ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سامانه پیامک چیست و چه کاربردی دارد؟

سامانه پیامک، نرم‌­افزاری اینترنتی و تحت وب برای ارسال و دریافت پیامک است.. شماره‌­هایی که در سامانه پیامکی قابلیت ارسال و دریافت پیامک را دارند با شماره‌های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰ و ... آغاز می­‌شوند و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سامانه پیامک، نرم‌­افزاری اینترنتی و تحت وب برای ارسال و دریافت پیامک است.. شماره‌­هایی که در سامانه پیامکی قابلیت ارسال و دریافت پیامک را دارند با شماره‌های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰ و ... آغاز می­‌شوند و برای اینکه بتوانید از خدمات سامانه پیامک بهره‌­مند شوید باید با شرکت­‌هایی قرارداد ببندید که زیر مجموعه مخابرات هستند. از جمله امکانات سامانه پیامک، ارسال پیامک انبوه برای تبلیغات، ارتباط دوطرفه با مشتریان و ... می­‌باشد. مثلاً زمانی که شما بخواهید در مقیاس زیاد و سرعت بالا پیامک تبلیغاتی را ارسال کنید کافیست با خرید سامانه پیامک موجب موفقیت در کسب و کارتان شوید. برای ارسال پیامک روش­‌های مختلفی وجود دارد. مانند ارسال پیامک بر اساس نقشه گوگل، کدپستی، سن و جنسیت، دفترچه تلفن و...که با یکدیگر تفاوت­‌هایی دارند. مثلاً در روش ارسال پیامک بر اساس کدپستی، شما می‌­توانید با مشخص کردن کدپستی افراد یا منطقه جغرافیایی هدف پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید و یا ممکن است بخواهید برای آرایشگاه زنانه تبلیغ کنید؛ در آن‌صورت ارسال پیامک بر اساس جنسیت کاربرد مناسب­‌تری دارد.

قابلیت­‌های سامانه پیامکی

با خرید سامانه پیامک شما می‌­توانید بانک کاملی از شماره موبایل افراد را داشته باشید و در مناسبت‌های مختلف با فرستادن پیامک با مشتریان خود با آن‌ها در ارتباط باشید. همچنین کار با سامانه پیامکی نیاز به تخصص خاصی نداد و شما قادرید براحتی با آن کار کنید. یکی از قابلیت­‌های سامانه پیامک این است که شما با تعیین زمان مشخص، می­‌توانید پیامک تبلیغاتی و یا دیگر پیامک­‌ها را ارسال کنید بدون آنکه خودتان در زمان ارسال در سایت حضور داشته باشید. یعنی یک برنامه‌­ی از پیش تعیین شده برای آن مشخص می‌­کنید. از دیگر قابلیت‌­های سامانه پیامکی، قابلیت گزارش­‌گیری از پیامک‌­ها می­‌باشد. به این معنا که شما با یک کلیک ساده متوجه خواهید شد که آیا همه مشتریان پیامک شما را دریافت نموده‌­اند یا خیر؟ پیامک­‌هایی که ارسال نشده نباشد هزینه‌­ای برای سامانه ندارد.از دیگر قابلیت‌های این گونه سایت‌ها امکان ارسال کارت ویزیت، ارسال پیامک هوشمند، ایجاد نظرسنجی و... می­‌باشد.

موارد استفاده از سامانه پیامک

این سامانه کاربرد زیادی در ارگان‌­های مختلف دارد. از جمله می‌­توان به کاربرد سامانه پیامک در مدارس و آموزشگاه­‌ها، ادارات و شرکت­‌ها، فروشگاه­‌ها، کانون‌­های تبلیغاتی و...اشاره کرد. در واقع سامانه پیامک تنها برای تبلیغات استفاده نمی­‌شود. بعنوان مثال در مدارس و آموزشگاه‌­ها برای ارتباط دوطرفه بین دانش‌­آموزان و مربیان، اعلام تعطیلی مدارس به دلایلی مثل بارش برف، ارسال پیشنهادات و انتقادات، اطلاع از غیبت و تأخیر دانش‌­آموزان، اطلاع از آخرین وضعیت تحصیلی، نظرسنجی از عملکرد معلمین و مسئولان آموزشی، اعلام زمان برگزاری آزمون‌های مهم و موارد دیگر از جمله موارد استفاده از سامانه پیامک می­‌باشد. در مورد ادارات و سازمان­‌ها نیز اینگونه است که شما می‌­توانید با استفاده از سامانه پیامک، رابطه بیشتری با مردم برقرار کنید و از نظرات و انتقادات آن‌ها بهر‌­مند شوید و یا با ارسال پیامک­‌های آموزشی یا انگیزشی باعث تقویت روحیه کارکنان خود گردید. همچنین با سرعت بیشتری می‌­توانید پرسنل خود را از برگزاری مراسمات و یا سمینارها مطلع گردانید.

نظرسنجی از طریق سامانه پیامک

یکی از پرکاربرد­ترین امکانات سامانه پیامک، ماژول نظرسنجی می­‌باشد. نظرسنجی فرایندی در جهت جمع­‌آوری اطلاعات در مورد یک موضوع یا پرسیدن سوال در زمینه‌­ای خاص با هدف رسیدن به یک نتیجه می‌­باشد. در گذشته از روش‌های مختلفی برای این کار استفاده می‌­شد. اما امروزه روش‌های نوینی مانند نظرسنجی الکترونیکی و یا نظرسنجی از طریق سامانه پیامک نیز وجود دارد که سریع‌­تر از گذشته به نتیجه می‌­رسد.

در نظرسنجی علاوه بر اینکه به نظر و احساس مخاطب خود توجه می‌­کنید نظرات و ایده‌­های خوب آن‌ها را می‌­توانید دریافت کنید و آن‌ها را در پیشرفت کار خود بکار ببندید. با ماژول نظرسنجی می‌­توانید ترتیب یک مسابقه را بدهید و از مخاطبان خود بخواهید که در آن شرکت کنند چون مسابقه هم نوعی نظرسنجی محسوب می‌­شود و یا با نظرسنجی از طریق سامانه پیامک می‌­توانید برای مخاطبین خود یک قرعه­‌کشی به راه بیاندازید. شرکت­‌ها، فروشگاه‌­ها، برنامه­‌های تلویزیونی و رادیویی و... از طریق برگزاری نظرسنجی پیامکی در تلاش هستند تا با مخاطبان خود تعامل برقرار کنند.

در این نوع پیامک که توسط سامانه پیامک ارسال می شود،از مشتریان به صورت عمومی نظر سنجی می شود و نظر آن ها درباره خدمات و محصولات شما پرسیده می شود. این روش یکی از بهترین راهکار ها برای دریافت بازخورد از مشتریان است. نظرات مشتریان از ارزشمندترین اطلاعات هر کسب و کار برای رشد و بهبود محصولات و خدمات است. این نوع پیامک می تواند برای انواع شرکت های محصولی و خدماتی استفاده شود.

جمع­‌آوری مطالب

در این مقاله تا حدودی شما را با کاربردها و قابلیت­‌های سامانه پیامک آشنا نمودیم و دانستید که اگر قصد تبلیغات دارید استفاده از سامانه پیامکی می‌­تواند درآمد ماهیانه شما را افزایش داده و باعث رونق کسب و کارتان شود بدون آنکه این نوع تبلیغات زمان و هزینه زیادی را نسبت به سایر انواع تبلیغات صرف کند. همچنین گفتیم که سامانه پیامکی کاربردهای مختلف و روش‌های ارسال گوناگون دارد که هر کاربر با توجه به نیاز و کاربری خود از این سامانه بهره می­‌گیرد. مثلاً اگر قرار است که از روش ارسال پیامک به روش وب سرویس استفاده کنید لازم نیست که بسته­‌های گران­‌قیمت را خریداری نمایید. همچنین با استفاده از نظرسنجی از طریق سامانه پیامکی خیلی سریع و راحت می­‌توانید از نظرات مشتریان خود آگاه شوید و موجب بهبود کیفیت خدمات خود شوید و یا این نظرسنجی را با انجام یک مسابقه پیامکی برگزار کرده تا مخاطب رغبت بیشتری برای شرکت در طرح نظرسنجی داشته باشد و در پایان نتایج برگزاری این نظرسنجی و یا مسابقه پیامکی بصورت یک نمودار برای مخاطب نشان داده شود.

از کجا بهترین سامانه پیامکی را خریداری کنیم؟

زمانی که بدنبال خرید پنل اس­ ام ­اس یا سامانه پیامک هستید با انتخاب‌­های زیادی روبه ­رو می­‌شوید. یکی از مراکزی که ما به شما پیشنهاد می‌دهیم وب وان می­‌باشد. وب وان با داشتن ۱۴ سال سابقه درخشان در این زمینه خدمات زیادی را به کاربران خود ارائه داده و توانسته رضایت خاطر آن‌ها را جلب نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه چگونگی گرفتن خدمات سامانه پیامک می­‌توانید به سایت وب وان اس ام اس به نشانی https://webone-sms.com مراجعه کنید و از تعرفه‌­ها و سایر خدماتی که توسط وب وان انجام می­‌گردد مطلع گردید. یکی از امکانات این شرکت که به کاربران خود ارائه کرده، در اختیار گذاشتن نسخه آزمایشی سامانه پیامکی قبل از خرید بوده تا با امکانات سامانه پیامکی آشنا گردد. همچنین این مرکز مانند هر جای دیگری دارای قوانین و مقرراتی می‌­باشد که در سایت ذکر شده، شما می­‌توانید از طریق راهنمای استفاده از خدمات سایت با مقررات استفاده از سامانه پیامک آشنا شوید. چنانچه نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می­‌توانید از طریق­ه‌ای راه­‌های ارتباطی موجود در سایت با این مجموعه، سوالات خود را مطرح نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی