ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

معرفی بازی‌های برتر پلی استیشن 4

پلی استیشن 4 یک کنسول بازی ویدیویی خانگی است که توسط شرکت ژاپنی Sony ارائه گردید و در فوریه 2013 به عنوان جانشین پلی استیشن 3 معرفی شد و از لحاظ فروش و بازی‌های انحصاری، ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پلی استیشن 4 یک کنسول بازی ویدیویی خانگی است که توسط شرکت ژاپنی Sony ارائه گردید و در فوریه 2013 به عنوان جانشین پلی استیشن 3 معرفی شد و از لحاظ فروش و بازی‌های انحصاری، عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است. بازی‌های پلی استیشن 4 در دو نسخه فیزیکی و دیجیتالی با اکانت قانونی ارائه می‌شوند که نسخه دیجیتالی به دلیل عمر نامحدود و قیمت اقتصادی مورد توجه گیمرها قرار گرفته است. برای دسترسی به نسخه دیجیتالی باید یک‌ اکانت قانونی خریداری شود که در آن هویت گیمر را نشان می‌دهد. در واقع بدون اکانت قانونی نمی‌توان بازی را اجرا کرد؛ علاوه بر این اشاره‌ای به معایب این نسخه داشته باشیم که گیمر نمی‌تواند بازی‌هایی را که بر روی اکانت قانونی خریداری کرده است را در صورت عدم نیاز بفروشد؛ زیرا پس از پرداخت مبلغ، License بازی را برای همیشه خواهد داشت. در ادامه با ما همراه باشید تا گزیده‌ای از لیست برترین بازی‌های PS4 را مرور کنیم.

  • بازی Nier: Automata

یک بازی بسیار سرگرم کننده و پر از ایده‌های عالی ارائه می‌دهد که قسمت‌های جذاب و زیبایی را به همراه دارد که به سرعت به دل شما می‌نشیند؛ اما در نظر داشته باشید NieR: Automata  یک بازی ساده و سطحی نیست و تنها با یک بار بازی کردن، تمام نکات و اصول آن را فرا نخواهید گرفت. اگر به طور خلاصه بخواهیم این بازی را شرح دهیم باید بگوییم یک داستان جدید را از آینده تعریف می‌کند و بازی کاملا تحت کنترل ربات‌هاییست که از یک سیاره دیگر هجوم آورده‌اند. 2B نیز یکی از شخصیت‌های قهرمانی بازی است از واحد نظامی YoRHa  فرستاده شده تا با این ربات‌‌ها بجنگد.

  • بازی Monster Hunter: World

کشتن موجودات غول پیکر در بازی‌های ویدئویی بسیار هیجان‌انگیز بوده به گیمر حس افتخار می‌دهد؛ بنابراین، این امر باعث شده سری بازی‌هایی در این زمینه نظیر Monster Hunter تولید شوند. این بازی مهیج از لحاظ بصری توانست به خوبی بدرخشد و گرافیک آن در سطح بسیار بالایی قرار دارد؛ بنابراین بی شک Monster Hunter World یکی از بازی‌های فوق ‌العاده و با سبک اکشن در چند سال اخیر صنعت گیم است. بنابراین اگر به این نوع بازی‌ها علاقه دارید، می‌ تواند شما را تا مدت‌ ها سرگرم خود کند. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه از این بازی لذت نهایی را ببرید اکانت قانونی ps4 آن را تهیه کنید.

  • بازی Flower

اگر یک گیمر قدیمی هستید، حتما اسم بازی flOw  را شنیده و یا بازی کرده باشید. این بازی در سال 2006 میلادی توسط جنوا چن و نیکلاس کلارک به عنوان پروژه پایان نامه طراحی شد و به عنوان یک بازی بسیار ساده جذابیت بسیاری برای گیمرها داشت. در سال 2007 نیز این بازی برای پلی استیشن 3 و در سال 2013 برای پلی استیشن 4 ارائه شد و از دید بسیاری از گیمرها یکی از بهترین بازی‌های پلی استیشن 4 محسوب می‌شود.

  • بازی Overwatch

بازی‌های گروهی یکی از پر طرفدارترین نوع بازی‌ها در پلی استیشن 4 است که در این بین بازی‌هایی نظیر کال آف دیوتی و کانتر استرایک از موفق ترین بازی ها در این زمینه هستند که به مرور زمان و بعد از گذشت دهه‌ها تغییراتی را در روند گیم پلیشان ایجاد نکردند؛ این موضوع باعث شد کمپانی‌هایی نظیر بلیز از این فرصت استفاده کرده و بازی آنلاین Overwatch را به بازار عرضه کند و افرادی که پیش از این به بازی‌های گروهی کانتر استرایک یا کال آف دیوتی علاقه داشتند، به سرعت جذب بازی Overwatch و خرید اکانت قانونی آن شده‌اند.

  • بازی The Witcher 3: Wild Hunt

اگر به دنبال بازی‌های مهیج هستید که به این زودی‌ها تمام نشود، بازی The Witcher 3: Wild Hunt با اکانت قانونی می‌تواند برای شما جذاب باشد. این بازی در سال 2015 ارائه شد و با وجود اینکه یک بازی قدیمی بوده اما هنوز هم طرفداران خود را دارد. ویچر 3 مملو از موجودات، داستان‌ها و مأموریت‌‌هایی است که وقتی با آن ها درگیر می‌شوید نمی‌‌توانید به این سادگی‌ها از کنارشان بگذرید. ضمن اینکه گیم ‌پلی و اکشن بازی حرف ندارند و طرفداران سبک اکشن را هم می‌‌تواند راضی نگه دارد.

  • بازی Shadow of the Colossus

اگر یک بار بازی Shadow of the Colossus را تجربه کرده باشید، هیچ وقت از ذهنتان پاک نخواهد شد. این بازی در سال 2005 برای پلی استیشن 2 ارائه شد و تحول عظیمی را در بازی‌های ویدئویی به وجود آورد. در واقع در این بازی جنگی شما تنها با 16 دشمن رو به رو خواهید بود و در صورت شکست آن‌ها بازی به اتمام می‌رسد. البته این اشتباه را نکنید که با بازی ساده‌ای رو به رو هستید. هر کدام از این دشمنان هیبتی بسیار بزرگ دارند. این بازی در حال حاضر برای پلی استیشن 4 نیز ارائه شده است.

  • بازی Red Dead Redemption 2

راک ‌استار، خالق بازی‌‌های GTA پس از سال‌ها، Red Dead Redemption را ارائه داد و از دید بسیاری از گیمرها جزو بهترین بازی‌های پلی استیشن 4 است. این بازی با داستان حماسی و چند نفره جذاب، نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌‌کند. اگر به دنبال یک بازی اکشن هستید، ما به شما Red Dead Redemption 2 را معرفی می‌کنیم که علاوه بر پلی استیشن 4 بر روی ایکس باکس وان و تمامی رایانه ها‌ نیز قابل نصب است.

  • بازی God of War

این بازی از زمان بدو ورود خود مورد توجه بسیاری از کاربران و گیمرها قرار گرفت و توانست در مدت زمان کوتاهی فروش خوبی را در بازار کسب کند. علاقه زیاد کاربران به این بازی سبب شد در فهرست پرطرفدارترین بازی‌های پلی‌ استیشن 4 قرار گیرد. گاد آف وار درواقع یک بازی ویدئویی به سبک اکشن و هک اند اسلش بوده و موضوع اصلی آن درباره انتقام است. تاکنون ۴ نسخه مختلف از بازی به صورت انحصاری برای پلی استیشن عرضه شده و  یکی از بهترین عناوین این کنسول محسوب می‌شود.

تنوع بازی‌های انحصاری ps4 بسیار زیاد بوده و برای خرید جداگانه هر بازی باید هزینه‌های هنگفتی را پرداخت کنید. همچنین یکی از پیشنهادها برای خرید ارزان بازی‌ها استفاده از اکانت‌های هکی است که از دو جنبه تایید نمی‌شود، دلیل اول این که این اکانت‌ها همان‌طور که از اسم آن‌ها پیداست در طی عملیات هک بدست می‌آیند و بدست آوردن آن به صورت رسمی و قانونی نیست. مورد دوم نیز به علت هکی بودن آن‌ها، امکان دارد هر زمانی این اکانت با تغییر رمز و یا پسوورد آن به وسیله صاحب اکانت از دسترس شما خارج شده و تمامی هزینه های شما به هدر رود.

پس با این شرایط ارز و قیمت ها چطور می‌توانیم با هزینه کمتر بازی‌ها را تجربه کنیم؟

پیشنهاد ما به شما خرید اکانت قانونی  است، تفاوت اکانت قانونی با اکانت هکی در این است که صاحب اکانت خود فروشنده آن است و مشکلات اکانت هکی را ندارد. برای خریدهای داخلی در شبکه پلی استیشن یا psn نیز می‌توانید از گیفت کارت‌ها استفاده کنید. خرید گیفت کارت همانند کارت شارژهای ایرانسل و همراه اول است و یک مبلغی بر رو آن نوشته شده که دارای یک کد ۱۲ رقمی است.

برای خرید اکانت قانونی و خرید گیفت کارت PS5 و PS4 سری به وب سایت پارس کنسول بزنید و با بهترین قیمت بازی مورد علاقه خود را آنلاین انتخاب و خریداری کنید. پارس کنسول با ارائه اکانت قانونی پلی استیشن 4 امکان دسترسی به بروزترین و جدیدترین بازی‌ها را می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی