ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

از رادار۳۶۱ چه می دانید؟

اگر برای یک سفر جذاب آماده می‌شوید و در جستجوی رزرو اقامتگاه مناسب هستید این نوشتار حسابی به کارتان می‌آید. در ادامه می‌خواهیم شما را با کاملترین موتور جستجو در زمینه گردشگری آشنا کنیم. رادار۳۶۱ ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر برای یک سفر جذاب آماده می‌شوید و در جستجوی رزرو اقامتگاه مناسب هستید این نوشتار حسابی به کارتان می‌آید. در ادامه می‌خواهیم شما را با کاملترین موتور جستجو در زمینه گردشگری آشنا کنیم. رادار۳۶۱ همان موتور جستجوی قوی است که می‌‌تواند همراه خوبی برای شما در زمینه ارائه خدماتی همچون رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و رزرو اقامتگاه باشد. برای آشنایی بیشتر با این اَبَر متاسرچ قوی با ما همراه شوید.

خدمات موتور جستجوی رادار۳۶۱

رادار۳۶۱ همانطور که از نامش پیداست، یک جستجوگر است. این وب سایت در واقع یک سرویس بسیار کاربردی است که توانسته خیلی زود جای خود را در دل مسافران و گردشگران باز کند. به جرات می‌توان این موتور جستجو تمام ویژگی‌های خوب یک متاسرچ قوی را دارد و براحتی با طیب خاطر می‌توانید برای رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و رزرو اقامتگاه شامل انواع اقامتگاه‌های بوم گردی، اجاره ویلا و سوئیت، انواع مهمانپذیر‎ها می‎توانید از این سایت کمک شایانی بگیرید.

خدماتی که این سایت به کاربرانش ارائه می دهد؛ موجب می‌شود تا برای همیشه از این "عصای دست" در سفرتان کمک بگیرید. در ادامه می‌خواهیم به خدماتی که رادار ارائه می‌دهد به تفکیک بپردازیم.

رزرو هتل

همانطور که می‌دانید اولین قدم پس از مشخص نمودن مقصد سفر تعیین اقامتگاه مناسب است. برای این منظور کاربران به سراغ جستجو در کادر ساده گوگل می‌روند و اولین عبارتی را که در راستای جستجوی مورد نظرشان به ذهن می‌آید وارد
می‌کنند؛ نتیجه چنین جستجویی روبرو شدن با تعداد زیادی وب سایت‌های رزرو آنلاین هتل است.

در این مرحله باید به هر یک از این وب سایت‌های پیشنهادی گوگل وارد شوید و پس از بالا و پایین کردن اطلاعات سایت و دیدن قیمت‌ها وارد وب سایت بعدی شوید و این روند می‌تواند ساعت‌ها وقت شما را بگیرد و در نهایت با تردید و دودلی انتخاب خود را انجام دهید در این صورت نمی‌توانید یکی یکی تمامی وب سایت‌های رزرو هتل را اعتبار سنجی کنید و علاوه‌بر این مقایسه قیمت‌های هر یک از آنها با یکدیگر به سادگی امکان پذیر نیست.

با استفاده از سایت رادار تمامی این مشکلات به سادگی مرتقع خواهد شد. برای رزرو هتل در این سایت کافی است به بخش هتل سایت بروید و در صورتی که نام هتل را می‌دانید در کادر مشخص شده وارد کنید و پس از تعیین ورود و خروج روی جستجو کلیک نمایید.

پس از این مرحله رادار می‌تواند در عرض چند ثانیه معتبرترین فروشندگان هتل مورد نظرتان را جستجو کند و در قالب فهرستی جامع در اختیار شما بگذارد با استفاده از این فهرست شما می‌توانید براحتی ارزانترین قیمت را انتخاب کنید.

در بخش رزرو هتل ویژگی‌های خوب رادار به اینجا ختم نمی‌شود؛ در این سایت هرآنچه را که قبل از رزرو هتل لازم است بدانید در اختیار شما قرار می‌گیرد. به طور مثال در این سایت می‌توانید اطلاعات کاملی از هتل، بخش‌های مختلف آن، موقعیت مکانی هتل و... داشته باشید. یا اینکه جستجوی رادار را بر اساس خواسته و سلیقه خود در انتخاب هتل تغییر دهید.

با استفاده از فیلترهای موجود در سایت می‌توانید نتایج رادار را محدود کنید و زودتر به نتیجه دلخواه خود برسید. از جمله فیلتر‌های موجود در بخش هتل می‌توان به محدوده هزینه، امکانات، تعداد ستاره‌ها، نوع امکانات و امتیاز اشاره کرد.

در صورتی که می‌خواهید قبل از انتخاب قطعی تمام هتل‌های یک شهر را به صورت یک جا ببینید می‌توانید در کادر مربوطه نام شهر را وارد کنید. در این صورت فهرستی از هتل‌های شهر مورد نظرتان با تمامی اطلاعات آنها به شما نمایش داده می‌شود. در این صورن می توانید با مقایسه آنها انتخاب بهتری داشته باشید. در این سایت می‌توانید مجموعه کاملی از عکس‌های هتل‌ها را هم  ببینید و بر اساس آگاهی کامل و تصویری شفاف از هتل انتخاب خود را انجام دهید.

در بخش هتل‌های شهر نیز فیلترهایی برای جستجویی آسان پیش بینی شده که می‌تواند در انتخاب سریعتر هتل دلخواهتان به شما کمک شایانی کند. توصیه می‌کنیم برای اینکه انتخاب بهتر و البته مطمئن‌تری داشته باشید حتما از بخش پر طرفدار سایت یعنی نظرات مسافران غافل نشوید. در رادار۳۶۱ نظرات مسافرانی که قبلا تجربه اقامت در هر یک از هتل‌ها را داشته‌اند به صورت یک جا جمع آوری شده است مطالعه این بخش می‌تواند تاثیر بسزایی در انتخاب شما داشته باشد.

خرید بلیط هواپیما

از دیگر مزایای خوب رادار امکان خرید بلیط هواپیماست. اگر قصد سفر هوایی دارید توصیه می‌کنیم حتما از خدمات این سایت در این زمینه نیز بهره بگیرید. برای خرید بلیط هواپیما با استفاده از سایت رادار دیگر نیازی نیست تمامی وب سایت‌های خرید بلیط هواپیما را جستجو کنید. کافی است به بخش پرواز سایت سری بزنید تا بتوانید بهترین گزینه پروازی به مقصد مورد نظرتان را پیدا کنید.

در این سایت می‌توانید تمامی بلیط‌های چارتر و لحظه آخری را ببینید و در کوتاهترین زمان اقدام به خرید نمایید. کافی است پس از ورود به سایت رادار در کادر تعیین شده مقصد و مبدا مورد نظرتان را وارد کنید و پس از وارد نمودن تاریخ پرواز روی جستجو کلیک نمایید. رادار در عرض چند ثانیه معتبرترین وب سایت‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما را جستجو
می‌کند و به صورت یک جا تمامی آنها را در قالب فهرستی روبروی شما قرار می‌دهد.

در بخش خرید بلیط هواپیما نیز سیستم هوشمند رادار فیلترهایی را تدارک دیده است که حسابی روند جستجو را برای شما آسان می‌کند. با استفاده از این سایت می‌توانید انتخاب کنید که در لیست پیشنهادی رادار بلیط هواپیما مربوط به کدام شرکت هواپیمایی باشد؛ یا اینکه ساعت پرواز، نوع هواپیما و نوع کلاس پروازی را نیز می‌توانید مشخص کنید.

از دیگر فیلتر‌هایی که می توانید در محدود کردن نتایج و البته مرتب نمودن فهرست پیشنهادی از آن بهره بگیرید می‌توان به ارزانترین قیمت، نزدیکترین زمان، سریعترین پرواز و پیشنهاد رادار اشاره کرد.

رزرو اقامتگاه

گاهی برخی مسافران ترجیح می‌دهند در سفر برای اقامت از هتل‌های مدرن و چند ستاره فاصله بگیرند و دل به جنگل و روستا و طبیعتی آرام بسپارند. اگر از آن دسته کسانی هستید که ترجیح می‌دهید در سفر حال و هوای جدیدی را تجربه کنید و رزرو اقامتگاه بوم گردی مد نظر شماست؛ برای جستجوی اقامتگاه بوم‌ گردی در جای جای ایران می‌توانید روی رادار۳۶۱ حساب کنید.

در سایت رادار می‌توانید انواع اقامتگاه‌های بوم گردی را به صورت یک جا داشته باشید. رادار می‌تواند در عرض چند ثانیه معتبرترین فروشندگانی که اقامتگاه‌های بوم گردی را در سراسر ایران ارائه می‌کنند در اختیار شما قرار دهد.

برای جستجوی اقامتگاه‌های بومی گردی نیز مانند رزرو هتل می‎‌توانید با استفاده از فیلترهای موجود نتایج را محدود کنید تا زودتر به نتیجه دلخواه خود برسید. برای رزرو اقامتگاه نیز از قسمت نظرات غافل نشوید چرا که همانطور که ذکر شد
جامع‌ترین نظرات در این سایت گردآوری شده است.

  سازوکار رادار در ارائه خدمات

با وجود کسب و کارهای جدید اینترنتی و تجمیع حجم زیادی از اطلاعات در حوزه‌های مختلف، وجود یک ابزار جستجوی اینترنتی در حوزه‌ای مشخص بیش از پیش احساس می‌شود. همانطور که می‌دانید نمی‌توان انتظار داشت که کاربران تمامی
وب سایت‌های مورد علاقه‌شان را در یک حوزه مشخص بشناسند. بنابراین یک موتور جستجو می تواند بسیار مورد توجه کاربران قرار گیرد.

بنابراین اطلاق واژه "عصای دست" به رادار به عنوان یک موتور جستجو در یک حوزه مشخص بیراه نیست. همانطور که پیشتر به صورت اجمالی ذکر شد؛ رادار همان موتور جستجوی قوی است که به جرات می توان گفت که کاملترین موتور جستجو در حوزه گردشگری ایران است.

این موتور جستجو می‌تواند در چند ثانیه در میان انبوهی از اطلاعات (حجم زیادی از داده‌ها) جستجو کند و بهترین نتیجه را در اختیار شما قرار دهد. رادار۳۶۱ با بکارگیری چندین ربات هوشمند می‌تواند به تمامی وب سایت‌های موجود و البته معتبر سر زده و بهترین نتیجه در حوزه رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و رزرو اقامتگاه را در اختیار شما قرار دهد.

شما با سرچ عباراتی همچون رادار هتل، رادار بلیط هواپیما و رادار اقامتگاه می‌توانید دسترسی آسانی به خدمات مورد نظرتان در سایت رادار داشته باشید.

مزایای خرید به کمک رادار

مزایای استفاده از سایت رادار کم نیست. به همین دلیل بایدگفت که با یک بار استفاده از این موتور جستجو برای همیشه پاگیرش می‌شوید. در ادامه به مهمترین مزایای خرید از طریق سایت رادار می‌پردازیم.

  • با استفاده از سایت رادار دیگر نیازی به جستجویی چند ساعته در میان وب سایت‌های مختلف نخواهید داشت.
  • آخرین تخفیف‌های ارائه شده توسط فروشندگان در حوزه رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و رزرو اقامتگاه را در رادار خواهید داشت. بنابراین با استفاده از این سایت کاهش چشمگیری را در هزینه‌های سفر خود تجربه خواهید کرد.
  • در سایت رادار چیزی از قلم نمی‌افتد؛ تمامی وب سایت‌ها و فروشندگان در این سایت در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  • از بابت بروزرسانی قیمت‌های مندرج در این سایت خیالتان راحت باشد چرا که این سایت هر سه ساعت یکبار توسط ربات‌های هوشمند بروزرسانی می‌شود.
  • رادار مطمئن‌ترین وبسایت ‌محسوب می‌شود. رادار۳۶۱ یک نمایش دهنده است در این سایت مراحل رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و رزرو اقامتگاه انجام نمی‌شود بلکه با اتصال به وب سایت فروشندگان می‌توانید مراحل خرید خود را طی مراحلی ساده و مشخص انجام دهید.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی