ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

راهنمای استفاده از تبلیغات کلیکی در یکتانت

امروزه تبلیغات دیجیتال به‌گونه‌ای رو به پیشرفت است که وجود برخی از تبلیغات دیگر کم‌رنگ‌تر شده است. از این رو افراد زیادی به منظور معرفی کسب و کار خود و هم چنین خلق مشتری راغب ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه تبلیغات دیجیتال به‌گونه‌ای رو به پیشرفت است که وجود برخی از تبلیغات دیگر کم‌رنگ‌تر شده است. از این رو افراد زیادی به منظور معرفی کسب و کار خود و هم چنین خلق مشتری راغب از آن استفاده می‌کنند. خوشبختانه با نتایجی که مشاهده می‌شود می‌توان دریافت که این نوع تبلیغات نتایج خوبی را به دنبال داشته‌اند. لازم است بدانید که تبلیغات کلیکی جز محبوب‌ترین تبلیغات آنلاین است که به منظور اهداف خاص از ان استفاده می‌کنند. از طرفی هزینه این نوع تبلیغات دیجیتال با هر بار کلیک مخاطب مشخص می‌شود. در ادامه قصد داریم درباره تبلیغات ppc و هم چنین تبلیغات نصب اپلیکیشن اطلاعاتی را به شما عزیزان منتقل کنیم تا اگر در آستانه انجام این کار هستید با آگاهی بیشتر اقدام کنید.

انواع تبلیغات در فضای دیجیتال

تبلیغات یکی از ارکان اصلی و مهم بازاریابی در رشد کسب و کارهای مختلف است. کسب و کارها به منظور اهداف مختلفی از تبلیغات در فضای دیجیتال استفاده می‌کنند. البته که هر کسب و کار متناسب با موقعیتی که دارد می‌تواند روش تبلیغاتی موردنظر خود را انتخاب کند.

تبلیغات از گذشته تا به امروز نقش پررنگی را ایفا کرده است. البته در گذشته تبلیغات به روش سنتی رواج داشته است که امروزه جای خود را به روش‌های دیجیتال داده است. زیرا به دلیل تغییر روش‌های زندگی و عادت‌های فردی تبلیغات در قالب‌های متفاوتی نمایان می‌شوند. طبق تحقیقات انجام شده میزان استفاده از تبلیغات دیجیتال نسبت به تبلیغات سنتی هر روز در حال افزایش است و پیش‌بینی‌شده است که به‌مرورزمان بیشتر هم خواهد شد.

البته لازم است بدانید که یکی از دلایل افزایش تبلیغات دیجیتال به دلیل هدف گیری راحت‌تر مخاطبان است. چراکه ابزارهای دیجیتال در این حوزه به ما کمک می‌کنند که مخاطبان خود را پیدا کرده و خطای کمتری را به جای بگذاریم.

تبلیغات کلیکی ppc چیست؟

تبلیغات کلیکی یکی از روش‌های تبلیغات قدرتمند است که نام اختصار آن ppc است. در واقع به گفته برخی دیجیتال مارکترها یکی از بهترین ابزارهای افزایش بازدید یک وب‌سایت اینترنتی است. در این نوع تبلیغ همان طور که از نامش پیدا است به ازای هر کلیک هزینه‌ای پرداخت می‌شود. به بیانی دیگر زمانی که فرد با یک شرکت تبلیغاتی قرارداد می‌بندد، مبلغی را پرداخت می‌کند. از این رو هر بار مخاطب بر روی لینک قرار داده شده کلیک کند، مبلغی از هزینه پرداخت شده کسر می‌شود.

به دلیل اینکه فضای اینترنت بستری مناسب برای ایجاد کسب و کارهای مختلف است، باعث شده تا وب‌سایت‌های مختلف ایجاد شود. از این رو وب‌سایت‌های تازه تأسیس شده با ورودی بسیار کمی برخوردار هستند که می‌بایست به نحوی ورودی خود را افزایش دهند. اکثر اوقات افراد تبلیغات ppc را انتخاب می‌کنند تا به اهداف خود دسترسی پیدا کنند.

مزایای استفاده از تبلیغات ppc یکتانت چیست؟

قبل از انجام این روش تبلیغاتی می‌بایستی از مزیت‌های آن آگاهی پیدا کرد. البته نه تنها در این روش تبلیغاتی‌، بلکه در انجام و اعمال هر روش تبلیغاتی ابتدا باید همه جوانب آن را مورد بررسی قرار داد. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های روش تبلیغات کلیکی در یکتانت دیده شدن بیشتر است. همان طور که قطعاً می‌دانید با بیشتر دیده شدن، احتمال فروش افزایش پیدا می‌کند. در واقع می‌توان گفت که با هر مزیت، مزیت دیگری ایجاد می‌شود. چرا که این روش تبلیغاتی با هدف خاصی طراحی شده است که می‌تواند نتایج مطلوبی را تحویل دهد.

دیگر مزیت استفاده از این روش تبلیغاتی آن است که می‌توانید از میزان فروشتان اطلاعات دقیق داشته باشید. سپس با این مزیت می‌توانید بر هزینه‌های تبلیغات کنترل داشته باشید.

لازم است بدانیم استفاده از این روش تبلیغاتی مقرون به صرفه است. پس می‌توانید برای کسب و کارهای کوچک که از سرمایه‌های زیادی برخوردار نیستند هم مناسب باشد. چرا که به ازای هر کلیک مبلغی از حساب کسر می‌شود و در ازای آن مخاطبی از وب سایت بازدید می‌کند.

نکته دیگری که حائز اهمیت است در مورد هدف‌گیری مخاطبان خاص است. در روش تبلیغات کلیکی می‌توان بر اساس پارامترهای مورد نظر، مخاطبان خود را انتخاب کرد و مورد هدف گیری قرار داد بدون آنکه از آن مطلع شوند.

تبلیغات نصب اپلیکیشن چیست؟

احتمالاً می‌دانید که تبلیغات انواع مختلفی دارند که هرکدام دارای مزیت‌ها و معایبی هستند. تبلیغات نصب اپلیکیشن جز تبلیغات هوشمند و هدفمند است که دارای مزیت‌هایی است. در این روش تبلیغاتی به ازای هر نصب، هزینه‌ای دریافت می‌شود. به این صورت می‌توان از اثربخش بودن سرمایه‌ای که در ازای تبلیغات پرداخت شده است، اطمینان پیدا کرد. لازم است بدانید که این نوع تبلیغات در فضاهای مختلف دیجیتال قابل انجام است.

نکته دیگری که وجود دارد آن است که تعرفه این تبلیغات در هر سایت تبلیغاتی کاملاً متفاوت است و شاید هر کدام خدمات متفاوتی را ارائه دهند. از طرفی به یاد داشته باشید که تبلیغات نصب اپلیکیشن مختص کسب و کارهایی است که اپلیکیشن موبایل دارند و به دنبال مخاطبان بیشتر برای نصب باشند؛ بنابراین استفاده از این روش برای این دسته از افراد می‌تواند نتیجه گرا باشد.

یکتانت، پلتفرم تبلیغات آنلاین

انتخاب یک پلتفرم تبلیغات آنلاین معتبر می‌تواند در امر بازدهی بهتر نقش پررنگی داشته است. به خصوص آژانس‌های تبلیغاتی که از تجارب بیشتری برخوردار هستند قطعاً می‌توانند نتایج بهتری را ثبت کنند. یکتانت بزرگ‌ترین پلتفرم تبلیغات آنلاین است که هدف ایجاد بهترین بازدهی از تبلیغات را برای مشتریان خود دارد. تیم یکتانت با تجارب و دانشی که در این زمینه دارند تلاش می‌کنند تا از طریق داده‌ها بهترین نوع تبلیغات را با خدمات مناسب ارائه دهند. به بیانی دیگر یکتانت یک اکوسیستم سالم و شفاف در فضای تبلیغات دیجیتال است که از سال 1396 فعالیت خود را به صورت رسمی با کسب و کارهای مختلف آغاز کرده است.

پس این کسب و کار تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین خدمات و هم چنین متناسب با هدف مخاطب را تحویل دهد. چراکه با دیدن پیشرفت کسب و کارهای مختلف می‌تواند از خدمات خود رضایت کامل را کسب کند و به این صورت در ادامه راه قدرتمندتر حضور داشته باشد. در ضمن کار با پلتفرم یکتانت بسیار ساده است به گونه‌ای که چه تبلیغ کننده باشید و چه نمایش می دهنده می‌توانید با این تیم متبحر فعالیت داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی