ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سرور ابری میزبان فا حریف می‌طلبد

بزرگترین نگرانی در خصوص سرورها، از دسترس خارج شدن آنهاست و اینکه پایداری سرور بصورت ۱۰۰ درصد باشد رویای دیرینه ای است که برای اولین بار در ایران توسط مجموعه میزبان فا تحقق پیدا کرده ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بزرگترین نگرانی در خصوص سرورها، از دسترس خارج شدن آنهاست و اینکه پایداری سرور بصورت ۱۰۰ درصد باشد رویای دیرینه ای است که برای اولین بار در ایران توسط مجموعه میزبان فا تحقق پیدا کرده است! این موضوع دستاورد بسیار بزرگی در عرصه فناوری اطلاعات است که حاصل بهره گیری از تکنولوژی فوق پیشرفته ابری واقعی با معماری کلاسترینگ است. البته لازم به ذکر است تنها وجود ساختار ابری و معماری کلاسترینگ برای دستیابی به پایداری ۱۰۰٪ کافی نیست و به یک تیم فوق تخصصی شبکه، سخت افزار و نرم افزار نیاز دارد.

در حال حاضر موضوعی که اهمیست بسیار بالایی دارد این است که پس از این می توانید با استفاده از سرورهای ابری میزبان فا با خیالی آسوده به فکر کار خود باشید و دغدغه از دسترس خارج شدن سرور را نداشته باشید. این سرورها از منابع متوسط تا بی نهایت قابل ارائه است که به لطف بهره گیری از زیرساخت ابری پیشرفته است. یعنی شما می توانید سروری به مراتب قدرتمندتر از سرور اختصاصی را در اختیار داشته باشید.

سرور مجازی یا سرور اختصاصی! مساله این است

در اصل، تفاوت سرور مجازی با سرور اختصاصی در این است که سرور مجازی به واسطه نرم افزارهای مجازی ساز از یک سرور اختصاصی ساخته می شود و سرور اختصاصی نیز یک سرور فیزیکی کامل است. تا چند سال قبل به این صورت بود که سرورهای مجازی منابع کمتری از سرورهای اختصاصی داشتند چون چندین سرور مجازی از یک سرور اختصاصی به وجود آمده بودند اما در حال حاضر به لطف تکنولوژی ابری، این سرورهای اختصاصی متعدد هستند که به یکدیگر متصل شده و تشکیل یک ابر گسترده می دهند. به این معنی که شما می توانید از این ابر، هر مقدار منابع که نیاز داشتید بصورت کاملا اختصاصی برای خود بردارید حتی منابعی بیش از چندین سرور اختصاصی! پس همانطور که ملاحظه می کنید تعریف سنتی سرور مجازی و سرور اختصاصی با وارد شدن تکنولوژی ابری به طور کلی تغییر کرده است.

ارائه سرور از منابع متوسط تا بی نهایت در میزبان فا

در حال حاضر ما تعداد ۶ پلن پیشفرض را برای شما در نظر گرفته ایم. پلن های در نظر گرفته شده به شرح زیر می باشند:

  • پلن رهام : رم ۲ گیگ / پردازنده ۲ هسته ای دو گیگاهرتزی
  • پلن رسام : رم ۴ گیگ / پردازنده ۳ هسته ای سه گیگاهرتزی
  • پلن سپنتا : رم ۸ گیگ / پردازنده ۴ هسته ای چهار گیگاهرتزی
  • پلن اوستا : رم ۱۶ گیگ / پردازنده ۶ هسته ای ۶ گیگاهرتزی
  • پلن هامون : رم ۳۲ گیگ / پردازنده ۸ هسته ای ۸ گیگاهرتزی
  • پلن آذرخش : رم ۶۴ گیگ / پردازنده ۱۲ هسته ای ۱۲ گیگاهرتزی

که اگر منابع موارد فوق برای شما کافی نبود امکان ارائه منابع بیشتر تا هزاران گیگ رم و هزاران گیگاهرتز پردازنده وجود دارد!!!

پورت شبکه ۱۰ گیگابیتی پرسرعت و پایدار

 

شبکه سرورهای ابری میزبان فا به پورت ۱۰ گیگابیتی پرسرعت و پایدار مجهز است که بالاترین سطح سرعت در ایران است. برای درک بهتر این سرعت باید گفت، با توجه به اینکه اینکه هر ۸ بیت مساوی ۱ بایت است، اگر عدد ۱۰  گیگابیت را به عدد ۸ تقسیم کنیم عدد ۱.۲۵ گیگابایت بر ثانیه خواهیم رسید! یعنی شبکه ای که در یک ثانیه امکان تبادل بیش از یک گیگابایت داده را دارد. یعنی بیش از ۷۰۰ برابر سرعت اینترنت پرسرعت خانگی با پایداری ۱۰۰ درصد!

فایروال های سخت افزاری قدرتمند جهت مقابله با انواع حملات D-DoS

حملات دی داس نوعی از حملات است که با میلیون ها و یا میلیاردها درخواست جعلی به سرویس های سرور، شبکه یا وب سایت موجب از دسترس خارج شدن آن می شود. سرورهای میزبان فا به فایروال های سخت افزاری بسیار قدرتمندی مجهز هستند که توانایی دفع هر گونه حملات شبکه ای را دارند. بر همین اساس، اگر قصد دارید وب سایت پربازدید و مهم خود را در بستری امن، پرسرعت، پایدار و با منابع کاملا اختصاصی میزبانی نمایید میزبان فا بهترین انتخاب برای شماست.

خرید سرور ابری از میزبان فا

پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به سفارش، مورد استفاده خود را از طریق تماس یا پشتیبانی آنلاین با عوامل فنی و فروش میزبان فا مطرح نمایید تا بهترین پیشنهاد به شما داده شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سرور ابری کافیست بر روی لینک زیر کلیک کرده و کار را ادامه دهید.

خدمات دیگر میزبان فا

 

میزبان فا بصورت کل در حوزه میزبانی وب و ثبت دامنه های اینترنتی فعالیت دارد. برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر به صفحات محصولات مورد نظر زیر مراجعه نمایید:

در صورت نیاز می توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۱۳۷۹ تماس حاصل نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Abbas Sadeghi
    Abbas Sadeghi | ۱۴ شهریور ۱۴۰۰

    کمر هرچی دیتاسنتر و میزبانی وبه با این عنوان رپورتاژ جابجا شد😂

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی