ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

لوکس ویلا، بهترین و آسان ترین راه برای اجاره ویلا در کردان

در اطراف تهران، مناطق سرسبز و خوش آب و هوای بسیاری وجود دارد و پایتخت نشین ها همواره به دنبال فرصت هستند تا در روزهای آخر هفته پنج شنبه و جمعه و تعطیلات چند روزه، ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در اطراف تهران، مناطق سرسبز و خوش آب و هوای بسیاری وجود دارد و پایتخت نشین ها همواره به دنبال فرصت هستند تا در روزهای آخر هفته پنج شنبه و جمعه و تعطیلات چند روزه، بجای سفر به شهرهای مختلف، با طی کردن مسافتی کوتاه به یکی از روستاها و شهرهای اطراف تهران رفته و از هوا و طبیعت بکر منطقه نهایت لذت را ببرند. کردان روستایی خوش آب و هوا و دلنشین در اطراف تهران است که امروزه میان پایتخت نشین ها بخصوص جوانان از محبوبیت بالایی برخوردار است. با لوکس ویلا همراه باشید تا با کردان، انواع ویلاهای اجاره داده شده و جاذبه های گردشگری در این منطقه بیشتر آشنا شوید.

کردان کجاست و بهترین راه دسترسی به کردان

کردان روستایی از توابع شهرستان ساوجبلاغ واقع در غرب تهران است که در شمال غرب کرج قرار داشته و گردشگرانی که می خواهند به این روستا سفر کنند، کافیست از شهر تهران وارد آزادراه تهران – کرج شوند تا هنگامی که به کرج رسیدند، در امتداد مسیر وارد آزادراه کرج – قزوین شده و پس از طی کردن مسافتی 20 دقیقه ای، وارد روستای کردان شوند.

در روزهای عادی هفته از شنبه تا چهارشنبه، به لطف ترافیک کم مسیر، میانگین 1 ساعت طول میکشد تا از تهران به کرج رسید اما در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه، به دلیل ترافیک های سنگین بخصوص جاده تهران – کرج، این مسیر 1 ساعته گاه به بیش از 2 ساعت نیز می رسد.

اجاره ویلا در کردان و آشنایی با انواع اقامتگاه های منطقه

کردان در دهه های گذشته، تنها یک روستا بود که گردشگران متوجه شدند این منطقه دارای آب و هوای خنک در تابستان و طبیعت بسیار سرسبز و جذاب می باشد لذا پایتخت نشین ها تصمیم گرفتند تا برای اوقات فراغت به این منطقه سفر کنند. این موضوع باعث شد تا توجه سرمایه گذاران بسیاری به این منطقه جلب شده و سرمایه گذاران با خریداری زمین های کردان، اقدام به ساخت و ساز انواع ویلا و اقامتگاه کردند تا امروزه گردشگران با هر بودجه و سلیقه ای بتوانند بهترین ویلای مورد نظر را در این روستا اجاره کنند. در ادامه می خواهیم شما را با انواع ویلا در کردان بیشتر آشنا کنیم.

اجاره ویلا استخردار در کردان و نکاتی که درباره آن باید بدانید

در میان ویلاهای مختلف کردان، ویلاهای استخردار علاوه بر اینکه از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، درصد قابل توجهی هم از ویلاهای منطقه را تشکیل می دهند. گردشگران برای اجاره ویلا استخردار در کردان همواره هزینه بالایی را می بایست برای اجاره روزانه آن ها پرداخت کنند چراکه در فصل تابستان، استفاده از استخر آبسرد در هوای گرم بسیار لذت بخش می باشد.

در نظر داشته باشید کردان روستایی ییلاقی می باشد و در 6 ماه اول سال، آب و هوای خنک بر منطقه حاکم بوده و در فصل زمستان هم شاهد هوای بسیار سرد و طاقت فرسا هستیم. ویلاهای استخردار کردان تنها در 6 ماه اول سال دارای آبسرد هستند و در فصل زمستان، آب استخرها تخلیه شده و آبگرم جایگزین می شود اما خوب است بدانید برای اجاره ویلا کردان استخر آبگرم، هزینه اجاره روزانه افزایش خواهد یافت چراکه در 6 ماه دوم سال، علاوه بر افزایش تقاضا، تعدادی از ویلاها بنا به دلایلی، یا استخر را غیر فعال کرده یا آب آن را گرم نمی کنند که جزء ویلاهای عادی و ارزان قیمت کردان به شمار خواهند رفت.

اجاره ویلا ارزان در کردان

همانطور که پیش تر گفتیم، بخش قابل توجهی از ویلاهای کردان را ویلاهای لوکس و استخردار به همراه امکانات جذابی از جمله باغ های بزرگ با آلاچیق و باربکیو، سونا و جکوزی، میزهای فوتبال دستی و بیلیارد و غیره تشکیل می دهند اما گردشگران بسیاری هم هستند که هزینه اقامت برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و می خواهند برای اجاره روزانه ویلا در کردان هزینه به مراتب کمتری را پرداخت کنند. اگر شما هم جزء این دسته از گردشگران هستید، اجاره سوئیت ارزان در کردان همواره گزینه ای به صرفه می باشد هرچند تعداد آن ها محدود بوده و می بایست از چند روز قبل از تاریخ سفر، نسبت به رزرو آن ها اقدام کرد.

از طرفی، گردشگرانی هم هستند که تمایلی به اقامت در سوئیت های ارزان قیمت کردان را ندارند لذا این دسته از گردشگران می توانند برای اجاره ویلا در کردان به سراغ ویلاهای عادی و فاقد امکانات جذاب از جمله استخرهای روباز یا سرپوشیده و غیره بروند.

برای اجاره روزانه ویلا کردان هم خوب است بدانید نرخ اجاره تمامی اقامتگاه ها، طی روزهای عادی هفته از شنبه تا چهارشنبه به دلیل تقاضای کم، در ارزانترین حالت خود قرار دارند که این رقم طی روزهای آخر هفته پنج شنبه و جمعه به لطف افزایش تقاضا بالا رفته و در ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه، به بیشترین حد خود می رسند.

اجاره ویلا در کردان برای مراسم

تعداد محدودی از ویلاهای کردان هستند که تنها برای میزبانی مجالس اجاره داده می شوند اما اگر شما هم قصد اجاره ویلا در کردان برای جشن ها و مراسم های خود را دارید، خوب است بدانید در هر ویلا، ساعت برگزاری مراسم با توجه به درخواست مالک، موقعیت و شرایط ویلا متفاوت می باشد بطوریکه در برخی از ویلاها، تنها از ساعت 12 شب به بعد امکان برگزاری مراسم وجود دارد در حالیکه در برخی دیگر از ویلاها، امکان برگزاری مراسم تنها تا پیش از غروب آفتاب وجود دارد.

آشنایی با برخی از جاذبه های گردشگری و مناطق دیدنی در کردان

کردان در میان طبیعت گردان و علاقه مندان به گردش هم از محبوبیت بالایی برخوردار است چراکه دارای جاذبه های دیدنی بسیار جذابی می باشد هرچند امروزه اکثر گردشگران تصور می کنند سفر به کردان تنها به اقامت در ویلاهای لاکچری و استخردار ختم می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با برخی از بهترین جاهای دیدنی کردان بیشتر آشنا شوید.

برج مقبره کردان

بنای تاریخی برج مقبره، ساختمانی آجری و چند ضلعی است که قدمتش به دوران حکومت سلجوقیان برگشته و در زمان خود یکی از بناهای زیبا و خوش ساخت به شمار می رفت. برج مقبره درواقع آرامگاه امامزاده حسین (ع) از نوادگان امام سجاد (ع) می باشد که بنای امامزاده خاص و متفاوت نسبت به اکثر امامزاده های دیگر بوده و همچنین شاید برایتان جالب باشد بدانید برج مقبره، بنایی بسیار ارزشمند و محترم در میان بومیان است.

اگر در سفر به کردان از بومی های منطقه بهترین جاذبه دیدنی شهر را سوال کنید، اکثر آن ها برج مقبره را معرفی می کنند. برای دسترسی به بنای تاریخی برج مقبره می بایست به فاصله 2 کیلومتری شمال غرب کردان مراجعه کنید و به دلیل اینکه برج مقبره در کنار رود پرآب کردان قرار دارد، پیشنهاد می شود نگاهی هم به درختان کهنسال چنار و توت و جوی های زلال آب در اطرف بنای تاریخی هم بیاندازید.

سایت پروازی کردان

سایت پروازی کردان تفریحگاهی بسیار هیجان انگیز و جذاب است که در سال 1396 تاسیس شده و به لطف ارائه تفریحات منحصر به فرد در کردان برای گردشگران، به سرعت از محبوبیت بالایی برخوردار گشت لذا امروزه شاهد صف های طولانی در سایت پروازی کردان هستیم تا گردشگران برای چند دقیقه، تجربه لذت، هیجان و ترس را داشته باشند.

در سایت پروازی کردان تفریحاتی مانند پاراگلایدینگ، چتر سواری، سقوط آزاد و سوار بر هواپیماهای ملخی ارائه می شود و گردشگران ابتدا با آموزش های تئوری و عملی آشنا شده و سپس شهرستان ساوجبلاغ، دشت ها و مناطق دیدنی اطراف را از زاویه دیگری تماشا خواهند کرد اما در نظر داشته باشید می بایست در زمانی به سایت پروازی کردان مراجعه کنید که هوا در شرایط مساعدی قرار دارد چراکه در هوای بارانی، ابری، برفی و طوفانی، سایت پروازی کردان اجازه پرواز به هیچ گردشگری را نمی دهد.

دهکده آرامش

در غرب کردان و واقع در روستای کوهسار، منطقه ای جذاب و دیدنی با نام مجموعه اقامتی، تفریحی، فرهنگی و ورزشی ایثار وجود دارد که در میان گردشگران به دهکده آرامش معروف است. این دهکده دارای بیش از 80 ویلا و سوئیت بوده و گردشگران می توانند با پرداخت هزینه مناسب، این اقامتگاه ها را به صورت روزانه اجاره کنند هرچند قوانین خاصی برای اقامت در این دهکده وجود دارد.

دهکده آرامش منطقه بکر و سرسبز به شمار می رود و برای علاقه مندان به دوچرخه سواری و پیاده روی، مسیرهای مخصوص را هم در نظر گرفته است. همچنین امکانات ورزشی و تفریحی مختلفی هم در دهکده وجود دارد که شامل استخرهای سرپوشیده برای آقایان و بانوان، زمین هایی فوتبال، والیبال، تنیس، سالن بدنسازی و غیره هستند. پیشنهاد می کنیم اگر قصد بازدید از دهکده آرامش را داشتید حتماً نگاهی هم به رستوران ها و کافه های واقع در دهکده نیز بیاندازید.

لوکس ویلا به عنوان مرجع تخصصی اجاره ویلا در کردان و سراسر ایران، همواره با ارائه تنوع بالایی از ویلاهای مختلف در کردان باعث شده گردشگران با هر بودجه و سلیقه، بهترین اقامتگاه مورد نظر را انتخاب کنند. همچنین شما تنها یک تماس با کارشناسان ما فاصله دارید تا با رزرو ویلا در کردان، سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی