ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

درگاه پرداخت اشتراک: محصول جدید و جذاب دیجی‌پی

آیا کسب وکاری دارید که خدماتی مستمر عرضه کنه و از مشتری حق اشتراک بگیره؟ حق اشتراک رو چطوری دریافت می‌کنید؟ هر بار و در موعد مقرر، به مشتری یادآوری می‌کنید که هزینه رو بپردازه؟ ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آیا کسب وکاری دارید که خدماتی مستمر عرضه کنه و از مشتری حق اشتراک بگیره؟ حق اشتراک رو چطوری دریافت می‌کنید؟ هر بار و در موعد مقرر، به مشتری یادآوری می‌کنید که هزینه رو بپردازه؟ دیجی‌پی راه‌حل جدید و جذاب دیگه‌ای هم داره که هم به‌نفع کسب‌وکارهاست، و هم مشتری اون‌ها.

شرکت نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان با نام تجاری دیجی‌پی طی چند سال اخیر تونسته با راهکارهای مالی که برای کسب‌وکارهای آنلاین ارائه داده، گام‌های بزرگی در بهبود روندهای مالی دیجیتالی کشورمون برداره. درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی یکی از محصولات معروف این شرکت هست که در چند سال گذشته در فروشگاه بزرگ دیجی‌کالا استفاده می‌شه و اخیرا هم در اختیار همه متقاضیان درگاه پرداخت قرار گرفته.

حالا دیجی‌پی جدیدترین محصول خودش رو با نام «درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی» به فضای فین‌تک ایران معرفی کرده. درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی مناسب کسب‌وکارهایی‌ هست که حق عضویت یا اشتراک از مشتریانشون دریافت می‌کنن. این دسته از کسب‌وکارها، به‌جای یادآوری مداوم پرداخت حق عضویت، می‌تونند از خدمت جدید دیجی‌پی استفاده کنن.

درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی چه کار می‌کنه؟

این سرویس در واقع قراردادی سه‌جانبه بین کسب‌وکار، مشتری اون کسب‌وکار و دیجی‌پی هست. دیجی‌پی با این قرارداد، مجوز «برداشت خودکار از کیف پول دیجی‌پی» کاربر نهایی رو با تأیید خود او دریافت می‌کنه. یعنی کاربر نهاییِ کسب‌وکار شما به دیجی‌پی اجازه می‌ده در سررسید پرداخت حق اشتراک، مبلغ موردنظر رو به‌طور خودکار از کیف پول وی کسر کرده، به حساب شما واریز کرده و اشتراک رو به‌راحتی تمدید کنه.

این قرارداد بین شما، به‌عنوان صاحب کسب‌وکار، دیجی‌پی، به‌عنوان شرکت واسط و کاربر نهایی یا مشتری کسب‌وکارتون منعقد شده و در واقع کار پرداخت و دریافت حق اشتراک رو برای هر دو طرف، یعنی صاحب کسب‌وکار و مشتری نهایی ساده‌تر می‌کنه.

در این خدمت جدید، الگوهای مختلف قراردادی کسب‌وکار شما، برای کاربر نهایی به نمایش درمیاد. یعنی کاربر یا مشتری کسب‌وکار شما، می‌تونه الگوی موردعلاقه خودش رو انتخاب کنه و بعد هم اولین پرداخت رو به‌شخصه انجام بده.

بعد از اولین پرداخت، و از دوره‌های بعدی، دیجی‌پی بدون تکرار این روال و مراجعات مکرر، خدمات مدنظر کاربر رو در بازه‌های زمانی مشخص، و طبق قرارداد اولیه، به‌طور خودکار تمدید کرده و وجه اون رو از کیف پول دیجی‌پی کاربر کسر می‌کنه.

این سرویس جدید دیجی‌پی چه فایده‌ای برای کسب‌وکارها داره؟

درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی هم برای کسب وکار مفید هست و هم برای مشتری نهایی! یعنی هر دو طرف از این قرارداد نفع خواهند برد. بعضی مزیت‌های این سرویس برای صاحب کسب‌وکار عبارتند از:

  • دسترسی به پنل گزارش: صاحب کسب‌وکار به پنل گزارش‌گیری دسترسی داره و می‌تونه گزارش‌های مختلفی از روند حق اشتراک‌ها دریافت کنه.
  • انعطاف‌پذیری بالا: صاحب کسب‌وکار برای تعریف دوره زمانی اشتراک و دوره‌های پرداختی آزاد هست؛ حتی امکان گروه‌بندی قراردادهای مشابه برای نمایش یک‌جا به کاربر رو هم داره.
  • کمک به حفظ مشتری: درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی فرایند پرداخت حق عضویت سرویس‌های اشتراک‌محور رو آسون کرده و سرعت بیشتری به اون می‌ده.

اما همون‌طور که گفتیم این قرارداد در نهایت برای کاربرهای نهایی هم مفید خواهد بود. از جمله مزیت‌های درگاه پرداخت اشتراک برای مشتری کسب‌وکار میشه به این موارد اشاره کرد:

  • انعطاف‌پذیری بالا: انعطاف‌پذیری مذکور برای مشتری نهایی هم مزیت محسوب می‌شه، چون مشتری می‌تونه از دوره‌های زمانی و دوره‌های پرداخت مختلف، اون گزینه‌ای رو انتخاب کنه که براش صرفه بیشتری داره.
  • امکان لغو قرارداد: دیجی‌پی این امکان رو فراهم کرده که شما به‌عنوان صاحب کسب‌وکار، امکان لغو یک‌طرفه یا دوطرفه قرارداد رو در اختیار مشتری نهایی هم بگذارید. پس مشتری با خیال راحت اشتراک سرویس وب‌سایت یا اپلیکیشن شما رو خریداری می‌کنه.

آیا درگاه پرداخت اشتراک باعث افزایش فروش هم می‌شه؟

بیایید اول نگاهی به وضعیت : «کیف پول دیجی‌پی» بیندازیم. این کیف پول در حال حاضر میلیون‌ها کاربر فعال داره و کیف پول هر کاربری هم موجودی قابل‌خرج داره. مبالغ متعددی هم در قالب جوایز، هدایا و بازپرداخت خرید مشتریان دیجی‌کالا و سایر وب‌سایت‌های طرف قرارداد دیجی‌پی مدام به کیف پول کاربرها اضافه می‌شه.

حالا کسب‌وکارها می‌تونن به‌جای انتقال کاربر به درگاه بانکی و خرید از طریق کارت بانکی و فرایندهای معمول تراکنش‌های الکترونیکی، از این ظرفیت کیف پول دیجی‌پی استفاده کنن. یعنی کاربر نهایی به‌جای خرید با کارت و کسر وجه از حساب بانکی، از موجودی قبلی کیف پول دیجی‌پی خودش برای پرداخت حق عضویت در بازه‌های زمانی مشخص استفاده می‌کنه. چنین رویه‌ای هم به‌نفع کسب‌وکار و هم کاربر نهایی خواهد بود.

اگه می‌خواهید از این سرویس جدید و جذاب دیجی‌پی استفاده کنید، یا حتی اگه هنوز مطمئن نیستید این درگاه به درد کسب‌وکار شما می‌خوره یا نه، فرم «درخواست دریافت درگاه پرداخت اشتراک» رو در وب‌سایت دیجی‌پی تکمیل کنید.

کارشناسان دیجی‌پی از بررسی وضعیت و نیازمندی کسب‌وکار موردنظر، در اولین فرصت با شما تماس می‌گیرن و اطلاعات بیشتر رو درباره درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی باهاتون درمیون میذارن.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی