ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

کسب و کار خود را آنلاین کنید تا شاهد افزایش فروش خود باشید

بسیاری از صاحبین کسب و کار با مشکلات زیادی سر و کار دارند که محدودیت های شبانه برای کرونا نیز به این مشکلات اضافه شده است. این محدودیت بخصوص برای مغازه داران در نزدیک های ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بسیاری از صاحبین کسب و کار با مشکلات زیادی سر و کار دارند که محدودیت های شبانه برای کرونا نیز به این مشکلات اضافه شده است. این محدودیت بخصوص برای مغازه داران در نزدیک های عید نیز کار را سخت تر می کند. کم بودن مشتری به علت مشکلات اقتصادی و یا کرونا باعث از رونق افتادن خیلی از مشاغل شده است. اما دنیای دیجیتال فرصتی را در اختیار همه گذاشته است تا به وسیله ی آن فروش خود را بیشتر کنیم و نادیده گرفتن این فرصت اشتباهی بزرگ است.

استفاده از فرصت طلایی دنیای دیجیتال

اینترنت قابلیت و امکانات فراوانی را در اختیار ما قرار داده است در صورتی که ما از آنها بیشترین استفاده را کنیم، سود زیادی می بریم که آنلاین کردن کسب و کار یکی از این کارهاست. با توجه به نوع و حوزه ی کاری باید بستری را برای آنلاین کردن انتخاب کنیم. یکی از این بستر ها، طراحی سایت می باشد. طراحی کردن سایت محدود به مشاغل خاصی نیست و برای هر شغلی مثل: فروش محصولات، ارائه خدمات، تورهای گردشگری، رستوران و کافه، پخش موسیقی و فیلم و ... امکان پذیر است. 

اما در کنار سایت به صورت جدا و یا مکمل، داشتن اپلیکیشن نیز یکی از روش های آنلاین کردن کسب و کار است. بستری دیگر برای استفاده از فرصت طلایی دنیای دیجیتال، ساخت اپلیکیشن است. از آنجایی که گوشی های هوشمند لازمه ی زندگی همه ی مردم شده است، استفاده از اپلیکیشن های موجود در موبایل خیلی راحت تر از باز کردن مرورگر موبایل و یادآوری نام سایت و سرچ آن می باشد. البته این نکته را هم در نظر بگیریم برای هر کسب و کاری با توجه به حوزه ی کاری آن باید تصمیم بگیریم که به اپلیکیشن، سایت و یا هر دو نیاز دارد یا خیر و سپس اقدام به ساخت آنها کنیم.

مزیت آنلاین بودن کسب و کار چیست؟

مزایای آنلاین شدن کسب و کار فقط همین چند موردی که ذکر می کنیم نیست و قطعا مزایای بیشتری دارد. فروش محصولات به صورت آنلاین یعنی طراحی سایت فروشگاهی از مزیت های ویژه ای برخوردار است. همان طور که در بالاتر نیز بررسی کردیم مغازه داران و صاحبین فروشگاه ها باید قبل از ساعت 9 تعطیل کنند بخصوص چون عید هم نزدیک است، ضرر زیادی می بینند. اما داشتن فروش محصولات به صورت اینترنتی هیچ محدودیت زمانی ندارد و در هر ساعت از شبانه روز امکان فروش هست.

علاوه بر نداشتن محدودیت زمانی، محدودیت مکانی هم ندارد و به علت شیوع ویروس کرونا هر شخصی در خانه با داشتن گوشی و یا کامپیوتر می تواند خرید خود را انجام دهد.  

اما این مزیت تنها شامل مشاغل در حوزه ی فروش محصولات نمی شود. سایت و یا اپ های خدماتی نیز از این روش سود زیادی می برند. برای خیلی ها پیش آمده که در ساعاتی در شب و یا حتی بعد از ساعت 12 شب به مشکلاتی بر خورده باشند مثلا کلید خود را در خانه جا گذاشته اند و نیاز به کلید سازی دارند و یا لوله آب ترکیده است و نیاز به یک تعمیرکار دارند. بیشتر این افراد اولین کاری که می کنند سرچ در گوگل و پیدا کردن شماره ای برای انجام این خدمات است. پس عدم محدودیت زمانی با داشتن سایت و یا اپ در حوزه ی خدمات نیز یک مزیت بسیار بزرگ است.

همچنین تبلیغات نیز برای این نوع کسب و کارها راحت تر انجام می شود و هزینه ی کمتری را نیز دارد. استفاده از تبلیغات بنری و یا کلیکی این امکان را به مشتریان می دهد تا فقط با یک کلیک ساده وارد سایت شما می شوند و یا اپلیکیشن را دانلود می کنند و سپس خرید خود را انجام می دهند و یا خدماتی را سفارش دهند.  

چگونه مسیر آنلاین شدن را پیش بگیریم؟

ممکن است هنوز نتوانسته باشید که تصمیم بگیرید برای کسب و کار خود اپلیکیشن یا سایت داشته باشید و همچنین درباره ی نحوه ی راه اندازی آن نیز سوالاتی داشته باشید. تیم کارشناس و پشتیبان تابان شهر اینجاست تا پاسخ سوالات شما را بدهد. تابان شهر با داشتن سابقه ای 10 ساله در زمینه ی برنامه نویسی و طراحی سایت و ساخت اپلیکیشن آماده ی خدمت گزاری به شما عزیزان است. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • linkin park
    linkin park | ۲۱ بهمن ۱۳۹۹

    چه تبلیغ خشکی. انگار برنج خالی داریم میخوریم...

مطالب پیشنهادی