ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

دوره‌های آموزش تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط دوران آکادمی

دانشِ فناوری اطلاعات، همواره در حال بروز رسانی و تغییر است. فعالان عرصه‌ی کسب و کار در فضای آنلاین و ارائه دهندگان سرویس‌های فنی این حوزه، باید خود را با آموزش‌های استاندارد و بین‌المللی این ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

دانشِ فناوری اطلاعات، همواره در حال بروز رسانی و تغییر است. فعالان عرصه‌ی کسب و کار در فضای آنلاین و ارائه دهندگان سرویس‌های فنی این حوزه، باید خود را با آموزش‌های استاندارد و بین‌المللی این حوزه همگام و سازگار کنند تا در این رقابتِ تنگاتنگ، برای مهارت‌افزایی و کسب جایگاه شغلی بهتر در میان رقبا گام بردارند.

با توجه به این روند پر سرعت گسترش فناوری‌های نو در حیطه  IT فعالان این عرصه باید دانش و توانایی‌های خود را مطابق با این شتاب فزاینده تنظیم نمایند تا از این جریان جا نمانند.آکادمی گروه دوران با در اختیار داشتن به‌روز ترین کادر آموزشی و کاربردی ترین شیوه‌های نوین آموزش تخصصی IT این فرصت را برای تمام نهاد ها و افراد فراهم کرده است تا از این طریق دانش فنی خودرا در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات توسعه و ارتقا بخشند و با دریافت مدرکِ معتبر، در صورت نیاز معرفی یا دعوت به همکاری شوند.

دوران آکادمی بعنوان دپارتمان آموزشِ گروه دوران، با بیش از 20 سال سابقه و بهره‌گیری از اساتید مجرب، پیشرو در آموزش تخصصی این حوزه است.

خدمات آموزش‌های دوران آکادمی

آکادمی دوران با بیش از 450 عنوان دوره آموزشی و بهره‌مندی از بیش از 170 نفر از اساتید برتر ایران، در دسته بندی های: شبکه، مخابرات (Telecom)، امنیت، مجازی سازی، مدیریت فناوریی اطلاعات ((Virtualization، برنامه نویسی، ذخیره و بازیابی اطلاعات (Server & Storage)، بانک اطلاعاتی و... جامع ترین و کاربردی ترین آموزش‌ها را ارائه می‌دهد و با برگزاری کارگاه‌ها و سمینارها و آموزش ویژه کارکنان دولت، مجموعه‌ کامل و متفاوتی از این دوره‌‌های آموزشی را ارائه می‌دهد.

برگزاری آزمون‌های بین‌المللی و اشتراکِ لابراتور مجهز و پیشرفته برای استفاده دانش‌پذیران به صورت آنلاین و حضوری نیز از دیگر خدمات ویژه آکادمی دوران است.

مزایای دوره‌های آموزشی دوران آکادمی

بهره‌گیری از بهترین اساتید ایرانی و بین‌المللی، همچنین عدم نیاز به حضور فیزیکی که با توجه به شیوع بیماری کرونا همزمان منجر به صرف زمان و هزینه کمتر برای مراجعه کنندگان می‌شود باعث تنظیم و انعطاف سرعت یادگیری نسبت به نوع توانایی در یادگیری افراد می‌شود.
آموزش محتوای مورد نیاز (محتوای به‌روز) نیز از جمله مزیت‌هایی است که توسط گروه دوران در اختیار دانشپذیران دوره‌ها قرار می‌گیرد. همچنین در این دوره‌های آموزشی جذابیت دیداری و شنیداری از سوی طراحان نظام آموزشی مورد تاکید قرار گرفته است و افزایش کیفیت یادگیری با استفاده از محتوای دیداری و چندرسانه‌ای را در اولویت قرار داده است.

لابراتوار آنلاین دوران آکادمی

گروه دوران این امکان را فراهم آورد تا هر دانشپذیر در کنار آموزش آنلاین خود، بتواند از آزمایشگاه های مرتبط با دوره ها بهره مند شود تا کیفیت آموزش‌ها به صورت عملی و اجرایی نیز آزمایش شود.  قابلیت این لابراتوار آنلاین به گونه ای است که شرکت‌ها و سازمان‌ها بصورت نامحدود می‌توانند از آن استفاده کنند.

از ویژگی‌های لابراتوار گروه آموزشی دوران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اتصال بیش از ۴۰ نفر به‌صورت هم‌زمان
  • قابلیت استفاده در ۲۴ ساعت شبانه‌روز
  • پیاده‌سازی سناریوهای آموزشی مطابق استاندارد بین‌المللی
  • امکان سفارشی‌سازی لابراتور با توجه به نیاز مشتری

آزمون‌ها و ارزیابی‌ها

همچنین گروه دوران آزمون‌های آنلاین را برای افرادی که تمایل دارند در سطوح مشاوره و رده‌های بالای سازمانی فعالیت کنند برگزار می‌کند. آزمون‌های بین المللی گروه دوران برای افرادی که قصد مهاجرت داشته و به‌ دنبال کسب فرصت‌های شغلی در سطح بین‌المللی هستند نیز توسط این آکادمی برپا می‌شود.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای آموزش، اثربخشی دوره های یادگیری است. پس از تکمیل فرآیند اثربخشی، دوره‌های برگزار شده از دو منظر شرکت کنندگان و اساتید مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد. این ارزیابی باعث می‌شود تا بازخوردها برای برگزاری هرچه کاراتر سایر دوره ها منظور گردد. از طرفی این ممیزی ها موجب می‌شود تا سطح برگزاری دوره‌های آموزشی متفاوت با مِتد های و شیوه‌های قدیمی رایج باشد. گواهینامه‌های صادر شده در اتمام دوره توسط دوران آکادمی به واسطه مجوزها و تاییدیه‌های مجموعه این قابلیت را به دانش پذیران می‌دهد تا بتوانند از آن در رزومه کاری خود و یا به منظور ارتقا شغلی و سنجش آموزش سالانه استفاده نمایند.

ویژگی آزمون‌های آنلاین

  • برگزاری انواع آزمون‌های آماده و اختصاصی
  • تهیه تحلیل‌های اختصاصی
  • تهیه انواع نتایج و گزارش‌های اختصاصی
  • برگزاری آزمون روی وب‌سایت مشتری
  • ایجاد پنل اختصاصی و همیشگی برای مشتریان دائمی

مجوزها

مجوزها و استاندارد های دولتی که صلاحیت امنیت خدمات الکترونیکی و برخط را تایید می‌کنند و از خسارات احتمالی ناشی از بکارگیری محصولات ناامن پیشگیری می‌کنند، عهده دارِ ارزیابی و اعطای گواهی به این قبیل فضاهای تبادل اطلاعات هستند. دوران آکادمی دارای مجوزهای صلاحیت خدمات امنیتی از مهم ترین این نهاد ها می‌باشد:

  • مجوز آموزش از افتای ریاست جمهوری
  • آموزش کارکنان دولت از سازمان مدیریت برنامه‌ریزی کشور
  • شورای عالی انفورماتیک در حوزه آموزش و پژوهش
  • سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی امور سیستم و دولت الکترونیک

همه ما در هر جای جهان و با هر تخصصی برای باقی ماندن در حرفه خود به رشد علمی، کسب مهارت و ارتقای مداوم دانش تخصصی خود نیاز داریم. با توجه به ضرورت فراگیری کاربردی علوم و پیاده سازی آن در شغل‌های پروژه محور و مهندسی عملیاتی، لزومِ یادگیری بر پایه تکنیک‌های عملی کنش‌گرا در آموزش، برای پشبرد اهداف در بازار کار بیش از پیش احساس می‌شود. دوران آکادمی اینجاست تا به علاقه‌مندان حوزه IT برای رشد دانش و مهارت‌افزایی در راستای پیشرفت شغلی کمک کند.

برای اطلاع از جزئیات و تاریخ برگزاری دوره‌های ماهانه، به تقویم آموزشی دوران آکادمی مراجعه کنید و همین حالا از مشاوره متخصصان این گروه استفاده کنید.

برخی از مشتریان بزرگ دوران آکادمی

شرکت ارتباطات زیرساخت

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

همراه اول

ایرانسل

رایتل

شرکت ملی نفت ایران

شرکت ملی گاز

شرکت ملی صنایع پتروشیمی

بانک ملت

بانک تجارت

بانک صادرات

بانک سینا

بانک سرمایه

بانک اقتصاد نوین

بانک گردشگری

بانک قوامین

بانک سپه

بانک ایران زمین

سازمان انتقال خون

راه آهن جمهوری اسلامی ایران

سازمان بیمه سلامت ایران

سازمان ملی زمین و مسکن

صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران

فرودگاه امام خمینی

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان ثبت اسناد واملاک کشور

شرکت برق منطقه‌ای

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی