ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بهترین بسته اینترنت همراه اول

معرفی همراه اول و بسته های اینترنت آن همراه اول در سال 73 با ظرفیتی برابر 9200 شماره در تهران آغاز به کار کرد. ابتدا با واگذاری 4 سیم کارت به ریاست جمهوری رسما کارش ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

معرفی همراه اول و بسته های اینترنت آن

همراه اول در سال 73 با ظرفیتی برابر 9200 شماره در تهران آغاز به کار کرد. ابتدا با واگذاری 4 سیم کارت به ریاست جمهوری رسما کارش را شروع کرد و بعد ها به علت استقبال و تقاضای زیاد افراد گسترش یافت و در سراسر نقاط کشور خدماتش رو عرضه کرد. این اپراتور برای اینترنت کابران نیز به فکر بوده و بسته هایی را ارائه داده است. با ما برای معرفی بهترین بسته اینترنت همراه اول متناسب با نیازتان همراه باشید.

اینترنت همراه اول

همراه اول از اپراتورهایی که خدمات سیم کارت میده. و الان 73 میلیون مشترک داره و بیشتر از 70 کیلومتر را پوشش داده. این اپراتور به ارائه خدمات اینترنتی هم می پردازه و بسته های اینترنتی مناسب و متناسب با نیاز هر شخص داره. شما می تونید بهترین بسته اینترنت همراه اول که متناسب با نیاز شما است رو خریداری کنید برای مثال اگر شما از جمله افرادی هستید که در هنگام شب از اینترنت استفاده می کنید، بسته ی مناسب شما بسته شبانگاهی همراه اول است و یا اگر مصرف اینترنت زیادی دارید پیشنهاد همراه اول به شما بسته های نامحدود است. با فعال سازی بسته متناسب به خود می توانید هزینه های خود را به آسانی مدیریت کنید در ادامه به شرح و معرفی بهترین بسته اینترنت همراه اول می پردازیم.

جهت خرید بهترین بسته اینترنت همراه اول بر روی لینک زیر کلیک کنید:

بهترین بسته اینترنت همراه اول

اینترنت همراه اول بسته های بسیار پر سرعتی داره و همینطور امکان استفاده از اینترنت نسل 3 و 4.5 رو هم فراهم کرده. افرادی که مکالمه های صوتی و ویدئویی در اینترنت دارند، نیازمند اینترنت با سرعت بالا هستند و باید از اینترنت نوترینو استفاده کنند.

یکی از بهترین بسته اینترنت همراه اول، بسته هایی در ساعات مشخص است. این بسته ها بسیار پر سرعت اند و در زمانی مشخص از شبانه روز می توانید آن ها را فعال کرده و استفاده کنید. نکته قابل توجه در این بسته ها اینه که شما همزمان با سایر بسته ها می تونید این بسته های ساعتی را فعال کنید. با شماره گیری کد دستوری #27*100* می تونید این بسته های کاربردی و ساعتی را فعال کنید.

این بسته ها در دو شکل ارائه میشه: بسته های صبحانت که این بسته ها از 6 صبح تا 12 است و بسته های شبانت که این بسته ها نیز مخصوص ساعات 2 تا 7 است.

یکی دیگر از بهترین بسته اینترنت همراه اول و متناسب با نیاز کاربر بسته های ترکیبی است. بسته های ترکیبی به سه صورت  اینترنت، مکالمه و پیامک قابل استفاده است و حجم این بسته ها متناسب با نیاز کاربر است و مشترکین اعتباری و دائمی می تونند بسته خود را ساخته و هزینه های خود را مدیریت کنند. می توان از سایت و اپلیکیشن همراه من این بسته ها را فعال کرد. (مراجعه به قسمت خدمات من و سپس بسته های ترکیبی)

تکته هایی در خصوص این بسته ها ترکیبی وجود دارد: بسته های ترکیبی رزرو پیش فرض ندارند و فعال سازی همزمان بسته ترکیبی با بسته ترکیبی دیگر هم مقدور نیست.

بسته های نا محدود هم یکی دیگر از  بهترین بسته اینترنت همراه اول است.این بسته ها بسیار مفید و کاربردی برای افراد پر مصرف است. با این بسته های نامحدود می توان دانلود شبانه پر سرعتی را تجربه کرد و این بسته برای 1 شب تا 11 صبح قابل خرید و فعال سازی است. این بسته ها ساعتی و یا به صورت یک روزه هستند.

برای خرید بسته های اینترنتی همراه اول اگر دارای خط دائمی هستید هزینه آن در قبض شما اعمال می گردد اما اگر جزو مشترکین اعتباری هستید مبلغ مورد نظر از اعتبار شما کم می شود.

روش های خرید بسته های اینترنت همراه اول

روش های زیادی برای فعال سازی بهترین بسته اینترنت همراه اول وجود دارد.

  • شما با شماره گیری کد دستوری #100*و یا #1* میتونید اقدام به خرید بهترین بسته اینترنت همراه اول کنید. با کد #1* میتونید برای دیگران هم بسته اینترنت همراه اول را بخرید( در ادامه روش های دیگر خرید اینترنت همراه اول با کد ussd ذکر میشه)

این کد های ussd  برای خرید بسته های اینترنت همراه اول هستند (به علاوه دو موردی که در بالا ذکر شد):

  • #7*
  • #724*
  • #780*
  • #733*
  • #777*

با شماره گیری این کد ها بهترین بسته اینترنت همراه اول متناسب با خود را پیدا کنید.

سایت های زیر هم در خرید بسته های اینترنت همراه اول فعال و خدمات خوبی عرضه می کنند.:

  • یکی از این سامانه های فعال در زمینه خرید بسته های اینترنت همراه اول سامانه با من 24 به آدرس http://baman24.ir است. اپلیکیشن این سامانه نیز در کافه بازار موجود است.
  • شما هم چنین می توانید از سایت تهران شارژ به آدرس https://tehrancharge.com/ به بهترین بسته اینترنت همراه اول دسترسی داشته باشید.
  • خرید بسته های اینترنت همراه اول از طریق اپلیکیشن همراه من (این روش نیز بسیار آسان و کاربردی است.) هم ممکن است.
  • از سایت https://shop.mci.ir/ همراه اول می توانید خرید بهترین بسته اینترنت همراه اول را انجام دهید.
  • اپلیکیشن های بسیار زیادی در این زمینه فعال هستند که یکی از این اپ ها، اپلیکیشن آپ است با دانلود این اپ در سایت https://asanpardakht.ir/ و یا کافه بازار می تونید اقدام به خرید کنید. البته از خود سایت هم این امکان برای مخاطبین همراه اول فراهم است که با وارد کردن شماره خود می توانند خرید بسته های اینترنت را داشته باشند.
  • سایت https://sadadpsp.ir/ سایت فعال و پر کاربرد دیگری است که در این سایت هم می توان خرید بسته های اینترنت را انجام داد.

در اینجا به معرفی چند روش پرداخته شد اما بسیار سایت ها و اپ ها وجود دارد که در این زمینه خدمت گذاری می کنند اما قبل از خرید از این سایت ها و یا اپ ها از صحت و امنیت آن ها مطمئن شوید و سپس اقدام به خرید کنید.

بعد از تموم شدن بسته دو حالت اتفاق می افتد. در حالت اول بسته تمدید می شود به صورت خودکار اما به صورت زمانی در حالت دوم بسته تمدید خودکار می شود اما به صورت حجمی.

حالت اول مختص بسته های ماهانه، 3 ماهه، 6 ماهه و 1 ساله آلفا است که بعد از اینکه زمان بسته تموم شد به طور خودکار تمدید میشه البته مشترکین می تونند با کد دستوری #100*8* از تمدید خودکار بسته جلوگیری کنند.

در حالت دوم وقتی بسته های ماهانه، 3 ماهه، 6 ماهه و 1 ساله آلفا تمام شد مشترکین می تونند از همان کد دستوری #100*8* عمل لغو تمدید خودکار را انجام دهند.

شما می تونید از وضعیت بسته خود به روش های مختلف مطلع شوید و با روش های زیر حجم باقی مانده بسته، مهلت اعتبار و بسته رزرو خود را مشاهده کنید.

سامانه #10*

سامانه #320*100*

سامانه #100*

سامانه #10*100*

سامانه پیامکی 10 با ارسال عدد 320 به صورت لاتین

ساملنه پیامکی 8080 با ارسال کردن عدد 0 لاتین

مراجعه به حساب کاربری همراه من قسمت گزارش مصرف

حرف آخر

امیدواریم که با مطالعه این مقاله بتوانید بهترین بسته اینترنت همراه اول را برای خود انتخاب و خریداری کنید. همچنین در مطلبی دیگر، نسبت به نحوه دریافت کد خرید شارژ همراه اول برای دیگران توضیحاتی ارائه داده‌ایم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad qordanpor
    Mohammad qordanpor | ۷ فروردین ۱۴۰۱

    سلام و خسته نباشید بسته های اینترنت همراه اول خیلی بد است یک بسته نامحدود یک روزه یا یک هفته برای دانلود ندارد یا برای گیمیر ها یک بسته خوب کم قیمت ندارد از همه سرعت اینترنت که نگو حالا میگین خوبه? کجاش خوبه !!!!!!😡

مطالب پیشنهادی