ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

شرایط استثنایی در هشتمین دوره‌ ثبت نام بیمه تکمیلی شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق، فناور، نوپا و نوآور

هشتمین دوره‌ی ثبت نام بیمه تکمیلی از سوی شبکه فناوری و نوآوری ایران تینت آغاز شد. تینت در راستای هدف خود برای توسعه مجموعه‌های نوین و به منظور حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، خلاق، فناور، ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هشتمین دوره‌ی ثبت نام بیمه تکمیلی از سوی شبکه فناوری و نوآوری ایران تینت آغاز شد. تینت در راستای هدف خود برای توسعه مجموعه‌های نوین و به منظور حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، خلاق، فناور، نوپا و نوآور، طرح ثبت نام بیمه تکمیلی برای مدیران و کارکنان این مجموعه‌ها را اجرا می‌کند. کلیه کارکنان و مدیران این مجموعه‌ها می‌توانند خود، همسر و فرزندان‌شان را در یکی از طرح‌های خدمات بیمه تکمیلی درمان ثبت نام کنند.

جزئیات هشتمین دوره ثبت نام بیمه تکمیلی در تینت

فرزندان دختر تحت تکفل بالای 18 سال به شرط عدم اشتغال و ازدواج و فرزندان پسر تحت تکفل به شرط عدم اشتغال به کار و ازدواج تا 22 سال، در صورت ارائه گواهی اشتغال به تحصیل تا 25 سال و در صورتی که دانشجوی دکترا باشند تا 26 سال، می توانند ثبت نام شوند. همچنین والدین بیمه شده اصلی تا سقف سنی 70 سال بدون افزایش مبلغ حق بیمه می‌توانند از این سرویس بیمه‌ای بهره‌مند شوند.

قرارداد هشتمین دوره ثبت نام بیمه تکمیلی تینت با شرکت بیمه دانا منعقد شده و شامل سه طرح با پوشش خدمات و مبلغ حق بیمه متفاوت است که افراد با شرایط و نیازهای گوناگون را پوشش می‌دهد. این طرح محدودیت ثبت نام در گروه‎های 50 نفره را نداشته و در مقایسه با دیگر بیمه‌های تکمیلی موجود، پوشش کامل‌تر و نرخ حق بیمه به مراتب اقتصادی‌تر و کمتری دارد.

طرح‌های بیمه تکمیلی شبکه فناوری و نوآوری ایران تینت برای مدیران و کارکنان شرکت‌های دانش بنیان، خلاق، فناور، نوپا و نوآور شامل سه دسته الف، ب و ویژه است. میزان پوشش خدمات و نیز نرخ حق بیمه طرح‌ها متفاوت است که می‌توانید از صفحه جزئیات هشتمین دوره حمایتی تینت برای شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و نو‌آور، ویژگی‌های هر یک از آن‌ها را مشاهده کرده و طرحی متناسب با وضعیت و شرایط خود را انتخاب کنید.

مزایای طرح حمایتی بیمه تکمیلی تینت

خدماتی که تحت پوشش این بیمه قرار دارند بسیار کامل و گسترده است و از انواع بستری‌های سرپایی و ویزیت و دارو و آزمایش، تا جراحی، زایمان، درمان نازایی، خدمات پاراکلینیکی و دندانپزشکی و تجهیزات را شامل می‌شود.

از مزایای این طرح می‌توان اشاره کرد به:

  • پوشش خدمات دندانپزشکی عمومی
  • پرداخت هزینه ارتودنسی، ایمپلنت و دندان مصنوعی در طرح ویژه
  • پوشش هزینه‌های مربوط به جنین و ناهنجاری‌های جنین
  • پرداخت هزینه‌های درمان مشکلات نازایی و ناباروری
  • پرداخت هزینه سمعک
  • پرداخت هزینه انواع دارو در طرح ویژه
  • طرح بیمه عمر و حوادث با نرخ حق بیمه ماهانه حداقل 67580 ریال برای هر نفر

علاوه بر این موارد با ثبت نام بیمه تکمیلی از طریق مجموعه‌ی تینت، برای ثبت نام دیگر بیمه‌ها شامل تخفیف‌های ویژه می‌شوید.

بیمه دانا دارای شعبات زیادی در سراسر کشور است و با شبکه آنلاین، خدمات‌رسانی به افراد را بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام می‌دهد. همچنین این سرویس به مدیران و کارکنان کلیه شرکت‌های دانش بنیان، خلاق، فناور،نوپا و نوآور در سراسر کشور ارائه می‌شود و محدودیتی ندارد. تمامی شرکت‌های دارای تائیدیه خلاق و دانش بنیان از معاونت علمی و تمامی شرکت‌های عضو پارک‌های فناوری می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند. این طرح مختص مدیران و کارکنان این شرکت‌ها بوده و استارتاپ‌ها و افراد فریلنسر طرح بیمه‌ای مجزا دارند.

مهلت ثبت نام این طرح از هفتم تا بیست‌وپنجم اردیبهشت ماه 1400 است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات طرح‌های بیمه‌ای و نیز ثبت نام، به سایت تینت مراجعه کنید. با تماس با شماره 02176250036 می‌توانید از مشاوره تلفنی در مورد ثبت نام بیمه تکمیلی استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی