ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چگونه بهترین پلتفرم رپورتاژ آگهی را انتخاب کنیم؟

اگر یک کسب و کار اینترنتی داشته باشید، یکی از مسائلی که برای شما اهمیت زیادی دارد سئو است. اگر بخواهید در موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشید، باید فعالیت های مختلفی برای بهبود رتبه انجام دهید. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر یک کسب و کار اینترنتی داشته باشید، یکی از مسائلی که برای شما اهمیت زیادی دارد سئو است. اگر بخواهید در موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشید، باید فعالیت های مختلفی برای بهبود رتبه انجام دهید. یکی از این کارها، خرید رپورتاژ آگهی است! رپورتاژ آگهی به معنای انتشار یک پست در سایت های دیگر به همراه لینک های مهم است تا بتوانید در گوگل و سایر موتورهای جستجو رتبه بهتری کسب کنید. یکی از دغدغه های مهم افراد مختلف، این است که چگونه بهترین پلتفرم رپورتاژ آگهی را انتخاب کنیم! در این مقاله به بررسی این موضوع مهم می پردازیم تا راحت تر بتوانید بهترین پلتفرم رپورتاژ آگهی را انتخاب کنید.

پلتفرم رپورتاژ آگهی چیست؟

اگر یک کسب و کار اینترنتی داشته باشید و سئو برای شما مهم باشد، حتماً تا کنون بارها و بارها تصمیم به انتشار رپورتاژ آگهی گرفته اید! هنگامی که تصمیم به انتشار رپورتاژ آگهی می گیرید، اولین راه برای خرید آن، این است که به صورت مستقیم با آن رسانه ارتباط برقرار کنید. برای این کار باید با آن شرکت تماس بگیرید یا ایمیل بزنید که گاهی اوقات ارتباط برقرار کردن با برخی از رسانه های پر ترافیک ممکن است چندین روز طول بکشد. اگر استراتژی سئو داشته باشید، ممکن است کمی برای شما مشکل به وجود بیاید و از برنامه ریزی مربوط به استراتژی سئو خود عقب بیفتید.

در حال حاضر برخی از پلتفرم ها نظیر رپورتاژ آگهی تسمینو به شما کمک می کنند تا بتوانید صدها رسانه را با هم مشاهده کنید و در نهایت چند مورد از بهترین رسانه ها را برای انتشار رپورتاژ آگهی منتشر کنید. هر یک از این پلتفرم ها مزایا و معایب خاص خود را دارند اما پیشنهاد ما به شما استفاده از رپورتاژ آگهی تسمینو است! در این پلتفرم شما می توانید ویژگی های هر رسانه را مشاهده کنید و با سفارش آن، در کمتر از یک روز رپورتاژ آگهی خود را منتشر کنید.

چرا باید از پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی استفاده کنیم؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای کاربران زیادی پیش بیاید، این است که چرا باید از پلتفرم رپورتاژ آگهی استفاده کنیم؟ دلایل مختلفی وجود دارد که در این بخش می خواهیم این دلایل را منحصراً برای رپورتاژ آگهی تسمینو بررسی کنیم:

  • دسترسی راحت تر به رسانه های مختلف

اولین دلیلی که برای خرید رپورتاژ آگهی از پلتفرم ها وجود دارد، این است که چنین پلتفرم هایی صدها رسانه مختلف را جمع آوری کرده اند و در حال حاضر همه آن ها تنها با یک کلیک در اختیار شما قرار دارد. رپورتاژ آگهی تسمینو به شما کمک می کند تا انواع رسانه ها در دسته بندی های مختلف را مشاهده کنید و هر کدام را که نیاز داشتید، به سبد خرید خود اضافه کنید. حال فرض کنید شما قصد انتشار رپورتاژ آگهی در صد ها رسانه را داشته باشید و بخواهید به صورت مستقیم خریداری کنید. در این صورت باید از طریق شماره تماس یا ایمیل با آن ها ارتباط برقرار کنید و همین مسئله باعث می شود تا چندین روز معطل شوید. در حالی که با خرید رپورتاژ آگهی تسمینو به راحتی می توانید در کمتر از چند ساعت تمام رپورتاژ آگهی ها را منتشر کرده و دیگر نیازی به تماس با مستقیم با رسانه ها نداشته باشید.

  • قیمت مناسب تر

یکی دیگر از دلایل بسیار مهم برای استفاده از پلتفرم رپورتاژ آگهی قیمت مناسب تر است! دلیل آن هم این است که پلتفرم های رپورتاژ روزانه چندین رپورتاژ به رسانه های مختلف ارائه می کنند و همین مسئله باعث می شود تا قیمتی که رسانه ها به پلتفرم ها ارائه می کنند، کمتر از قیمتی باشد که به صورت مستقیم از آن ها دریافت می کنید. پلتفرم ها هم با توجه به این که می خواهند محبوبیت خود را نزد کاربران بیشتر کنند، قیمت بسیار مناسبی به کاربران ارائه می کنند و همین مسئله باعث می شود تا قیمت رپورتاژ آگهی تسمینو نسبت به قیمتی که رسانه ها مستقیم به کاربران اعلام می کنند، کمتر باشد. بنابراین اگر قصد خرید رپورتاژ آگهی را دارید، پیشنهاد می کنیم حتماً از پلتفرم هایی نظیر رپورتاژ آگهی تسمینو استفاده کنید تا در هزینه ها هم صرفه جویی شود.

  • انتشار سریع تر رپورتاژ آگهی

یکی دیگر از مواردی که اهمیت بسیار زیادی برای کسب و کارها دارد، سرعت فرآیند انتشار رپورتاژ آگهی است! اگر رپورتاژ آگهی در زمان مشخص شده منتشر نشود، ممکن است برنامه ریزی مربوط به استراتژی سئو عقب بیفتد. بنابراین سرعت انتشار اهمیت زیادی دارد و باید حتماً رعایت شود. اگر خودتان به صورت مستقیم با رسانه ها ارتباط برقرار کنید، سرعت ارتباط بسیار پایین تر است و حتی پس از واریز هزینه رپورتاژ آگهی باز هم ممکن است انتشار آن عقب بیفتد. در حالی که پلتفرم ها ارتباط نزدیک تر و سریع تری دارند و رپورتاژ شما در مدت زمان بسیار کوتاهی منتشر می شود! به عنوان مثال سرعت انتشار رپورتاژ در رپورتاژ آگهی تسمینو کمتر از یک روز است؛ اگر رسانه ای مدت زمان بیشتری نیاز داشته باشد، حتماً در بخش شرایط ذکر شده است تا برنامه ریزی های شما با مشکل مواجه نشود.

  • پشتیبانی بهتر

در فرآیند انتشار رپورتاژ آگهی ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید! به عنوان مثال ممکن است محتوای شما به صورت کامل منتشر نشود یا ایرادی داشته باشد که پس از انتشار متوجه شوید. در این صورت اگر به صورت مستقیم رپورتاژ آگهی خریداری کرده باشید، ممکن است چندین روز بگذرد تا رپورتاژ شما اصلاح شود. در صورتی که شما از طریق پلتفرم هایی نظیر رپورتاژ آگهی تسمینو خرید خود را انجام داده باشید، به راحتی می توانید از طریق بخش پشتیبانی این موضوع را پیگیری کنید و مشکل به وجود آمده را اصلاح کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از رپورتاژ آگهی تسمینو است که به راحتی بتوانید از طریق تیم پشتیبانی سوالات خود را پیش خرید، هنگام خرید و پس از خرید رپورتاژ آگهی مطرح کنید و پاسخ خود را بگیرید.

این 4 مورد از مهم ترین مزایای خرید رپورتاژ آگهی از طریق پلتفرم ها است که پیشنهاد می کنیم از پلتفرم های رپورتاژ آگهی استفاده کنید.

نکات مهم در انتخاب بهترین پلتفرم رپورتاژ آگهی

اگر قصد انتخاب بهترین پلتفرم رپورتاژ آگهی را دارید، 3 نکته وجود دارد که در این زمینه می تواند به شما کمک کند تا بهترین پلتفرم را انتخاب کنید. این نکات عبارتند از:

  1. کیفیت خدمات مورد ارائه

اولین چیزی که برای انتخاب بهترین پلتفرم رپورتاژ آگهی باید در نظر بگیرید، این است که کیفیت خدمات مورد ارائه چگونه است؟ در واقع باید ببینید که آن پلتفرم خدمات خود را چگونه ارائه می کند تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. در حال حاضر رپورتاژ آگهی تسمینو کیفیت بسیار خوبی به مشتریان خود ارائه می کند و می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

  1. پشتیبانی

یکی دیگر از نکاتی که برای انتخاب بهترین پلتفرم رپورتاژ آگهی باید در نظر بگیرید، پشتیبانی است! پشتیبانی باید پیش از خرید، هنگام فرآیند سفارش و حتی پس از انتشار رپورتاژ آگهی در کنار شما باشد تا اگر سوال یا مشکلی وجود داشته باشد، آن را پیگری کند. همچنین ممکن است یک رسانه خلاف قوانین ذکر شده عمل کند که در این صورت باید تیم پشتیبانی موضوع را پیگیری کند. در حال حاضر پشتیبانی رپورتاژ آگهی تسمینو بسیار عالی عمل می کند و پاسخگوی سوال و نیازهای کاربران است.

  1. تخفیف های جمعی

یکی دیگر از ویژگی های بهترین پلتفرم رپورتاژ آگهی این است که تخفیف های جمعی ارائه کند! به عنوان مثال اگر شما به جای یک رپورتاژ، پنج رپورتاژ آگهی منتشر کردید باید تخفیف های جمعی در نظر گرفته شود تا به عنوان مشتری وفادار همیشه در کنار آن پلتفرم باشید. در حال حاضر رپورتاژ آگهی تسمینو تخفیف های بسیار خوبی به شما ارائه می کند که می توانید استفاده کنید.

در نهایت، اگر قصد خرید رپورتاژ آگهی با بهترین قیمت را دارید یا می خواهید قیمت رپورتاژ آگهی رسانه های مختلف را ببینید، کافی است وارد  پلتفرم رپورتاژ آگهی تسمینو شوید و سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی