ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید کتاب از چهره‌های بارز ادبیات جهان

ادبیات جهان به قدری گوناگون و وسیع است که شاید باید سال ها وقت گذاشت تا به همه آنها مسلط شد و آنها را شناخت. اما با خرید کتاب های مهم و بارز از هر کجای جهان می ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ادبیات جهان به قدری گوناگون و وسیع است که شاید باید سال ها وقت گذاشت تا به همه آنها مسلط شد و آنها را شناخت. اما با خرید کتاب های مهم و بارز از هر کجای جهان می توان به این هدف دست یافت. بله! در ادامه به بارزترین و مهم ترین آثار از ادبیات مختلف جهان خواهیم پرداخت و ویژگی و سبک های آنان را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

خرید کتاب ادبیات آمریکای جنوبی

بارزترین مورد در ادبیات آمریکای جنوبی سبک رئالیسم جادویی در آثار آنهاست. اما رئالیسم جادویی چیست؟

وقتی نویسندگان واقعیت و خرافات را باهم می آمیزند، این شکل از ادبیات به وجود می آید. خرافات و تخیلات به علاوه ی واقعیت گرایی، ویژگی بارز ادبیات آمریکای جنوبی است. اما ویژگی رئالیستی بودن این شیوه در چیست؟

این ویژگی البته در آثار نویسندگان ایرانی نیز پیدا می شود. نویسنده هایی که به شیوه رئالیسم جادویی آثار خود را به تحریر در آورده اند، از پیش زمینه، ایده‌ها و اتفاقات واقعی استفاده کرده‌اند به طوری که برای خواننده اثر قابل فهم و لمس باشد و اتفاقات در آن غریبه نباشند. تخیل، راز‌آلودگی و استفاده از اساطیر و عناصر فرهنگ بومی منطقه از دیگر ویژگی‌های این شیوه ادبی می‌باشد. با نگاهی به تاریخ و فرهنگ این قاره خواهید فهمید که نقش انقلابی گری در ادبیات این قاره تاثیرگذار بوده است و به همین دلیل می توان نقش قهرمانان و ضد قهرمانان را به خصوص در داستان های نویسندگان این قاره مشاهده کرد.

گابریل گارسیا مارکز، نویسنده کلمبیایی را پایه گذار این سبک ادبی(رئالیسم جادویی) دانسته‌اند که با اثر خود (صد سال تنهایی) آن را بنیان نهاد. مارکز نویسنده کتاب صد سال تنهایی از مهمترین نویسندگان آمریکای جنوبی می باشد. پائولو کوئیلو و آریل دورفمان از دیگر نویسندگان مطرح این قاره می باشند. پیش از خرید کتاب صد سال تنهایی که از مهمترین آثار مارکز و ادبیات آمریکای جنوبی می باشد، توجه داشته باشید که این اثر توسط مترجمین و نشرهای مختلفی چاپ شده است. شما برای خرید اینترنتی کتاب های مهم ادبیات آمریکای جنوبی از طریق جستجو در سایت کتاب وب می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید.

خرید کتاب ادبیات ایالات متحده آمریکا

اول از همه باید بدانید ایالات متحده آمریکا در ادبیات، تحت تاثیر ادبیات انگلیسی است. ادبیات آمریکایی با نویسندههایی چون ویلیام هیل براون و مارک تواین که پدر ادبیات آمریکایی است آغاز شد. نخستین رمان آمریکایی توسط ویلیام هیل براون نوشته شد این نویسنده آثاری در حوزه ادبیات نمایشی نیز دارد. هاکلبری فین و شاهزاده و گدا و ماجراهای تام سایر از آثار معروف پدر ادبیات آمریکا یعنی مارک تواین است. پس از استقلال آمریکا به وجود آوردن یک فرهنگ مختص آمریکایی به وجود آمد. ادگار آلن پو از دیگر نام آشنایان در ادبیات آمریکا هستند. از آثار او می توان به سوسک طلایی، گربه سیاه، قلب رازگو و... اشاره کرد. این نویسنده آمریکایی آثاری در حوزه شعر نیز دارد. آلن پو همچنین از چهره‌‎های مهم پایه گذاری جنبش رمانتیک در آمریکا به شمار می‌رود. برده داری، قسمتی مهم از تاریخ ایالات متحده آمریکاست و بی شک تاثیر بر ادبیات این کشور گذاشته است. آثاری چون کلبه عمو تام و آثار فردریک داگلاس از این دسته آثارند.

ریچارد براتیگان از دیگر نویسندگان مهم آمریکایی است. از آثار مهم او می توان به صید قزل آلا در آمریکا اشاره نمود. از رئالیست‌های مهم ادبیات آمریکا بی شک چارلز بوکوفسکی از سرآمدان می باشد، عامه پسند،هزار پیشه، ساندویچ ژامبون و.... از آثار این نویسنده مهم هستند. برای خرید آنلاین کتاب ‌های بوکوفسکی نظیر عامه پسند  و همچنین خرید کتاب های ادگار آلن پو مانند داستان های کوتاه این نویسنده می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی کتاب وب اقدام نمایید.

و حال برویم سراغ یکی از مهم ترین مردان ادبیات آمریکا ارنست همینگوی: پیرمرد و دریا، وداع با اسلحه، زنگ‌ها برای که به صدا در می آیند و.... از آثار این نویسنده بزرگ می باشند. برای خرید کتاب‌های این نویسندگان بزرگ ادبیات آمریکا می توانید به سایت کتاب وب سر بزنید.

خرید کتاب  ادبیات روسیه

ادبیات روسیه را همه بیشتر به تولستوی، چخوف، بولگاکف، ماکسیم گورکی و داستایفسکی آن می شناسند. این نویسندگان توانسته اند بر ادبیات جهان تاثیر بگذارند و آثار آن ها از تفکرات ناب خود نویسنده برخوردار است. اگر بخواهیم آثار نویسندگان ادبیات کشور روسیه را بررسی کنیم بسیار وسیع خواهد بود. آنتوان چخوف که از او به عنوان کسی که تئاتر و ادبیات نمایشی روسیه را از هجویات درآورد یاد می‌شود، آثار بسیار مهمی از جمله داستان های کوتاه مثل، سه خوار، ایوانف، مرغ دریایی و آخرین اثر او باغ آلبالو به جای مانده است.

فئودور داستایفسکی یک اسطوره و یکی از بارزترین چهره‌ها در ادبیات روسیه می‌باشد. قلم او که از قدرت بالایی برخوردار بوده است توانسته تا شخصیت‌های بی نظیری را در ادبیات داستانی و رمان جهان خلق کند. ویژگی های روانکاوانه‌ای که او در خلق شخصیت های خود به کار برده است در نوع خود بسیار فوق العاده می باشد.

همچنین اثر مهم او به نام یادداشت های زیرزمینی، به عنوان اولین اثر ادبی اگزیستانسیالیستی در دنیا شناخته شده است. اثر دیگر او به نام برادران کارامازوف که از مهمترین آثار این نویسنده و حتی ادبیات جهان است در سایت کتاب وب موجود می باشد، پیش از خرید آنلاین کتاب برادران کارامازوف توجه داشته باشید که این کتاب با ترجمه ها و انتشارات مختلفی چاپ و عرضه شده. جهت خرید کتابهای ادبیات روسیه و آثار نویسندگان این کشور می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی کتاب وب اقدام نمایید.

خرید کتاب  ادبیات یونان

بی شک با شنیدن نام ادبیات یونان به یاد نمایشنامه‌ها و تراژدی های معروف آنها می افتیم.

تراژدی های کهن و روزگار باستان که خشت بنای ادبیات نمایشی هم در آینده بوده اند. از نمایشنامه های افلاطونی تا حماسه های هومر مانند ایلیاد و ادیسه همگی بارزترین آثار ادبیات یونانی هستند. یونان کشوری کهن ‌که به جز ادبیات آن در حوزه نمایش می توان به فیلسوفان مهم آن نیز اشاره کرد و بی شک فلاسفه یونان پایه گذاران بسیاری از ایده‌های و تئوری‌های مهم در فلسفه بوده‌اند. برای خرید کتاب‌های هومر، خرید کتاب ضیافت از افلاطون، خرید کتاب اخلاق از ارسطو و دیگر آثار هم ادبیات یونان می توانید به سایت کتاب وب مراجعه کنید.

همچنین برای خرید اینترنتی کتاب‌های نامبرده و سایر آثار مهم و بارز ادبیات جهان می توانید به سایت کتاب وب سر بزنید. از طریق این سایت ضمن خرید آنلاین کتاب ها می توانید از تخفیف ویژه نیز بهره مند شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی