ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سامانه اتاقک از سرویس ویژه خود به نام اتاقک پرایم رونمایی کرد

یکی از تفریحات محبوب ایرانیان سفر کردن است که باعث شده اقامت به مهم‌ترین موضوع و دغدغه آنها تبدیل شود. اتاقک سایت اجاره روزانه ویلا، سوئیت و مراکز بومگردی ویژه مسافران و گردشگران است. کاربران ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از تفریحات محبوب ایرانیان سفر کردن است که باعث شده اقامت به مهم‌ترین موضوع و دغدغه آنها تبدیل شود. اتاقک سایت اجاره روزانه ویلا، سوئیت و مراکز بومگردی ویژه مسافران و گردشگران است. کاربران اتاقک می‌توانند با هر سلیقه و بودجه‌ای اقامتگاه خود را در شهر مقصد انتخاب و رزرو کنند. به تازگی سایت اتاقک، خدمت جدیدی به نام اتاقک پرایم معرفی کرده است. در این مطلب تمامی اطلاعات مربوط به این خدمت جدید اتاقک بیان می‌شود. با ما همراه باشید.

اتاقک پرایم چیست؟

سفر همیشه برای ما تفریح جذابی بوده است. اما اغلب ما پیش از سفر با سوالاتی از جمله سوالات زیر مواجه می‌شویم؛ برای اقامت کجا را انتخاب کنیم؟ هزینه اقامتمان چقدر خواهد شد؟ کیفیت اقامتگاه‌ها مناسب است؟ یا آیا اقامتگاه از امنیت مناسبی برخوردار است؟

اتاقک سامانه اجاره روزانه ویلا، سوئیت و مراکز بومگردی ویژه مسافران و گردشگران است. اتاقک در ابتدا با هدف ارائه اقامتگاه‌های اقتصادی و به‌صرفه برای تمامی افراد جامعه شروع به کار کرد. اما در حال حاضر کاربران اتاقک با هر سلیقه و بودجه‌ای می‌توانند محل اقامت مناسب خود را در شهرهای مختلف ایران انتخاب و رزرو کنند.

به طور کلی وب‌سایت و اپلیکیشن اتاقک مشکل اقامتگاه برای سفر را تا حدودی برای کاربران خود حل کرده است. اما در این میان افرادی هستند که تمایل دارند از خدمات ویژه‌تری برخودار باشند. به همین منظور اتاقک با هدف پاسخ به این نیاز کاربران، از خدمت جدید خود رونمایی کرده است. اتاقک پرایم به عنوان جدیدترین خدمت اتاقک، تلاش دارد رزرو اقامتگاه، سوئیت و ویلا را برای کاربران خود متمایز کند.

ویژگی‌های اتاقک پرایم

اتاقک پرایم برای تمامی کاربران اتاقک در دسترس است. استفاده از اتاقک پرایم هیچ محدودیتی ندارد. کاربران این وب‌سایت برای دریافت خدمات اتاقک پرایم باید به بخش رزرو سوئیت و ویلا یا اقامتگاه اتاقک رفته و فیلتر اتاقک پرایم را فعال کنید یا به صفحه اختصاصی اتاقک پرایم وارد شوند.

قسمت جذاب رزرو اقامتگاه از بخش اتاقک پرایم، ویژگی‌های آن است. در زیر به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های اتاقک پرایم اشاره می‌کنیم.

آنی بود رزرو اقامتگاه (بدون نیاز به تایید میزبان)

رزرو آنی یک خدمات ویژه از اتاقک است که روی برخی از اقامتگاه‌های اتاقک ارائه می‌شود. رزرو آنی ویلا، سوئیت یا اقامتگاه یعنی کاربر بدون منتظر ماندن برای تایید درخواست از طرف میزبان می‌تواند رزرو خود را قطعی کند. اکثر اقامتگاه‌ها، ویلاها و سوئیت‌های موجود در بخش اتاقک پرایم این ویژگی را دارند و کاربران بدون نگرانی در مورد پاسخ میزبان می‌تواند وضعیت رزرو اقامتگاه خود را نهایی کنید.

بازگشت مبلغی از رزرو به کیف پول مشتری

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رزرو اقامتگاه از بخش اتاقک پرایم، بازگشت مبلغی از رزرو به کیف پول آنها است. زمانی که کاربر اقامتگاهی از بخش اتاقک پرایم رزرو می‌کنید، بعد از نهایی شدن و پرداخت کامل، درصدی از آن به کیف پولش برگشت داده می‌شود. کاربر می‌تواند از این هدیه در خریدهای بعدی خود از اتاقک استفاده کند.

امکان کنسلی با خسارت کمتر

احتمالا برای همه پیش آمده که سفر از قبل برنامه‌ریزی شده آنها، به دلایلی کنسل شود. اغلب افراد نگران کنسل کردن رزرو اقامتگاه خود هستند، زیرا ممکن است میزبان شرایط کنسلی خود را سختگیرانه تعیین کرده باشد. شرایط کنسلی در سایت اتاقک برای هر اقامتگاه متفاوت است و توسط خود میزبان مشخص می‌شود. این شرایط به سه صورت سهلگیرانه، متعادل و سختگیرانه دسته‌بندی شده‌اند. شرایط کنسلی اکثر اقامتگاه‌های بخش اتاقک پرایم سهلگیرانه و متعادل است که تا حدودی نگرانی کاربران در این مورد رفع می‌کند.

 تنوع اقامتگاه

اتاقک انواع اقامتگاه‌ها را در بخش اتاقک پرایم قرار داده است. در واقع اتاقک پرایم تنها محدود به چند نوع اقامتگاه ویژه نیست. اقامتگاه‌های بخش اتاقک پرایم شامل انواع اقامتگاه‌ها از جمله ویلاهای استخردار، ویلاهای کنار دریا، سوئیت‌های لوکس، کلبه‌های جنگلی، بومگردی و غیره هستند.

دسترسی سریع به اقامتگاه

اتاقک برای راحتی کاربر خود صفحه اختصاصی برای اتاقک پرایم در نظرگرفته است. کاربر با وارد شدن به بخش اتاقک پرایم تنها اقامتگاه‌های این بخش را مشاهده می‌کند و می‌تواند از میان آنها انتخاب کند. همچنین اگر کاربر در صفحه نتایج باشد، به راحتی با فعال کردن فیلتر اتاقک پرایم می‌تواند اقامتگاه‌ها این بخش را مشاهده نماید.

دسترسی از سایت و اپلیکیشن

اغلب سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها در زمان معرفی خدمت یا محصول جدید، آن را تنها در بخشی از پلتفرم خود معرفی می‌کند و بعد ارزیابی به بخش‌های دیگر اضافه می‌کنند. اما خدمت جدید اتاقک هم در وب‌سایت و هم در اپلیکیشن اتاقک در دسترس کاربران است. کاربران برای دسترسی در اپلیکیشن به این بخش باید اپلیکیشن اتاقک را آپدیت کنند.

ارائه جایگزین مناسب در شهر مقصد در صورت عدم رضایت

وب‌سایت رزرو ویلا و سوئیت اتاقک برای شرایطی که رزرو توسط میزبانان کنسل شود، تدابیری در نظر داشته است. اتاقک در این شرایط مناسب‌ترین جایگزین را به کاربر معرفی و در صورت تایید اقامتگاه را برای آنها رزرو می‌کند. همچنین اگر کاربر اتاقک وارد اقامتگاه شد و از اقامتگاه، ویلا یا سوئیت خود رضایت نداشت، مناسب‌ترین جایگزین را به کاربران خود ارائه می‌دهد تا سفر او با خیال آسوده انجام شود. اتاقک برای بخش اتاقک پرایم نیز این ویژگی را در نظر دارد و به مانند گذشته مناسب‌ترین جایگزین را در صورت عدم‌رضایت به کاربران خود معرفی می‌کند.

تمیزی اقامتگاه و بهره‌مندی از بسته بهداشتی سپید

یکی از نگرانی‌ها در زمان پاندمی کرونا، وضعیت بهداشتی اقامتگاه است. به همین منظور اتاقک برای آرامش میهمانان و همچنین کاهش نگرانی آنها در مورد ابتلا به ویروس کرونا در زمان سفر، برای تمامی اقامتگاه‌های اتاقک پرایم بسته بهداشتی سپید را ارائه می‌دهد. بسته‌ها شامل لوازم بهداشتی یک‌بار مصرف مانند روتختی، روبالشتی، حوله و غیره است. بسته‌های بهداشتی سپید به میهمانان اتاقک پرایم کمک می‌کند تا تجربه سفری بهتر، لذت‌بخش‌تر و بهداشتی‌تر داشته باشند.

قیمت به صرفه

بی‌شک همه دوست دارند سفری با کیفیت را تجربه کنند. اتاقک مدعی است در بخش اتاقک پرایم، اقامتگاه‌های به‌صرفه‌تری را معرفی کرده تا کاربران متناسب با هزینه خود، سفر باکیفیتی را برنامه‌ریزی نمایند. همچنین کاربران اتاقک با این خدمت جدید می‌توانند به تخفیف‌های بیشتری دسترسی داشته باشند که همین امر باعث می‌گردد هزینه اقامتگاه برای آنها به‌صرفه‌تر باشد.

نحوه رزرو از اتاقک پرایم

برای رزرو اقامتگاه، ویلا یا سوئیت از بخش اتاقک پرایم، باید وارد سایت اتاقک شوید و به صفحه اختصاصی اتاقک پرایم بروید تا تمامی اقامتگاه‌های اتاقک پرایم برای شما نمایش داده شود. در این صفحه مقصد، تاریخ رفت و برگشت و تعداد نفرات را وارد نماید و در میان اقامتگاه‌ها هر کدام را که مناسب دیدید، انتخاب کنید. همچنین می‌توانید در صفحه نتایج، فیلتر اتاقک پرایم را فعال کنید تا تنها اقامتگاه‌های بخش اتاقک پرایم به شما نمایش داده شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • tara tara
    tara tara | ۱۸ شهریور ۱۴۰۰

    به نظر من هر آنچه کاربر از یک وب سایت تفریحی لازم دارد کسب اطلاعات و تفنن مقالات است. اگر تمایل دارید مطالب بیشتری راجع به اقامتگاه های مختلف در سفر و نیز lمقالات کاربردی و جالب بدانید به وبسایت تفریحی یک و دو مراجعه کنید.

مطالب پیشنهادی