواملی در موفقیت و یا شکست تجارت و کسب و کار شما اثر گذار خواهد بود و راهنمای کامل پاور بی آی در این زمینه راهگشا است.

معرفی نرم افزار Microsoft Power BI

در حوزه مفاهیم هوش تجاری، نرم افزارهای بسیاری در حوزه مدیریت و کسب و کارها به بازار آمده‌اند. اما می‌توان گفت یکی از قدرتمندترین این نرم افزارها در دنیای امروزه تجارت و مدیریت در این حوزه کاری، نرم‌افزار Microsoft POWER BI است. مایکروسافت در زمینه هوش تجاری بسیار قدرتمند و قدر به میدان آمده است و با قابلیت‌های بسیار برای وارد کردن داده‌های خام انبوه و حتی انبار داده‌های سال‌ها و روزهای قبل و تحلیل راحت و کار کردن آسان با آن، امکان ساده بودن فرآیند تحلیل و راحتی دسترسی به داده‌ها و تحلیل‌ها و آنالیزها را برای مدیران و کارشناسان حوزه فنی و مدیریتی فراهم کرده است.

اگر می‌خواهید در حوزه کسب و کار و یا درفعالیت‌های سازمان خود حرفه‌ای باشید، هرگز نمی‌توانید اهمیت تحلیل و آنالیز داده‌های خام را دست کم بگیرید. چرا که Power BI  طیف گسترده‌ای از ابزار، اپلیکیشن و متدولوژی را شامل می‌شود که به شما و سازمان‌تان کمک می‌کند که بتوانید اطلاعات را از سیستم داخلی و منابع خارجی شرکت جمع آوری نمایید و آن‌ها را برای تحلیل آماده کنید. در نهایت نیز گزارش جمع‌وجور و بسیار عالی از روند کاری خود تهیه می‌کنید و برنامه‌های آتی خود را بر پایه آن‌چه از تحلیل‌ها به دست آورده‌اید، قرار می‌دهید. در واقع هوش تجاری با Power BI شما و کسب و کارتان را یاری می‌کند تا فرصت‌های بالقوه را به ثروت تبدیل کنید.

چه کسب و کارهایی به نرم افزار POWER BI نیاز دارند؟

چه در یک کسب و کار کوچک کار می‌کنید، چه در یک سازمان کار می‌کنید و یا یک شرکت را مدیریت می‌کنید حتماً به یادگیری هوش تجاری و آشنایی با این مفهوم نیاز دارید. همچنین اگر یک کسب و کار کوچک را به تازگی راه انداخته‌اید و قصد دارید در حوزه کاری خود موفق باشید و مسیر پر پیچ و خم تجارت و کار در بازار پر از رقابت امروزه را با موفقیت تجربه کنید، هوش تجاری با Power BI را جدی بگیرید. آمار و ارقام و داده‌ها بزرگ‌ترین معلم‌ها و مربیان شما خواهند بود. چراکه داده‌های اصلی و دست نخورده را به شما تحویل می‌دهند. این هنر شماست که دنیای رقابت را با دانش و آگاهی پشت سر بگذارید و با یادگیری مهارت‌های روز همچون هوش تجاری، این ارقام را به مرحله بهره‌برداری برسانید و تحلیل و آنالیز آن‌ها را به درستی انجام دهید. تا بتوانید درست‌ترین تصمیم‌ها را برای استراتژی و پلن‌های کاری خود داشته باشید. بر این اساس می‌توانیم بگوییم همه کسانی که در حوزه کسب‌وکارها فعالیت می‌کنند و یا به صورت جدی به دنبال فعالیت در سازمان‌های متفاوت هستند نیاز به گذراندن دوره هوش تجاری با Power BI  خواهید داشت.

آیا برای شرکت  در دوره هوش تجاری با POWER BI نیاز به پیش نیاز دارید؟

برخلاف تصور اکثر افراد، دنیای نرم‌افزارها غریب و ناآشنا نیستند. دنیای دیجیتال امروزه به کمک بشر آمده تا ما را در مسیری که داریم راحت‌تر به موفقیت برساند. کار با نرم‌افزارهای تحلیل داده‌ها همچون Power BI بسیار ساده و راحت است. بشر همیشه به دنبال آسایش و راحتی بوده است. در زمینه کاری نیز سادگی و قابلیت دسترسی راحت و آسان از جمله مواردی است که بسیار مورد توجه است. بر این اساس است که شما برای شرکت در دوره هوش تجاری با Power BI نیاز به هیچ آموزش پیش‌نیازی ندارید. کافی است در دوره هوش تجاری با Power BI شرکت کنید و زمان و تایم مناسب را برای یادگیری قرار دهید. شما به طور کامل با این نرم‌افزار آشنا خواهید شد و نحوه کار با آن را خواهید یافت.

معرفی دوره آموزشی هوش تجاری با Power BI در کار و کسب

اگر می‌خواهید یک مهارت را به  صورت حرفه‌ای یاد بگیرید. دوره‌ها را با حرفه‌ای‌ها بگذرانید و از آن‌ها انتظار داشته باشید که بتوانند شما را با مربیان مجرب، معتبر و ماهر همراهی کنند تا به صورت کامل در این زمینه آموزش ببینید. حرفه‌ای شدن نیاز به تداوم در یادگیری دارد. دوره هوش تجاری با نرم‌افزار Microsoft Power BI  را با یک مؤسسه معتبر و با تجربه بگذرانید و به صورت کامل با فضا و محیط نرم‌افزار آشنا شوید و به آن مسلط شوید.

یکی از مؤسسات معتبر در زمینه مشاوره و آموزش خدمات کسب و کار مؤسسه کار و کسب (karokasb.org) است. کار و کسب با چند سال تجربه در زمینه آموزش دوره‌های حرفه‌ای کسب و کار و ارائه مشاوره به مشتریان بزرگی همچون هواپیمایی ماهان، همراه اول، کاله، گروه مپنا، شاتل موبایل، خدمات انفورماتیک، داتین و غیره توانسته‌اند کارنامه بسیار خوبی را در این زمینه داشته باشند. کاروکسب به عنوان مرجع حرفه‌ای آموزش و مشاوره مدیریت با رویکرد بازار ایران، به برگزاری دوره‌های آموزشی، مشاوره و پیاده سازی در حوزه‌های تحلیل کسب و کار، مدیریت فرآیند، هوش تجاری، مدیریت پروژه و غیره می‌پردازند.

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت کار و کسب، علاوه بر دریافت و مطالعه مطالب آموزشی و مقالات و کتاب‌های معتبر در حوزه کسب وکارها، با کارشناسان این مجموعه ارتباط داشته باشید و راهنمایی‌های لازم را در زمینه دوره هوش تجاری دریافت نمایید. همچنین اگر نیاز به مشاوره در این زمینه دارید می‌توانید با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره تلفن 91023546-021 در ارتباط باشید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. هدف کار و کسب، همراهی شما جهت رسیدن به پیشرفت و رشد و ترقی در حوزه کسب و کارتان است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی