ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

کلاچ برقی انتخابی هوشمندانه برای خودروها

امروزه با حجم ترافیک سنگین در شهرها عمل کلاچگیری تبدیل به کاری سخت و حوصله سر بر شده،برای همین عموم مردم به سمت خودرو های گیربکس اتوماتیک رفته اند اما با توجه به قیمت بسیار ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه با حجم ترافیک سنگین در شهرها عمل کلاچگیری تبدیل به کاری سخت و حوصله سر بر شده،برای همین عموم مردم به سمت خودرو های گیربکس اتوماتیک رفته اند اما با توجه به قیمت بسیار بالای خودرو های گیربکس اتومات چه باید کرد ؟ با توجه به قیمت و هوشمندی ،سیستم کلاچ برقی جایگزین بسیار مناسب برای گیربکس اتومات تبدیل شده است.

اگر می خواهید از لحظه ی استارت زدن ماشین تا لحظه ی خاموش کردن آن اصلا کاری با کلاچ نداشته باشید کلاچ اتوماتیک هوشمند اتاکو بهترین گزینه برای شماست.

کلاچ برقی چیست و چگونه عمل میکند؟

همونطور که می دونید کلاچ جزء جدایی ناپذیر خودرو هست که نقش بسیار پر رنگی هم در رانندگی دارد. رانندگان تازه کار و یا افرادی که مشکل کمر درد و یا پا درد دارند، همیشه با معضل کلاچ گیری دست و پنجه نرم می کنند؛ مخصوصا در ترافیک و جاهای شلوغ و پرتردد که باید دائما کلاچ رو با پاشون بگیرن و رها کنن که همین کار باعث خستگی و کلافگی رانندگان میشه و اگر درد پا یا کمر داشته باشن که دیگه افتضاح میشه!

یه خبر خوش..!

از اونجایی که رانندگی با ماشین های گیربکس اتوماتیک (اصطلاحاً دنده اتومات) رؤیای اکثر راننده­هاست ولی قیمت این ماشینا واقعا بالاست و هر کسی ممکنه توانایی خرید این ماشینارو نداشته باشه، خبر خوش اینه که شرکت اتاکو این رؤیا رو دست یافتنی کرده و شما می تونین با استفاده از محصول کلاچ برقی هوشمند این شرکت رانندگی راحت و آسوده بدون کلاچ رو تجربه کنین.

در اینجا کلاچ اتوماتیک هوشمند اتاکو به کمک رانندگان عزیز میاد که عمل گرفتن کلاچ با فشردن کلید بر روی سر دنده انجام میشه و همزمان دنده رو عوض می کنین. در واقع به جای اینکه با پا کلاچ بگیرین با یک کلید روی سردنده کلاچ می گیرین.

همچنین این سیستم می تونه خودش بصورت خودکار در مواقع لزوم براتون نیم کلاچ کنه و کارتون رو فوق العاده راحت کنه. انگار که یک پای نامرئی و جادویی داره این کارو براتون انجام میده تا شما از رانندگی بدون کلاچ لذت ببرید و دغدغه ی کلاچ گرفتن نداشته باشین.

حتما این سوال براتون پیش اومده که سیستم کلاچ اتوماتیک مواقع لزوم رو چطور متوجه میشه؟ نگران نباشید! این سیستم انقدر هوشمند طراحی شده که به راحتی و در کمترین زمان ممکن می تونه تشخیص بده که چه موقعی باید نیم کلاچ کنه؛ چی از این بهتر!؟

از خوبی های دیگه­ی این محصول استثنایی باید بگم که می تونید اون رو با کمترین قیمت روی ماشینتون داشته باشید بدون اینکه کوچکترین دستکاری روی اجزای ماشینتون انجام شه. قیمت کلاچ برقی خیلی مناسب و پایینه که این سیستم هوشمند رو روی ماشینتون میتونید نصب کنید و دیگه نیازی نیس پول هنگفتی برای خرید ماشینای گیربکس اتوماتیک پرداخت کنید.

اینو هم در نظر داشته باشید که اگه این کلاچ برقی رو روی ماشینتون نصب کنید و به هر دلیلی ماشینتون رو عوض کنین، می تونین سیستم رو به ماشین جدیدتون منتقل کنین، هر ماشینی که باشه!

کلاچ اتوماتیک اتاکو باعث میشه که عمر دیسک و صفحه ماشینتون هم طولانی تر شه و در ضمن هزینه­ی نگهداری بسیار ناچیزی هم در مقایسه با گیربکس اتوماتیک داره که این موضوع نظر طرفداران زیادی رو به خودش جلب کرده است.

امکانات این محصول شگفت انگیز

حالا بریم که با هم چند تا از امکانات و ویژگی های کلاچ اتوماتیک اتاکو رو بررسی کنیم:

  • سردنده های متنوع

سردنده های متفاوت و شکیل شرکت اتاکو که در انواع مغناطیسی و لمسی با نور LED زیبا طراحی شده تا با هر سلیقه­ای همخونی داشته باشه و انتخاب رو برای شما راحت تر کرده باشه

  • کلیدهای سردنده

با دکمه هایی که روی سردنده تعبیه شده می تونین هر وقت که دلتون خواست سیستم کلاچ رو روشن و خاموش کنین؛ یعنی هر موقع که خواستین می تونین کلاچ رو پایی کنین و یا برعکس می تونین کلاچ رو اتوماتیک کنین.

یه سری دکمه های دیگه هم روی سر دنده وجود داره که ممکنه بپرسید اینا چی هستن و برای چی بکار میره؟ این دکمه ها برای تنظیمات سیستم توسط راننده هستن که طبق راهنمای مندرج در سایت این شرکت و بروشور اون که موقع نصب بهتون میدن می تونین کاربرد این دکمه هارو مطالعه کنین و اگه لازم شد خودتون بتونین تنظیمات دلخواهتون رو انجام بدین.

  • قابلیت HAC

سنسور شیب طراحی شده توی این محصول می تونه وقتی توی سربالایی در حال حرکت هستین اینو تشخیص بده و متناسب با شرایط عمل نیم کلاچ رو طوری براتون انجام بده که ماشینتون هیچگونه بازگشت به عقبی نداشته باشه و میشه گفت خودش رو با شرایط سازگار می کنه و وقتی از شیب خارج شدین بطور خودکار HAC غیرفعال میشه

  • دزدگیر PATTERN

با فعالسازی این قابلیت می تونین یه رمز تعریف کنین که ماشینتون بدون اون رمز به هیچ عنوان روشن نشه

  • سنسور تشخیص دنده خلاص

وقتی ماشین تو حالت خلاص باشه سیستم اون رو تشخیص میده و ماشین رو از حالت نیم کلاچ خارج می کنه. با این کار به دیسک و صفحه فشاری وارد نمیشه

امیدوارم اطلاعات مفیدی رو در اختیارتون گذاشته باشم. بریم که یه جمع بندی از قابلیت ها و مزایای این سیستم داشته باشیم.

مزایای کلاچ برقی اتاکو

  • نصب آسان و فوری بدون دستکاری در سایر بخش های خودرو
  • قابلیت جابجایی بین ماشین های مختلف
  • هزینه خرید، تعمیر و نگهداری پایین نسبت به ماشین های گیربکس اتوماتیک
  • کاهش دردهای کمر و زانو و ...
  • آسایش خاطر و راحتی و امنیت در رانندگی
  • عملکرد عالی در سربالایی ها (قابلیت HAC)
  • دارای نرم افزار تنظیم دیاگ اتاکو
  • کمترین آسیب به دیسک و صفحه کلاچ
  • امکان خاموش و روشن کردن سیستم کلاچ برقی
  • مصرف سوخت بهینه
  • دارای تاییدیه پلیس راهور
  • دارای گواهی ثبت اختراع
  • گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش

شرکت اتاکو بیشتر از 200 نمایندگی کلاچ برقی در سراسر کشور داره، همینطور گارانتی 60 ماهه برای محصول کلاچ اتوماتیک خودش در نظر گرفته و تمام تلاش تیم اتاکو اینه که محصولاتی به روز و بی نقص با کیفیت بالا با کمترین قیمت رو در اختیار مشتریان و متقاضیان عزیز قرار بده و در این راه با بهره گیری از علم روز مهندسان و طراحان کشور عزیزمون این هدف رو تحقق می بخشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی