ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید گوشی آیفون از فروشگاه هاکان موبایل با بهترین قیمت در بازار

فکر می کنید بهترین آیفون برای رفع نیازهای شما کدام است؟ می خواهید یک گوشی آیفون خریداری کنید اما نمی دانید باید چه نکاتی را در نظر بگیرید؟ ما به شما کمک می کنیم. با ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

فکر می کنید بهترین آیفون برای رفع نیازهای شما کدام است؟ می خواهید یک گوشی آیفون خریداری کنید اما نمی دانید باید چه نکاتی را در نظر بگیرید؟ ما به شما کمک می کنیم.

با مطالعه راهنمای دقیق خرید گوشی آیفون برای سال 2021 اطلاعات کسب کنید، که در آن ما گوشی های آیفون را از نظر قیمت، ویژگی ها، طراحی، مشخصات، اندازه صفحه نمایش، عملکرد باتری و موارد دیگر، مقایسه می کنیم. گوشی های آیفون اپل از زمان راه اندازی در سال 2007 به یک وسیله محبوب در دنیا تبدیل شده است. با این وجود قبل از خرید آیفون، باید با گزینه های مختلفی که باید انتخاب کنید، آشنا شوید. همه ما گوشی های آیفون را به عنوان یک تلفن هوشمند خوب می شناسیم. حتی اگر با iOS راحت باشید و بیش از حد به Android پایبند نباشید، این گوشی ها می تواند تمام هر آنچه که نیاز دارید (و حتی بیشتر!) را در اختیار شما قرار دهد و این بسیار عالی است.

به طور کلی آیفون یک گوشی هوشمند عالی است و همه ما افرادی را می شناسیم که دوست دارند تنها از تفلن های آیفون استفاده کنند. اگر می خواهید به جمع گسترده کاربران آیفون بپیوندید و به زودی یک گوشی آیفون برای خود خریداری کنید، مطالعه این مقاله از هاکان موبایل می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد. در ادامه این مطلب، هر آنچه را که پیش از خرید گوشی آیفون باید بدانید، آورده شده است.

خرید گوشی موبایل آیفون

تصمیم گیری در مورد خریدن گوشی آیفون همیشه با مشکلاتی همراه بوده است. این که کدام صفحه نمایش برای شما مناسب است و به چه میزان فضای ذخیره سازی نیاز دارید؟ آیا باید با انتخاب یک مدل قدیمی بودجه خود را پس انداز کنید، یا باید روی جدیدترین آیفون ها مانند آیفون 12 یا خرید گوشی آیفون 12 پرو فکر کنید؟

در این مقاله ما از مقایسه ای بین تلفن های موجود در حال حاضر اپل با شما صحبت می کنیم تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید کدام یک برای شما بهترین است. ما در مورد قیمت، مشخصات و ویژگی ها بحث می کنیم و با مطالعه این مطلب، شما باید اطمینان بیشتری نسبت به تصمیم خرید خود داشته باشید.

بهترین اندازه صفحه نمایش برای آیفون کدام است؟

در نظر گرفتن اندازه صفحه نمایش در گوشی های آیفون و گوشی انتخابی شما، کاملاً به نوع استفاده و نیاز شما بستگی دارد. مدل های اخیر آیفون، با اندازه های نمایشگر مختلفی عرضه شده اند. در زیر اندازه هفت گوشی آیفون جدید را می بینید.

  • گوشی آیفون 12 پرو مکس؛ با اندازه نمایشگر 6.7 اینچی
  • گوشی آیفون 12 پرو؛ با اندازه نمایشگر 6.1 اینچی
  • گوشی آیفون 12؛ با اندازه نمایشگر 6.1 اینچی
  • گوشی آیفون 12 مینی؛ با اندازه نمایشگر 5.4 اینچی
  • گوشی آیفون 11 با اندازه نمایشگر 6.1 اینچی
  • گوشی آیفون XR؛ با اندازه نمایشگر 6.1 اینچی
  • گوشی آیفون SE (2020)؛ با اندازه نمایشگر 4.7 اینچ

اندازه نمایشگری که به بهترین وجه برای شما مناسب است، به اولویت شخصی شما بر می گردد. داشتن یک صفحه نمایش بزرگ مسلماً زیبا است و بازی ها و فیلم ها را بسیار بهتر نشان می دهد، اما از نظر قیمت، قطعاً گران تر هم می شود. شما هر نمایشگر بزرگ تری را که بخواهید، هزینه آن را پرداخت خواهید کرد. از طرف دیگر، افرادی هستند که گوشی های کوچک تر را برای سادگی در حمل و جای گیری، بهتر می دانند.  اگر واقعاً مطمئن نیستید که اندازه آیفون مناسب شما کدام است، توصیه می کنیم حتماً به صورت حضوری از یک فروشگاه محصولات اپل بازدید کرده و آن ها را شخصاً امتحان کنید.

چه مقدار فضای ذخیره سازی نیاز دارید؟

هر گوشی آیفون در دو یا سه گزینه با ظرفیت های حافظه متفاوت موجود است. در نظر گرفتن میزان نیاز شما قبل از خرید مهم است زیرا آیفون ها دارای اسلات کارت microSD نیستند که به شما امکان می دهد حافظه اضافی را اضافه کنید. 64 گیگابایت حافظه داخلی، معمولاً کم ترین میزان حافظه ذخیره سازی در گوشی های آیفون است و توانایی ذخیره سازی داده کافی برای بسیاری از کاربران را دارد. با این حال، اگر پیش بینی می کنید ممکن است حجم بسیاری از موسیقی، فیلم و ... را در دستگاه خود ذخیره کنید، ممکن است بخواهید به جای آن مدل های 128 یا 256 گیگابایتی را خریداری کنید.

صادقانه بگویم، 64 گیگابایت حافظه داخلی برای اکثر افراد کافی است. قبل از صرف هزینه اضافی، دقت کنید که آیا بیش از این نیاز دارید؟ نگاهی به میزان حافظه استفاده شده فعلی تلفن خود بیندازید (به Settings> General> iPhone Storage بروید) و میزان واقعی فضای مورد نیاز خود را در نظر بگیرید.

اگر واقعاً به فضای ذخیره سازی زیادی نیاز دارید، قبل از خرید یکی از مدل های با حافظه بیشتر و گران قیمت، به سرویس iCloud اپل نگاه کنید. iCloud به شما امکان می دهد پرونده رسانه های خود را در فضای ابری (به عبارتی آنلاین) ذخیره کنید. بنابراین دیگر نگران ذخیره سازی آن در دستگاه خود نخواهید بود.

برخی سوالات رایج

اگر هنوز هم نمی دانید که دقیقاً کدام گوشی آیفون برای شما بهتر است، به چند سوال رایج در بین کسانی که قصد خرید گوشی آیفون داشته اند را در ادامه ببینید.

- آیا اکنون زمان مناسبی برای خرید آیفون جدید است؟

بله، زمان مناسبی برای خرید است. گوشی آیفون 13 تا پاییز 2021 به بازار عرضه نمی شود و اگرچه این گوشی باید پیشرفت های زیادی نسبت به آیفون 12 داشته باشد، اما انتظار طولانی است. اگر شما به آیفون SE فکر می کنید که احتمالاً در رویداد بهاری اپل در مارس 2021 جایگزین شود، کمی جای بحث دارد و می توانید تا آن روز صبر کنید. اما مدل های SE از قوانین معمول پیروی نمی کنند ، بنابراین این امکان وجود دارد که این گوشی مورد نظر شما نباشد.

- کدام مدل آیفون برای من مناسب است؟

اگر هنوز مطمئن نیستید که کدام مدل را می خواهید، کمی وقت بگذارید و به ویژگی هایی که برای شما مهم هستند و چگونگی قرار گرفتن آن ها در بودجه خود فکر کنید. مواردی که باید قبل از خرید در نظر بگیرید، به طور عمده شامل مواردی است که در بالا به آن اشاره کردیم. سایر موارد بیشتر به ویژگی های تخصصی تر بستگی دارد که در مقالات بررسی تخصصی هاکان موبایل درباره گوشی های آیفون، به تمام آن ها اشاره کرده ایم.

- گوشی آیفون را از کدام فروشگاه ها خریداری کنیم؟

از اساسی ترین موارد دیگری که در زمان خرید گوشی آیفون باید به آن توجه کنید، انتخاب یک فروشگاه مطمئن برای خرید است. فروشنده باید اطلاعات کامل و جامعی درباره گوشی مورد نظر شما ارائه دهد. فروشگاه های اینترنتی برای خرید گوشی این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده اند چرا که فرآیند خرید را به خوبی برای مشتریان، ساده می کنند. فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل، یکی از این فروشگاه ها است که با تجربه عالی، خریدی مطمئن را با بهترین قیمت برای شما ممکن می کند.

جمع بندی نهایی برای خرید آیفون

برای اکثر کاربران، خرید آیفون یک انتخاب مهم و بسیار چالش برانگیز است. انتخاب بین مدل های مختلف، حتی اگر در گذشته نیز آیفون داشته باشید، فرایند پیچیده ای است. مدل های مختلفی در بازار موجود است و هر مدل افراد خاصی با سلایق متفاوت را هدف قرار می دهد. به عنوان آیفون 12 پرو و آیفون 12 ممکن است شبیه به هم باشند، اما آن ها در کل تلفن های مختلفی هستند. اما نگران نباشید، این مقاله از هاکان موبایل برای کمک به شماست. ما چک لیست نهایی خرید آیفون را برای شما گردآوری کرده ایم که شامل تمام مواردی است که باید در حین خرید بدانید و در نظر بگیرید.

با مطالعه این مقاله از هاکان موبایل، می توانید به راحتی گوشی آیفون مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. برای خرید گوشی آیفون، می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل مراجعه کنید. ما در هاکان موبایل، علاوه بر امکان خرید گوشی های سامسونگ، آیفون، شیائومی و ...، مقالات و اخبار به روز حوزه موبایل و تلفن های هوشمند را در دسترس شما قرار داده ایم. خریدی مطمئن و ارزان را تنها در هاکان موبایل تجربه کنید.

پیشنهاد می کنیم برای خرید گوشی آیفون به سایت هاکان موبایل (hakanmobile.com) مراجعه کنید تا با بهترین قیمت گوشی آیفون را خرید کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی