ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

اهمیت سئو در بازار کار آنلاین | خدمات سئو مهام

در این مقاله هر آنچه که برای استارت آپ و بازار کار آنلاین خود نیاز دارید را برای شما بررسی کرده ایم و اهمیت سئو و بهینه سازی سایت را مورد بحث قرارداده ایم تا شما صاحبان ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در این مقاله هر آنچه که برای استارت آپ و بازار کار آنلاین خود نیاز دارید را برای شما بررسی کرده ایم و اهمیت سئو و بهینه سازی سایت را مورد بحث قرارداده ایم تا شما صاحبان بیزینس آنلاین از اهمیت این موضوع بسیار مهم مطلع شوید. در ابتدا باید بدانیم منظور از سئو ، بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو است، و این عمل به واسطه ی تاکتیک هایی حرفه و تریک های مخصوص که مهندسان سئو از آن مطلع هستند انجام میشود و این عمل در نهایت منجر به افزایش رتبه سایت شما و در نتیجه ترافیک بیشتر برای سایت شما و در آخر فروش بیشتر که همه به دنبال آن هستیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر از سئو و بهینه سازی سایت به سایت شرکت مهام به آدرس www.mahhamco.ir مراجعه فرمایید و یا با شماره 09378376373 تماس بگیرید.

فهرست این مقاله:

1-سئو و بالا رفتن فروش استارت آپ ها
2- بررسی الگوریتم RankBrain 
3- عوامل مهم به منظور تضمین موفقیت شما در کسب و کار
4- بررسی استراتژی مهم اقیانوس آبی و قرمز (Blue & Red Ocean) 
5- سئو کلاه سیاه و کلاه سفید در صفر تا ۱۰۰ سئو ؟
6- اشتباهات رایج سئو در کسب و کارهای کوچک
7- مشاهده نتیجه کار با ابزار گوگل آنالایتیکس (Google Analytics)

  • سئو و بالا رفتن فروش استارت آپ ها

اگر شما بتوانید برای وب سایتتان یک شرکت سئو حرفه ای پیدا کنید و یا بتوانید با مهندسان سئو در تهران  قرار داد ببندید به شما تبریک میگیم زیرا شما توانسته اید فروش خود را تضمین کنید و زمانیکه شما در صفحه اول گوگل باشید کاربران زیادی را به سمت سایت خود میاورید و در نتیجه در آمد شما روند صعودی به خود میگیرد. و باید بدانید که کابران به سایتی که در صفحه اول گوگل و علی الخصوص در رنک 1 گوگل وجود دارد اعتماد زیاد تری میکنند نسبت به سایتی که فقط با تبلیغات سعی در به فروش رساندن محصول خود دارد. باید از این قضیه مطلع باشید که اکثر کاربران سرچ های خود را با استفاده از موتور های جست وجو مانند گوگل یاهو وبینگ انجام میدهند.موتور های جست و جو برای کاربران خود ارزش زیادی قائل هستند و همه سعی خود را میکنند که کاربرانشان با یک بار سرچ به نتیجه مطلوب خود برسند. و اگر شما بتوانید گزینه ای مناسب برای رفع نیاز کاربر باشید گوگل این را دوست دارد و شما را  برای رفع نیاز کاربر به آن نشان میدهد.سئو برای شما از همه نظر بهتر است چه بازدهی خوب و یا هزینه کم شما در سئو با یک بار هزینه کردن این تبلیغ و اعتبار را برای همیشه برای خود خریداری میکنید.اگر تا اینجا به این موضوع رسیده اید که چقدر سئو برای وبسایت شما اهمیت دارد در اینجا قصد داریم یکی از الگوریتم های گوگل را برای شما بررسی کنیم با ما همراه باشید.

بررسی الگوریتم RankBrain

همانطور که در ابتدا ی مقاله به این اشاره داشتیم که الگوریتم RankBrain گوگل الگوریتمی میباشد که به گوگل کمک خواهد کردتا رتبه بندی سایت ها را در نتایج جستجو مرتب کند. گوگل به واسطه این الگوریتم عبارات جستجو شده توسط کاربران را بهتر درک و پرداخته خواهد شد . قبل از اینکه گوگل این الگوریتم را به نمایش بگذارد، عملیات پردازش و درک عبارات جست و جو شده توسط فرد برنامه نویس مورد انجام قرار میگرفت. فراموش نکنید که اهمیت سئو درفروشگاه اینترنتی بسیار زیاد میباشد.

RankBrain گوگل وابسته به کلمات کلیدی سرچ شده توسط کاربر، اعتبار دامنه وب سایت، مقدار بک لینک ها، کیفیت محتوای صفحه و … سیگنال ها تا حد زیادی تکان میدهد. به این منظور که تغییرات اعمال خواهد شد. در وقتی که تغییراتی برای بالا بردن سئو سایت خود بکار بگیرید، RankBrain گوگل به همه تغیراتی که انجام داده اید نگاه میکند.

فعالیت  اصلی رنک برین توجه به رفتار کاربران است. برای نمونه زمانی که کاربران از سایتی که در نتایج جستجو به آن ها پیشنهاد میشود مورد رضایت آنها نباشد، رنک برین تغییراتی را اعمال خواهد کرد.و سایت های مناسبتری را جایگزین سایت هایی که قبلاً پیشنهاد کرده بود انجام میدهد.

عوامل مهم به منظور تضمین موفقیت شما در کسب و کار

روش انجام سئو تکنیکال

به کدنویسی استاندارد سایت، رعایت اصول سئو، نشانه.گذاری درست و استاندارد، بهینه کردن سرعت سایت، ریسپانسیو بودن سایت و دیگر موارد را سئو تکنیکال نامگذاری میکنند. به منظور استارت کارهایی که به اهمیت سئو درفروشگاه اینترنتی و بازاریابی محتوا مرتبط میباشند.پیش از هرکاری، به یک بستر قدرتمند و یک وبسایت استاندارد نیازمند میباشیم و تا این بستر فراهم نشود هیچ گونه اقدام دیگری نمیتوان انجام داد و هر گونه فعالیت دیگری فقط باعث اتلاف انرژی و سرمایه شما میباشد.چیزی که اهمیت زیادی دارد در اینجا شما باید از چند شرکت مختلف تعرفه سئو سایت را بپرسید و بعد با صبر و احتیاط تصمیم گیری کنید.

بازاریابی اصولی محتوا

کارهایی چون شناسایی کلمات کلیدی با ارزش، آنالیز رقبا، ویرایش.استراتژی محتوایی، تولید محتوا با ارزش، دسته بندی و برچسب گذاری، استفاده از.لینک های داخلی و… بخشی از بازاریابی محتوا محسوب می شوند. می توان گفت موفقیت.در سئو بدون استفاده از محتوا مناسب غیرممکن می باشد. پس برای رشد تمام کسب و کارهای اینترنتی به کار بردن صفر تا ۱۰۰ سئو الزامی است.

لینک سازی اصولی و هدفمند

به منظور رسیدن به صفحات اول گوگل یکی از پایه اصلی برای این کار لینک سازی است و میتوان گفت بدون لینک سازی این عمل غیر ممکن است. اگر بتوانید همه ی موارد سئو تکنیکال و همین طور لینک سازی را به بهترین نحو ممکن انجام بدهید دیگر راهی تا رسیدن به صفحه ی 1 گوگل نخواهید داشت. اما چیزی که در اینجا باید توجه ویژه ای بکنید آنالیز رقبایتان و همین طور لینک سازی خارجی هدفمند است .فعالیت کردن در شبکه های.اجتماعی پر طرفدار، انجمن های تخصصی و ویژه، کامنت مارکتینگ و خرید ریپورتاژ آگهی را به اصطلاح SEO Off-page نامگذاری میکنند.

 بررسی استراتژی مهم اقیانوس آبی و قرمز (Blue & Red Ocean) 

اقیانوس قرمز : اقیانوس قرمز همه صنعت ها و بازارهایی که به طور خیلی شناخته شده هستند را شامل خواهد شد. در اقیانوس قرمز، حد و مرز صنایع تعریف شده و مورد قبول قرار میگیرند، و قوانین رقابتی بازی مشخص میشود.

در اقیانوس قرمز شرکت ها تلاش میکنند که عملکردشان را از شرکت های رقیب بهتر به نمایش میگذارند و بخش زیاد تری را از بازار را به دست خواهند آورد. زمانی بازار پر از برندهای مختلف شود، از سود و رشد شرکت ها کم خواهد شد. محصولات اشیائی هستند که رقابت بازار را پیش رو خواهند داشت.

اقیانوس آبی : صنایعی که در اقیانوس آبی در حال فعالیت هستند شناخته شده نمیباشند، و رقیبان خیلی زیادی در آن وجود نخواهد داشت. در اقیانوس آبی اغلب تقاضا ایجاد میشود تا اینکه بر سر تقاضا بحث به وجود بیاید. رشد سئو سایت، رشد شما در این بازار ها بسیار سریع و سودآورتر انجام میشود و فرصتی خیلی مناسب برای بهبود کسب و کار شما به حساب می آید.

برعکس زمانی  که در اقیانوس قرمز هست ، در اقیانوس آبی صنایعی موجود هستند که کسی آنها را به یاد نمی آورد و رقبای کمتری در آن هستند. در این اقیانوس کلمه رقابت بی معنی میباشد. در اقیانوس آبی شما باید به دنبال پتانسیل های کشف نشده بازار باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی