ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تلویزیون مدل K5700 دوو؛ هرآنچه باید در مورد آن بدانید

مشخصات سخت‌افزاری جدیدترین تلویزیون مدل K5700 دوو چیست؟ و برای چه مصارفی مناسب است؟ امروزه با پیشرفت تکنولوژی به تلویزیون هوشمندی نیاز داریم که وظایف مختلف را بتواند انجام دهد و همچنین کارایی مختلف داشته ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مشخصات سخت‌افزاری جدیدترین تلویزیون مدل K5700 دوو چیست؟ و برای چه مصارفی مناسب است؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی به تلویزیون هوشمندی نیاز داریم که وظایف مختلف را بتواند انجام دهد و همچنین کارایی مختلف داشته باشد. تلویزیون مدل K5700 محصولی از شرکت دوو است که فراتر از نیاز کاربران ظاهر می‌شود.

دو سایز تلویزیون ۶۵ و ۷۵ اینچ این سری با مشخصات سخت‌افزاری و ظاهری مشابه به بازار ایران آمده است تا نیاز مصرف‌کننده خانگی، گیمرها و حتی شرکت‌ها و مراکز تجاری را به بهترین شکل ممکن برطرف سازد.

محصول جدید دوو برخوردار از ویژگی‌های مختلف، ازجمله HDR10 است و می‌تواند محتوا را در کیفیتی بی‌نظیر به نمایش بگذارد. ازجمله مشخصات تلویزیون‌های مدل K5700 دوو می‌توان به پنل IPS، تکنولوژی نور پس‌زمینه LED، رزولوشن 4K یا UHD با تعداد مجموع ۸.۳ میلیون پیکسل اشاره کرد. نرخ نوسازی در تلویزیون‌های جدید دوو به ۴۰۰ هرتز می‌رسد و زمان پاسخ‌دهی نیز ۵ میلی‌ثانیه تعریف شده است که درواقع گزینه‌هایی ایده‌آل برای تجربه بازی‌ها در کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس است.

برخورداری از پردازنده‌ای ۴ هسته‌ای با توان محاسباتی بالا و پشتیبانی از سیستم‌عامل اندروید ۹ سبب شده تا ارزش خرید تلویزیون‌های مدل K5700 دوو افزایش یابد. درواقع کاربر می‌‌تواند با استفاده از محصول جدید دوو به شبکه‌های اجتماعی خود بدون نیاز به دستگاه دیگری، دسترسی داشته باشد و با اتصال دوربین با پورت USB‌ نیز به چت تصویری با دوستان یا همکاران خود بپردازد.

مشخصات سخت‌افزاری تلویزیون‌های مدل K5700 دوو

مشخصات / مدل تلویزیونDSL-65K5700UDSL-75K5700U
سایز صفحه نمایش۶۵۷۵
رنگ بدنهنوک مدادینوک مدادی
قابلیت نصب به دیواردارددارد
نوع پنلIPSIPS
کیفیت پنلA+A+
نوع پس‌زمینهLEDLED
نوع صفحهفلت یا تختفلت یا تخت
زاویه دید۱۷۸ درجه۱۷۸ درجه
کیفیت تصویرUltra HD (4K)Ultra HD (4K)
رزولوشن برحسب تعداد پیکسل۸.۳ میلیون پیکسل۸.۳ میلیون پیکسل
تکنولوژی HDRHDR10HDR10
نرخ نوسازی یا رفرش ریت۴۰۰ هرتز۴۰۰ هرتز
نسبت تصویر‍۱۶:۹۱۶:۹
قابلیت ارتقاء کیفیت تصویردارددارد
زمان پاسخ‌دهی۵ میلی‌ثانیه۵ میلی‌ثانیه
تعداد بلندگوها۲ عدد۲ عدد
توان خروجی صدا۳۰ وات۳۰ وات
صدای فراگیر (Surround)دارددارد
درگاه USBدارد، ۲ عدد از نوع USB 2.0دارد، ۲ عدد از نوع USB 2.0
درگاه ورودی HDMIدارد، ۳ عدد از نوع HDMI 2  و HDMI 1.4دارد، ۳ عدد از نوع HDMI 2  و HDMI 1.4
ارتباط بدون سیم(Mirroring)دارددارد
ارتباط بدون سیم (AirPlay)دارددارد
پردازنده۴ هسته‌ای۴ هسته‌ای
سیستم‌عاملاندروید ۹اندروید ۹
ریموت کنترل هوشمنددارد با قابلیت ماوسدارد با قابلیت ماوس
حافظه ذخیره‌سازی داخلی۸ گیگابایت۸ گیگابایت
گیرنده دیجیتالدارد، از نوع DVBT2دارد، از نوع DVBT2

با نگاهی به مشخصات ذکرشده در جدول بالا می‌توان با ویژگی‌های فوق‌العاده‌ی تلویزیون‌های مدل K5700 دوو آشنا شد و اگر قیمت آن‌ها در بازار را در مقایسه با محصولات برندهای دیگر در نظر بگیریم به انتخابی ایده‌آل برای گیمرها، مصرف‌کنندگان خانگی و حتی شرکت‌ها می‌رسیم.

تلویزیون 75 اینچ دوو

تلویزیون‌های مدل K5700 دوو قابلیت‌های مختلفی دارند که برای مثال می‌توان به کنترل دوم با امکان استفاده به جای ماوس اشاره کرد. درواقع کنترلر دوم که از طریق بلوتوث به تلویزیون متصل می‌شود به کاربر اجازه می‌دهد که استفاده از ویژگی‌های مختلف تلویزیون ازجمله وب‌گردی، کار با اپلیکیشن‌ها یا سایر امکانات دستگاه راحت‌تر و سریع‌تر صورت گیرد. تنها کافی است که کاربر کنترلر را روی سطح صافی قرار داده و از دکمه‌های موجود روی بدنه کنترلر مانند ماوس استفاده کند. ویژگی‌هایی ازجمله ارتقاء کیفیت محتوایی با رزولوشن پایین نیز به ارزش خرید محصولات دوو می‌افزاید.

شما می‌توانید تلویزیون‌های مدل K5700 دوو را به لطف پایه‌های مقاوم روی میز تلویزیون در سالن پذیرایی قرار دهید یا آن‌ها را به دیوار نصب کرده و از کیفیت تصویر مثال‌زدنی آن لذت ببرید. در محصولات جدید دوو امکانی به نام قابلیت اتصال بی‌سیم موبایل یا Screen Mirroring وجود دارد که به لطف آن، پخش محتوای گوشی هوشمند، تبلت یا دستگاه‌های دیگر در تلویزیون‌های دوو به‌صورت بی‌سیم میسر می‌شود.

در توضیحی مختصر کاربر می‌تواند گوشی هوشمند یا دستگاه‌های دیگر خود را به‌صورت بی‌سیم به تلویزیون‌ها متصل کرده و از صفحه‌نمایش بزرگ تلویزیون‌های دوو برای کار با محتوای مدنظر خود یا اجرای بازی‌های اندرویدی استفاده کند. به کاربر حتی امکانی داده شده تا به‌صورت بلوتوث، موسیقی موجود در گوشی هوشمند یا تبلت خود را با تلویزیون‌های  K5700به اشتراک قرار داده و آهنگ‌های خود را با استفاده از بلندگوهای توانمند ۳۰ واتی تلویزیون‌های دوو گوش دهد.

علاوه بر مشخصات سخت‌افزاری توانمند، ظاهری شکیل و ویژگی‌های مدرن، تلویزیون K5700 دوو با برخورداری از قیمت مناسب به گزینه‌ی ایده‌آل برای کاربران خانگی، گیمرها و حتی شرکت‌ها و مراکز تجاری تبدیل شده است. این محصول با گارانتی 24 ماهه انتخاب سرویس می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید تلویزیون مدل K5700 شرکت دوو می‌توانید به صفحه مخصوص هریک از محصولات در سایت دوو به آدرس www.daewoo.ir مراجعه کنید. درصورتی‌که نیازمند مدلی در سایز‌های دیگر باشید نیز دوو تلویزیون‌های مختلفی را ارائه دارد.

تلویزیون ۶۵ و ۷۵ اینچ دوو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mahmood torabi
    mahmood torabi | ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

    چه ورقی!! سی پی یو چهار هسته با ۸ گیگ حافظه داخلی و احتمالا ۱ یا ۲ گیگ رم، قشنگ قابلیت خورد کردن اعصابو داره. بابا این ضد تبلیغه نه تبلیغ. روی اندروید این تلویزیون اصلا حساب نکنید

مطالب پیشنهادی