ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید بهترین مدل‌های کولر گازی و معرفی فروشگاه خرید کولر گازی

کولرهای گازی یکی از انواع محصولات تهویه مطبوع هستند که می‌توانند سبب گرمایش و سرمایش یک محیط شوند. این سیستم که از سیکل تبرید برای فعالیت خود استفاده می‌کند، تشکیل شده از اجزایی چون کمپرسور، کندانسور، اواپراتور ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کولرهای گازی یکی از انواع محصولات تهویه مطبوع هستند که می‌توانند سبب گرمایش و سرمایش یک محیط شوند. این سیستم که از سیکل تبرید برای فعالیت خود استفاده می‌کند، تشکیل شده از اجزایی چون کمپرسور، کندانسور، اواپراتور و شیر انبساط است. حال اگر شما تصمیم به خرید کولر گازی و اسپلیت دارید، باید پیش از خرید نکاتی را بدانید؛ بنابراین در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با این موضوع اطلاعات لازم را به دست آورید.

معرفی کوتاه چهار اجزای کولر گازی

کمپرسور: وظیفه‌ای که بر عهده کمپرسور قرار گرفته شده، مکش گاز مبرد از اواپراتور است. سپس این گاز در این بخش فشرده و وارد کندانسور می‌شود. دقت داشته باشید هر یک از انواع کولر گازی، برخوردار از نوع خاصی از کمپرسور است؛ اما به‌طورمعمول کمپرسورهایی چون روتاری، اسکرال و پیستونی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کندانسور: این قطعه در جهت دفع گرمایی که در اواپراتور جذب شده و گرمای حاصل از تراکم مبرد در کمپرسور فعالیت می‌کند.

اواپراتور: این بخش گرمای محیط را دریافت می‌کند و به دنبال آن مبردی که وجود دارد، تبخیر می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که حرارت از محیطی که کولر گازی در آن قرار دارد، گرفته و محیط خنک شود.

شیر انبساط: آخرین اجزای کولر گازی که شیر انبساط است، وظیفه‌ای چون کاهش فشار مبرد مایع و همچنین کاهش دمای اشباع آن را دارد.

انواع کولر گازی و اسپلیت

کولرهای گازی در انواع و مدل‌های گوناگونی قابل تهیه و استفاده هستند. این موضوع به شما کمک می‌کند که بتوانید یک انتخاب متناسب با شرایطی که نیاز دارید، تهیه کنید. در ادامه انواع کولر گازی و ویژگی هر یک را ذکر خواهیم کرد تا بتوانید تصمیم درستی در زمان خرید کولر گازی از فروشگاه کولرنیو بگیرید.

کولر گازی پنجره‌ای: این نوع از کولر گازی در دسته ابتدایی‌ترین انواع این کولر قرار می‌گیرد و از آنجایی که باید نیمی از آن داخل محیط و نیمی دیگر خارج از محیط باشد، در محیط پنجره نصب می‌شود. این نوع از کولر گازی به‌ندرت خراب می‌شود، اما از معایبی چون مصرف انرژی بالا و سروصدای زیاد برخوردار است. البته این کولر گازی در مقایسه با اسپلیت، قیمت کمتری نیز دارد و همین موضوع باعث شده طرفداران بسیاری پیدا کند.

کولر گازی پرتابل: این نوع از کولر گازی نیازی به یک محل خاص برای نصب ندارد و از آنجایی که قابل‌حمل است، شما می‌توانید از آن در هر جایی استفاده کنید. این سیستم به گونه‌ای طراحی شده که بتوان از آن به‌راحتی در محیط‌های کوچک و اتاقک‌ها استفاده کرد. این کولر در ظرفیت‌های گوناگونی قابل تهیه خواهد بود، اما لازم است بدانید هرچه ظرفیت دستگاه بیشتر می‌شود، میزان تولید صدا نیز افزایش پیدا می‌کند.

اسپلیت: چرخه تبرید در اسپلیت ها به دو قسمت تقسیم می‌شود؛ به‌طوری که یکی از قسمت‌ها داخل محیط و قسمت دیگر بیرون از محیط صورت می‌گیرد. باید متذکر شد که کمپرسور که بخش پر سر و صدای اسپلیت به حساب می‌آید، در بخش بیرونی و اواپراتور که اجزای اصلی به حساب می‌آید، در محیط داخل قرار می‌گیرد.

دقت داشته باشید که اسپلیت ها خود نیز در انواع گوناگونی چون اسپلیت دیواری، داکت اسپلیت، اسپلیت ایستاده، اسپلیت سقفی زمینی، اسپلیت سقفی دیواری و اسپلیت کاستی قابل تهیه هستند که شما باید در این رابطه بر اساس نیاز و سلیقه خود عمل کنید؛ اما به‌طورمعمول و در اکثر مواقع، اسپلیت های دیواری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کدام برند کولرگازی برتر است؟

اولین سوالی که ذهن افراد را به خود مشغول می‌کند این است که کدام برند بهترین کولر گازی‌ها را تولید می‌کند؟ پاسخ دادن به این سوال کمی سخت خواهد بود؛ چراکه معیار بهترین از نظر افراد مختلف متفاوت است. امروزه شرکت‌های مختلف ایرانی و خارجی اقدام به تولید کولر گازی کرده‌اند که در بازار ایران نیز به وفور وجود دارد. آنچه که بین تمامی انواع کولر گازی‌های موجود در بازار مشترک است، نوع عملکرد آن‌‌ها می‌باشد.

جدیدترین مدل های کولر گازی امروزی به عنوان سیستم تهویه هوای فضای داخل و تولید باد سرد عمل می‌کنند، اما موتور، کنداکسور بیرونی و طراحی پنل داخلی آن‌ها با یکدیگر تفاوت دارد. از آنجا که قیمت تمامی لوازم الکترونیکی از جمله کولر گازی بسیار بالا رفته است، برای آنکه یک خرید درست داشته باشید می‌بایست از راهنمای خرید کولرگازی استفاده کنید تا با انواع برندها آشنایی کامل پیدا کنید و با تحقیقات کامل انتخاب و خرید نمائید.

پیشنهاد میکنیم به مقاله معرفی انواع برند و بهترین فروشگاه برای قیمت کولر گازی را از دیجی رو را مطالعه کنید.

انواع برندهای کولر گازی را بشناسید!

در حال حاضر برندهای مختلفی کولر گازی را در انواع 12000، 16000، 18000، 24000 و 30000 را تولید و به بازار عرضه کرده‌اند. برخی از این برندهای خارجی و ایرانی که فروش بالا و طرفداران بسیاری دارند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کولر گازی اجنرال: این برند جزو بهترین و پرفروش ترین کولر گازی های دنیا را تولید می کند و سلطان کولر گازی های در دنیا است و شرکت اجنرال مدل های کولر گازی خیلی زیادی تولید می‌کند، کولر گازی دیواری، کولر گازی ایستاده، کولر گازی پرتابل، کولر گازی پنجره ای مدل های تولید شده شرکت اجنرال است.

کولر گازی سامسونگ: از جمله برندهای همیشه حاضر در بازار لوازم الکترونیکی باید به سامسونگ اشاره کرده که همواره با تولیدات به روز و پیشرفته خود فروش بسیار بالایی داشته است. سامسونگ یک برند کره‌ای محسوب می‌شود که البته امروزه از روی تولیدات آن مونتاژهای چینی بسیاری زده می‌شود. خرید کولر گازی سامسونگ اصل کره یکی از انتخاب‌های برتر می‌باشد؛ چراکه موتور اصل کره قدرت بالایی دارد و می‌توان از آن برای سالیان طولانی استفاده کرد.

کولر گازی ال جی: برند ال جی هم متعلق به یکی از شرکت‌های ساخت لوازم الکترونیکی کره است که تولیدات خود را به بازارهای جهانی نیز عرضه می‌کند. ال جی به عنوان یکی از سکان داران تولید جدیدترین مدل های کولر گازی محسوب می‌شود که از گذشته تا کنون زبانزد خاص و عام بوده است. به طور کلی اولین برندهایی که از نظر عموم افراد عالی و پرکاربرد شناخته می‌شوند ال جی و سامسونگ می‌باشد.

کولرگازی ایران رادیاتور: اگر به دنبال راهنمای خرید کولر گازی برای انتخاب یک برند ایرانی خیلی خوب هستید، ایران رادیاتور را انتخاب کنید. ایران رادیاتور نام شرکت تولید کننده لوازم گرمایشی شامل پکیج و رادیاتور است که پا به عرصه تولید کولر نیز گذاشت. در میان انواع برندهای کولر گازی ایرانی، ایران رادیاتور حرف اول را می‌زند. این شرکت که در شمال کشور و در استان گیلان واقع شده است کولر را در انواع مختلف تولید و به بازار عرضه می‌کند تا افراد با پرداخت مبلغی مقرون به صرفه دستگاهی با کارایی بالا تحویل بگیرند.

کولر گازی گری: نمونه‌های مختلفی از انواع برندهای کولر گازی چینی در فروشگاه‌ها وجود دارد، اما افراد با سابقه‌ی بد لوازم ساخت چین نمی‌توانند انتخاب مناسبی داشته باشند. این در حالی است که اگر از برندی اصل چین خرید انجام دهید رضایت خواهید داشت. در میان برندهای چینی گری یکی از موفق‌ترین کمپانی‌ها محسوب می‌شود که بیش از 20 سال سابقه فعالیت دارد. کولر گازی گری نیز یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند چینی است که به عنوان بهترین انتخاب خرید کولرگازی نیز شناخته می‌شود.

البته ناگفته نماند که چهار مورد فوق تنها برندهای موجود در بازار نبوده و برندهای مختلف دیگری همچون هایسنس، اُ جنرال، توشیبا و... نیز کولر گازی دارند. قیمت هر یک از این نوع کولرگازی‌ها بر اساس نوع برند و مدلی که دارند با یکدیگر متفاوت است، اما افراد با هر توان مالی می‌توانند یک خرید خوب داشته باشند. برای آنکه بتوانید کولرها را با قیمت واقعی و اصل خریداری کنید بهترین راهکار پیدا کردن یک فروشگاه و فروشنده منصف می‌باشد.

طبیعتاً کسی که سالیان متمادی در حوزه فروش لوازم الکترونیکی از جمله کولر گازی فعالیت می‌کند به راحتی می‌تواند ویژگی‌های جدیدترین مدل های کولر گازی موجود در بازار را تشریح نماید. بنابراین پس از بهره گرفتن از راهنمای خرید کولر گازی و 12 نکته مهم در انتخاب کولر گازی از این مقاله می‌بایست به دنبال یک فروشگاه با تجربه کاری بالا باشید که امروزه با کمک تکنولوژی و اینترنت دسترسی به آن کار خیلی سختی محسوب نمی‌شود. یکی از بهترین فروشگاه‌هایی که تخصصاً در حوزه فروش انواع کولر گازی فعالیت می‌کند، فروشگاه کولرنیو coolernew.com می‌باشد که در استان کردستان واقع شده است. این فروشگاه با کادر مجرب و حرفه‌ای که دارد به راحتی می‌تواند شما را با قابلیت‌های انواع کولر آشنا کند تا با آگاهی کامل انتخاب و نسبت به خرید کولر گازی اقدام نمائید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مممممم
    مممممم | ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

    مسخره همرو زده تماس بگیرید، اینقدر که دیگه همه چی رو هوا نیست که هر لحظه یه قیمت باشه

مطالب پیشنهادی