ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

میزان امنیت فکس‌ های اینترنتی چقدر است؟

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایا فکس اینترنتی در مقایسه با فکس معمولی میزان امنیت بالا آن است. استفاده از اینترنت تمامی فعالیت‌های روزانه افراد را تحت الشعاع خود قرار داده و دیگر کمتر کاری ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایا فکس اینترنتی در مقایسه با فکس معمولی میزان امنیت بالا آن است. استفاده از اینترنت تمامی فعالیت‌های روزانه افراد را تحت الشعاع خود قرار داده و دیگر کمتر کاری بدون استفاده از اینترنت انجام می‌پذیرد. استفاده از فکس نیز بیشتر به صورت اینترنتی درآمده و این موضوع سبب شده تا نحوه کارکرد آن نیز تغییر بسیار کند.

در گذشته برای ارسال و یا دریافت فکس از از دستگاه مخصوص و خطوط مخابراتی استفاده می‌شد، فکس‌ها تنها به صورت مدارکی متنی قابل رویت و انتقال بودند و امنیت آن‌های نیز چندان بالا نبوده است زیرا که فایل ارسال و یا دریافت شده توسط هر شخصی قابل دسترسی بوده است. اینترنت استفاده از فکس و امنیت آن را نیز تغییر داده و وضعیت آن را بهبود بخشیده است.

امروزه با استفاده از خدمات فکس اینترنتی که توسط بسیاری از شرکت‌ها مانند دفتر شما ارائه می‌شود می‌توان از امنیت بالا این نوع شیوه ارسال و دریافت فکس استفاده کرد. در ادامه می‌توان مزایا بیشتر فکس اینترنتی در موضوع امنیت را در مقابل فکس معمولی مطالعه کنید.

امنیت فکس اینترنتی در مقابل فکس معمولی

فکس آنلاین و یا فکس مجازی مزایا بسیاری در مقابل با فکس معمولی دارد؛ عدم نیاز به نصب و خریداری هرگونه تجهیزات، عدم نیاز به چاپ مدارک بر روی کاغذ، قیمت بسیار کمتر، طبقه‌بندی و حفظ بهتر مدارک جزو مهم‌تری برتری‌های سیستم فکس اینترنتی نسبت به فکس عادی است. در کنار تمامی این موارد امنیت بالا نیز در فکس اینترنتی به مراتب بیشتر از فکس معمولی است. فکس اینترنتی به صورت کاملا شخصی و محرمانه تنها برای یک نفر ارسال شده و آن یک نفر این اختیار را دارد تا فایل مورد نظر را در سیستم خود دریافت کند. همچنین برای ارسال تمامی مدارک در فکس آنلاین از سیستم‌های کد گذاری شده مانند OpenSSL استفاده شده تا امنیت داده‌ها و اطلاعات در مسیر نقل و انتقال تضمین شود.

ممکن است تصور کنید استفاده از اینترنت برای ارسال فکس امنیت آن را به دلیل نفوذ هکرها پایین بیاورد، استفاده از سیستم‌های امنیتی کدگذاری شده به راحتی جلوی چنین اتفاقاتی را گرفته و تمامی مدارک شما را در امنیت بالا به دست شما و دیگران می‌رساند. چنین امنیت بالایی نیز در تمامی خدمات فکس اینترنتی دفتر شما رعایت شده و مدارک تنها توسط شخص گیرنده و فرستنده دیده شده و امکان نفوذ در هیچ مرحله‌ای از کار وجود ندارد.

امنیت پنل‌های فکس اینترنتی چگونه تامین می‌شود؟

یکی از اصلی‌ترین پروتکل‌هایی که افراد برای تامین امنیت صفحات وب استفاده می‌کنند، OpenSSL است. از این پروتکل برای تامین امنیت فکس اینترنتی نیز استفاده شده و در تمامی مراحل، این سیستم کد گذاری شده ایمنی نقل و انتقال مدارک را ایجاد می‌کند. استفاده از چنین سیستم‌های کدگذاری مانند OpenSSL همانند یک رمز عبور عمل کرده و امکان دسترسی سایر افراد غیر از گیرنده و فرستنده فکس را به مدارک مورد نظر نمی‌دهد. در واقع فایل ارسال شده با استفاده از این پروتکل در مقابل هر نوع نفوذی ایمن شده و بدون نظارت هیچ فردی از مبدا به مقصد خود می‌رسد.

امنیت اصلی‌ترین موضوع در پروسه انتقال مدارک در فکس اینترنتی بوده زیرا که بدون وجود امنیت امکان دسترسی افراد مختلف به مدارک وجود داشته و این موضوع می‌تواند در موادری خطر آفرین نیز باشد.

خدمات فکس اینترنتی دفتر شما با امنیت بالا

دفتر شما یکی از مراکز معتبر ارائه دهنده تمامی خدمات اداری مانند فکس اینترنتی، سامانه مرکز تماس، خطوط ثابت اینترنتی، سرویس تلفن گویا و سرویس منشی مجازی است که تمامی خدمات خود را با امنیت بالا و قیمت مناسب عرضه می‌کند. تمامی مراحل انجام فکس اینترنتی توسط دفتر شما با امنیت بالا انجام شده و پیغام‌های فکسی از طریق منشی مجازی از مبدا دریافت شده و به ایمیل مقصد ارسال خواهد شد. در تمامی این مراحل دفتر شما نظارت کامل امنیت بر روی تمامی فکس‌های شما داشته و بدون دخالت بر روی محتوا تمامی مدارک را  به دست شما می‌رساند. برای اطلاع از سایر خدمات دفتر شما می‌توان با مراجعه به بلاگ دفتر شما در راس آخرین فعالیت‌های این شرکت و همچنین جدیدترین اخبار مربوط به این حوزه قرار گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی