ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

CoCo پلتفرمی برای حرفه‌ای‌های اینستاگرام

با پیشرفت روزافزون رسانه‌های دیجیتال، افزایش اقبال عمومی به آن‌ها و حضور کسب‌وکارها و برندهای متنوع در این فضا، تدوین استراتژی‌های بازاریابی و تولید محتوا در اینستاگرام هم بسیار دشوارتر و چالشی‌تر از گذشته شده ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با پیشرفت روزافزون رسانه‌های دیجیتال، افزایش اقبال عمومی به آن‌ها و حضور کسب‌وکارها و برندهای متنوع در این فضا، تدوین استراتژی‌های بازاریابی و تولید محتوا در اینستاگرام هم بسیار دشوارتر و چالشی‌تر از گذشته شده است. اما نکتۀ قابل توجه این است که کار با تدوین استراتژی به پایان نمی‌رسد و سنجش آمار و دیتاهای حاصل از این استراتژی‌ها نیز به اندازۀ تدوینشان مهم است. 

آیا می‌دانید چه دیتاهایی می‌تواند به کسب‌وکارها و برندهای مختلف در تعیین استراتژی‌ها، بهبود روند تولید محتوا و سنجش عملکرد رقبایشان کمک کند؟ چه راه مطمئنی برای آنالیز دیتاهای مختلف اینستاگرام وجود دارد؟ 

حتماً می‌دانید که دیتای پیج‌های اینستاگرامی بسیار بیشتر و متنوع‌تر از آن چیزی است که بیزینس پروفایل اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد. اما چه راه امن و مطمئنی برای دسترسی به این دیتاها وجود دارد که مورد تأیید اینستاگرام هم باشد؟

CoCo چیست و چگونه کار می‌کند؟

CoCo  یکی از پلتفرم‌های کاربردی جمع‌آوری و آنالیز دیتای اینستاگرام است که اطلاعات متنوع و مفیدی را برای تحلیل فعالیت‌های شما در اینستاگرام در اختیارتان خواهد گذاشت. مهم‌ترین مزیت دسترسی به این دیتاها این است که شما می‌توانید شناخت مناسب‌تر و کامل‌تری از مخاطبان خود و کیفیت تعامل آن‌ها با محتواهایتان به دست بیاورید و در صورت نیاز، استراتژی‌های خود را تغییر دهید یا کامل‌تر کنید.

CoCo چه امکاناتی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد؟

  • ۱. ارائه دیتای 8 پارامتر اصلی پیج‌ها

 اینکه بتوانید در یک نگاه کلی آنچه را که در پیجتان می‌گذرد ببینید، یک مزیت بزرگ برای صرفه‌جویی در وقت و انرژی‌تان است. CoCo در ابتدای ورود شما به داشبورد، 8 پارامتر اصلی برای آگاهی از مهم‌ترین دیتاها و سنجش آن‌ها در اختیارتان قرار خواهد داد که عبارتند از:

 

  • ۲. انواع نمودارهای تحلیلی

افرادی که کسب‌وکاری در اینترنت دارند باید به‌صورت مداوم اطلاعات و دیتاهای آن را به‌روزرسانی و تحلیل کنند و استفاده از نمودارهای مختلف، یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که این اطلاعات مدون را در اختیارشان قرار خواهد داد. 

  • Engagement Growth

استراتژی‌های تولید محتوایتان را تغییر داده‌اید و می‌خواهید تأثیر آن روی رشد اینگیجمنت را بسنجید؟ این نمودار کامل‌ترین اطلاعات را در بازۀ زمانی مورد نظر شما در اختیارتان قرار خواهد داد. 

 

  • Post Types

آیا می‌دانید کدام نوع از محتواهایتان بیشتر دیده می‌شود و نظر اغلب مخاطبان را جلب می‌کند؟ ویدئو، اسلایدشو، آی‌جی‌تی‌وی یا تصویری؟ این نمودار دایره‌ای به شما نشان خواهد داد که هرکدام از انواع محتواهایتان چقدر دیده شده و موفق بوده. 

 

  • Follower Growth

یک کمپین تبلیغاتی برگزار کرده‌اید و می‌خواهید میزان مؤثر بودن آن در زمینۀ جذب فالوئر را ارزیابی کنید؟ این نمودار به‌راحتی و در بازۀ زمانی مورد نظر شما، این کار را برایتان انجام خواهد داد. 

  

  • ۳. معرفی بهترین پست‌ها، هشتگ‌ها و کلمات کلیدی

کدام هشتگ‌ها ورودی بیشتری از اکسپلور برایتان داشته‌اند؟ برترین پستتان کدام بوده؟ برای کدام کلمات محتواهای بیشتری تولید کرده‌اید؟ پاسخ همۀ این سؤالات را CoCo به شما خواهد گفت. 

 

  • ۴. مقایسۀ دیتاهای پیج شما با رقبایتان

حتماً برایتان پیش آمده که بخواهید دیتاهای مهم پیج خود را با پیج رقبایتان مقایسه کنید و از این طریق مزیت رقابتی و نقاط قوت خودتان را شناسایی کنید. برای این کار کافی است صفحات مورد نظرتان را از بخش Comparison انتخاب و دیتاهایی مثل Follower Growth، Engagement، Average Like Count و Average Comment Count را در یک بازۀ زمانی مشخص با یکدیگر مقایسه کنید. 

 

  • ۵. تحلیل دیتای کمپین‌های تبلیغی

شما با اضافه کردن نام و لینک پست کمپین‌های تبلیغی خود در CoCo می‌‌توانید با تعیین هدف در سه حوزۀ اینگیجمنت، کامنت و لایک (با توجه به اولویت اصلی خودتان)، گزارش‌های دقیق و لحظه‌ای از کیفیت، میزان دیده شدن و محبوبیت پست‌های کمپین‌تان بگیرید و از این طریق کیفیت کمپین‌های ایجاد شده را ارزیابی و تحلیل کنید.

هزینه استفاده از خدمات CoCo چقدر است؟

حتماً می‌دانید که کاربران ایرانی به دلیل وجود محدودیت‌های بین‌المللی برای پرداخت، معمولاً در استفاده از خدمات اغلب پلتفرم‌های آنالیز دیتای اینستاگرام با مشکلاتی مواجه‌اند؛ اما در CoCo شما به‌راحتی می‌توانید تمامی پرداخت‌ها را به‌صورت ریالی انجام دهید.

پلتفرم  CoCo امکانات خود را در قالب پکیج‌های مختلف و در بازه‌های زمانی سه‌ماهه، شش‌ماهه و سالانه ارائه می‌کند:

پکیج Business: 69 هزار تومان

پکیج Agency: 159 هزار تومان

برای استفاده از خدمات CoCo می‌توانید تا 30 اسفند پروفایل کاربری خود را بسازید و به مدت یک هفته به تمامی امکانات CoCo دسترسی کامل و رایگان داشته باشید.

جمع‌بندی:

استفاده از پلتفرم‌ها و ابزارهای تحلیل و آنالیز دیتای اینستاگرام انتخابی هوشمندانه برای کسب‌وکارها و برندهایی است که می‌خواهند پیشرفت اصولی و برنامه‌ریزی شده داشته باشند و مایل‌اند روند موفقیت و کاربردی بودن استراتژی‌های بازاریابی، تبلیغات و تولید محتوایشان را به‌طور مرتب بررسی و تحلیل کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی