ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خرید انواع تبلت از ایزی مارکت
رپورتاژ آگهی

خرید تبلت از ایزی مارکت

اگر یادتان باشد روزگاری بود که تبلت ها برای خود پادشاهی می‌کردند. اما رفته رفته و با بزرگ شدن صفحه گوشی‌های موبایل، از محبوبیت آن ها کاسته شد. اما هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر یادتان باشد روزگاری بود که تبلت ها برای خود پادشاهی می‌کردند. اما رفته رفته و با بزرگ شدن صفحه گوشی‌های موبایل، از محبوبیت آن ها کاسته شد. اما هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که ویروسی به نام کرونا، این دستگاه‌های از یاد رفته را مجدد زنده کرده و به زندگی ما برگرداند. این روزها با توجه به اهمیت آنلاین بودن در هر شرایطی و به دلیل آنلاین شدن بیشتر کلاس‌ها و جلسات، نیاز به وجود دستگاهی که همزمان از گوشی بزرگتر باشد و از لپ تاپ کوچکتر، بسیار به چشم می‌آید. پس این شد که کرونا تبلت را مجددا زنده کرد.

مزایای تبلت

تبلت از بسیاری جهات نسبت به لپ تاپ یا گوشی موبایل مزیت دارد. اولین موردی که می‌توان به آن اشاره نمود همان موردی است که در پاراگراف بالا گفتیم؛ یعنی تبلت از موبایل بزرگتر و از لپ تاپ کوچکتر است. اما مورد دیگری که میتوان به آن اشاره نمود سبک بودن است. تبلت صفحه بزرگی دارد اما از لپ تاپ سبک تر است. این یعنی به راحتی می‌توانید در هر حالتی که نشسته یا دراز کشیده اید از دستگاه خود استفاده کنید و چون صفحه بزرگی دارد، دیگر چشمانتان اذیت نخواهد شد.

خرید انواع تبلت هواوی از ایزی مارکت

قابل توجه دانشجویان و دانش آموزان

این صحنه را تصور کنید: ساعت 7:30 صبح در حالی که بسیار خسته و خواب آلود هستید زنگ ساعتتان به صدا در می‌آید و به شما یادآوری می‌کند که کلاستان در حال آغاز شدن است. از آنجایی که کلاس‌های آنلاین صبح اکثر اوقات زیر پتو می‌گذرد، پس باید بلند شوید و لپ تاپ را بیاورید و اگر شارژ ندارد آن را به برق زده و استفاده کنید. اما اگر یک تبلت داشتید فقط آن را از کنار تخت برداشته و با خود به زیر پتو می‌بردید. البته به عقیده نویسنده، این نوع درس خواندن هیچ تاثیری نداشته وفقط باعث غیبت نخوردن خواهد شد!!

هنگام خرید تبلت به چه نکاتی توجه کنیم؟

ابعاد: ابعاد تبلت یکی از مهم‌ترین مسائلی هست که باید مورد توجه شما باشد. ابعاد معمولا بر حسب اینچ بوده و چیزی نیست که خوب یا بد داشته باشد و کاملا بستگی به سلیقه شما دارد. پس باید دقت کنید تا متناسب با نیازتان خرید کنید.

رم: رم یا همان حافظه تصادفی تاثیر زیادی روی سرعت عملکرد دستگاه شما دارد. در نظر داشته باشید که اگر استفاده عادی دارید نیاز زیادی به رم بالا پیدا نخواهید کرد، اما اگر می‌خواهید حرفه ای تر باشید، حتما باید به سراغ حافظه رم بالاتر بروید.

حافظه: معمولا تبلت های اقتصادی ظرفیت حافظه پایینی دارند. اگر حافظه تبلت برایتان مهم است، یا به فکر تبلت های بالارده باشید و یا به فکر یک کارت حافظه برای تبلت خود بیفتید تا در آینده اذیت نشوید.

موارد دیگر از جمله کیفیت صفحه نمایش، کیفیت تاچ، کیفیت دوربین و قدرت پردازنده از جمله مواردی است که همه آن ها با توجه به نوع نیاز شما تعیین میگردد؛ بنابراین حتما قبل از خرید، باید خواسته خود را از تبلت مشخص نمایید.

معرفی تبلت اقتصادی و ارزان

برای شرکت در کلاس‌های آنلاین، شما نیاز به دستگاه فوق العاده ای ندارید. فقط کافی است برای استفاده از اینترنت به یک مودم متصل شده و وارد کلاس شوید. چه بهتر که اگر میخواهیم یک تبلت مقرون به صرفه خریداری کنیم سراغ یک برند معتبر برویم. پیشنهاد ایزی مارکت به شما سری MatePad هواوی است. هواوی شرکتی چینی است که در سالهای گذشته دنیای تکنولوژی چین را متحول کرده و برای رقبای آمریکایی خود شاخ و شونه‌ای اساسی کشیده. از حق نگذریم کیفیت مناسبی داشته و طرفداران خاص خود را هم در کشور ما پیدا کرده است. اگر به این برند چینی علاقه دارید یا حداقل با آن مشکل یا دشمنی ندارید، مطمئن باشید که MatePad شما را راضی می‌کند. این سری از تبلت ها در ابعاد و ظرفیت های متفاوتی به بازار عرضه شده اند که شما با مراجعه به سایت ایزی مارکت، می‌توانید بهترین مدل را برای خودتان انتخاب کنید.

خرید تبلت سری Matepad از ایزی مارکت

خرید اینترنتی از ایزی مارکت

برای خرید انواع کالاهای بازار IT کشور از جمله تبلت که موضوع صحبت ما بود، فقط کافی است تا به سایت فروشگاه اینترنتی ایزی مارکت سر زده و محصولات مورد نظر خودتان رو انتخاب کرده و با خیال راحت روی کاناپه استراحت کنید و منتظر رسیدن سفارشات خود باشید. امیدواریم که با خواندن این مقاله توانسته باشید تصمیم مناسبی برای خرید خود بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی