ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

کدامیک از گوشی‌های سامسونگ نسبت به قیمت و امکانات مقرون به صرفه‌تر است؟

آیا تا به حال به دنبال بهترین گوشی های سامسونگ از لحاظ قیمت و امکانات گشته اید؟ پرچمدار سامسونگ و تنوع زیاد مدل ها در بازار به وفور دیده می شود. سری های متنوع این ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آیا تا به حال به دنبال بهترین گوشی های سامسونگ از لحاظ قیمت و امکانات گشته اید؟ پرچمدار سامسونگ و تنوع زیاد مدل ها در بازار به وفور دیده می شود. سری های متنوع این برند شامل گلکسی A، گلکسی S، گلکسی Note و گلکسی M هستند که هر سری مدل های متنوع و کارایی های متفاوتی دارند که بر روی قیمت گذاری تاثیر می گذارد.

اگر از لحاظ اقتصادی گوشی های سامسونگ را بررسی کنیم قطعا سری A این برند با قیمت معقولی به دست کاربران رسیده است. مدل samsung a02s نمونه ای از مدل های شکیل اقتصادی با ویژگی های از قبیل دوربین سه گانه و طراحی زیبا و منحصر به فرد یک کارایی معقول و معمولی را دارد. اگر به دنبال مدلی با یک پله بالاتر هستید قطعا A12با ویژگی ها بالاتر و قیمت متناسبتر عرضه شده است که تنها ویژگی برتر آن داشتن دوربین ۴۸مگاپیکسلی است که از لحاظ قدرت در رده پایین قرار دارد و مناسب بازی های با سرعت بالا نیست.

مشخصات برترین گوشی های سامسونگ از لحاظ کارایی و امکانات

هر چه مدل گوشی های سامسونگ بالاتر می رود امکانات آن ها بیشتر و قیمت هم بالاتر می رود. مدل A32 از ویژگی سنسور اثر انگشت و قدرت بالاتر از سایر مدل‌ها برخوردار است.

اما در بین مدل هایA که قیمت مناسبی دارند گاها افراد سرعت و قدرت برایشان در رده ی اول است. مدل A52هم یک مدل برای گیمرها است و ارزش خرید آن در رده ی بالایی قرار دارد.

مدل گلکسی A72 هم یک مدل ارزنده است که قابلیت دوربین آن تا حدودی پیشرفته تر شده است. مدل A52  و A72  هر دو ضد آب هستند و از لحاظ قیمت مقرون به صرفه هستند.

معمولا افراد سامسونگ را با سری های S و Note می شناسد این مدل ها نسبت به سری های دیگر قیمت بالاتری دارند. قابلیت هایی که در این گوشی ها به کار رفته شده بسیار زیاد است و تمام استانداردهای لازم به خوبی در این مدل ها به کار گرفته شده است اما ممکن است بیشتر افراد قدرت خرید این پرچمدارهای سامسونگ را نداشته باشند.

اما در پایان سری M از این برند جزء خوش قیمت ترین مدل ها است این مدل ها از لحاظ تراشه قدرتمند هستند و نمایشگر ۹۰ هرتزی و سریعی دارند. M12 و M21 و M31 جزء مدل های اقتصادی هستند که امکانات به روز و مناسبی در آن ها به کار برده شده است.

جمع بندی:در کل S21ultra را میتوان بهترین گوشی ساسونگ و S20FE را با ارزش ترین گوشی این برند نسبت به قیمت و امکانات در نظر گرفت.

برای خرید مقرون به صرفه گوشی به فروشگاه تخصصی موبایل و لوازم جانبی بیست تل موبایل مراجعه نمایید.

ارسال رایگان، پرداخت درب محل در تهران و قیمت های رقابتی از مزیت های بیست تل موبایل است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • afg
    afg | ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

    هیچ کدام

مطالب پیشنهادی