ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بیمیتو، تنها ارائه‌دهنده خدمات آنلاین خسارت خودرو

طبق تحقیقاتی که وبسایت فروش خدمات بیمه «بیمیتو» با همکاری شرکت «ازکی» -دیگر وبسایت فروش خدمات بیمه- انجام داده است، بیشترین نارضایتی در حوزه خدمات بیمه، مربوط به فرآیند دریافت و پرداخت خسارت خودرو است. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

طبق تحقیقاتی که وبسایت فروش خدمات بیمه «بیمیتو» با همکاری شرکت «ازکی» -دیگر وبسایت فروش خدمات بیمه- انجام داده است، بیشترین نارضایتی در حوزه خدمات بیمه، مربوط به فرآیند دریافت و پرداخت خسارت خودرو است.

این نارضایتی به ویژه در شرایط شیوع ویروس کرونا به دلیل نیاز به مراجعه حضوری افزایش یافته است. اما به گفته وبسایت بیمیتو، برای اولین بار در ایران، مردم می‌توانند خسارت‌های مربوط به خودرو را به صورت آنلاین دریافت و پرداخت کنند.

مشکلاتی که پس از خرید بیمه و در زمان دریافت خسارت نیز وجود دارد، معمولا مردم را به دردسر می‌اندازد. عدم آشنایی افراد با روند دریافت خسارت، نیاز به مراجعه حضوری، نیاز به طی کردن مراحل پیچیده برای ارزیابی و دریافت خسارت، زمان‌بر بودن فرآیند تعیین خسارت تا دریافت خسارت و ... از مشکلاتی هستند که برای افراد ایجاد می‌شود و بیمیتو با راه‌اندازی خدمت جدید خود آنها را مرتفع می‌کند.

علاوه بر این، سرعت بخشیدن و تسهیل انجام امور بیمه‌ای، توسعه خدمات آنلاین و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اهدافی است که بیمیتو از آنها برای راه‌اندازی این خدمت جدید یاد می‌کند.

چگونه می‌توان از خدمات آنلاین خسارت خودرو بیمیتو استفاده کرد؟

با وجود مشکلات متفاوتی که در زمینه دریافت خسارت وجود دارد، شرکت‌های بیمه تصمیم جدی برای رفع این مشکلات نگرفتند و تنها راه‌حل نسبی که ارائه شد، پرداخت خسارت سیار توسط برخی از شرکت‌های بیمه است. پس از مشاهده و ارزیابی این مشکلات، بیمیتو، بخشی تحت عنوان «پرداخت خسارت آنلاین» به وبسایت خود اضافه کرده است.

در این خدمت جدید، همه افرادی که بیمه بدنه یا شخص ثالث خود را از بیمیتو خریداری کرده‌اند، در زمان خسارت چه مقصر باشند چه زیان‌دیده، می‌توانند به سایت بیمیتو بخش «پرداخت خسارت آنلاین» مراجعه کنند و با ثبت درخواست، روند دریافت خسارت خود را به کارشناسان بیمیتو واگذار کنند.

کارشناسان بخش خسارت بیمیتو، پس از تایید درخواست، دریافت مدارک لازم و ارزیابی خسارت، مراحل دریافت خسارت از شرکت بیمه را به جای بیمه‌گذار یا زیان‌دیده طی می‌کنند و در نهایت مبلغ نهایی خسارت به شماره حساب فرد زیان‌دیده واریز می‌شود.

به گفته مدیران این وبسایت، پرداخت آنلاین خسارت در حال حاضر به تعدادی از شرکت‌ها و استان‌ها محدود است که در آینده با همکاری شرکت‌های بیمه، این خدمت گسترده و برای شرکت‌های بیشتر و در استان‌های بیشتر ارائه خواهد شد.

بیمیتو اولین وبسایت فروش خدمات بیمه است که توانسته امکان دریافت و پرداخت خسارت خودرو را به صورت آنلاین در اختیار افراد قرار دهد و کارشناسان پشتیبانی به صورت ۲۴ساعته پاسخگوی سوالات درباره نحوه پرداخت یا دریافت آنلاین خسارت هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Chapdast
    Chapdast | ۶ اسفند ۱۳۹۹


    به هرچیزی یه تو چسباندن شده برند.یکم خلاقیت هم بد نیست.

مطالب پیشنهادی