ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با اسنپ دکتر خدمات پزشکی و پرستاری را در منزل دریافت کنید

این روزها به دلیل پاندمی کرونا، بیشتر از هر وقت دیگری دریافت خدمات و مراقبت‌های پزشکی آنلاین و انجام آزمایش‎های پزشکی درمنزل اهمیت پیدا کرده است. براساس آمارها، مراجعه بیماران سرپایی به مطب‎‎ها و مراکز ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این روزها به دلیل پاندمی کرونا، بیشتر از هر وقت دیگری دریافت خدمات و مراقبت‌های پزشکی آنلاین و انجام آزمایش‎های پزشکی درمنزل اهمیت پیدا کرده است. براساس آمارها، مراجعه بیماران سرپایی به مطب‎‎ها و مراکز پزشکی کاهش قابل توجهی داشته و بسیاری ترجیح می‌دهند برای کاهش احتمال ابتلا به کرونا مراجعه به پزشک و انجام آزمایش و خدمات پزشکی را به تعویق بیندازند. گرچه این راه برای کاهش احتمال ابتلا به کرونا موثر باشد، اما می‌تواند بسیار خطرناک باشد. در چنین شرایطی استفاده از خدمات پزشکی آنلاین و در منزل و استفاده از پلتفرم‌هایی مثل اسنپ‎دکتر می‎تواند راهکاری ساده برای دسترسی سریع و ایمن به خدمات پزشکی و پرستاری باشد.

معرفی خدمات پرستاری در منزل  اسنپ‌دکتر

هدف از ارائه خدمات پرستاری در منزلِ اسنپ‎دکتر، ایجاد دسترسی راحت‌ به خدمات پرستاری و آسوده کردن خاطر افراد از در اختیار داشتن راحت خدمات پرستاری چون کشیدن بخیه، تزریقات، سرم‌تراپی، سونداژ، ساکشن‌تراپی (جمع‌آوری و استخراج ترشحات و خون آبه، ان جی( لوله تغذیه از بینی به معده)، پانسمان، بازکردن گچ اندام‌ها، تست قند خون، نوار قلب و غیره است. این خدمات از سوی پرستاران و مراکز تخصصی معتبر و مورد اعتماد و با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی، در منزل یا محل کار شما انجام می‌شود. شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن و یا سایت اسنپ‌دکتر از خدمات پرستاری در منزل استفاده کنید. خدمات پرستاری حداکثر ۳ ساعت بعد از هماهنگی از طریق پلفترم اسنپ‌دکتر در اختیار شما قرار می‌گیرد.

خدمات پرستاری در منزل در شهرهای تهران، کرج، قم، مشهد، اصفهان، شیراز و کرمانشاه در اپلیکیشن اسنپ دردسترس است. برای استفاده از خدمات پرستاری در منزل کافی است در اپلیکیشن اسنپ به سرویس «پزشک و مشاور» بروید و سرویس «خدمات پرستاری و تزریقات در منزل» را انتخاب کنید. اسنپ‌دکتر خدمات فیزیوتراپی، رادیولوژی و آزمایش در منزل را هم به کابران ارائه می‎دهد که در حال حاضر تنها در شهر تهران قابل دسترسی است.

ویزیت پزشک عمومی و متخصص

اسنپ‎دکتر علاوه بر فراهم کردن امکان مشاوره پزشکی تلفنی و متنی، امکان ویزیت حضوری پزشک در منزل را هم برای کاربران فراهم کرده است و در مواردی که شما نیاز به حضور پزشک عمومی یا تخصصی در منزل داشته باشید، می‏توانید از این امکان استفاده کنید. ویزیت پزشکان متخصص در زمینه‌هایی چون متخصص عفونی و کرونا، داخلی، اعصاب، قلب و عروق، اورولوژی، جراح، اطفال، طب اورژانس، ارتوپدی، زنان و روانپزشک ارائه می‏شود.

البته این سرویس برای موارد اورژانسی نیست و برای ویزیت‎های اورژانسی بهتر است با شماره 115 تماس گرفته شود. در‌حال‌حاضر، استفاده از خدمات ویزیت پزشک عمومی در منزل اسنپ‌دکتر در شهرهای تهران، کرج، قم، شیراز، مشهد و اصفهان و خدمات ویزیت پزشک متخصص در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان و شیراز فراهم شده است. با انتخاب سرویس ویزیت پزشک عمومی در منزل در بخش «پزشک و مشاور» اپلیکیشن اسنپ شما می‌توانید پس از پرداخت هزینه و واردکردن اطلاعات درخواست خود را ثبت کنید.

آزمایش در منزل

خدمات آزمایش در منزل اسنپ‎دکتر هم برای ایجاد دسترسی راحت به خدمات پزشکی و همچنین کاهش مراجعه حضوری به مراکز درمانی ارائه می‎شود. آزمایش‎هایی چون آزمایش خون، تیروئید، آزمایش‎های هورمونی زنان، ایدز و هپاتیت و چکاپ زنان و مردان، سالمندان و کودکان قابل دسترسی ‌است. شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن و سایت اسنپ دکتر نسبت به رزرو خدمات آزمایش در منزل اقدام کنید. همچنین شرکت‏ها و سازمان‎ها می‏توانند برای جلوگیری از گسترش کرونا در محل کار و جلوگیری از ابتلای کارمندان خود به کرونا، از آزمایش‎های سازمانی کرونا استفاده کنند.

همچنین امکان استفاده از بیمه‌ درمانی در این سرویس وجود دارد و می‌توانید مستقیم با عکس نسخه پزشک نیز آزمایش خود را درخواست دهید. این خدمات توسط پرستاران و مراکز تخصصی معتبر و مورد اعتماد و با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی، در منزل یا محل کار شما انجام می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی