ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

پرفروش‌ترین آیفون‌های تصویری

آیفون تصویری به عنوان یکی از کالاهای اساسی هر خانه به حساب می آید که علاوه بر زیبایی که به منزل شما اضافه میکند امکانات آن میتواند در زندگی روزمره به کار بیاید. امکاناتی که ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آیفون تصویری به عنوان یکی از کالاهای اساسی هر خانه به حساب می آید که علاوه بر زیبایی که به منزل شما اضافه میکند امکانات آن میتواند در زندگی روزمره به کار بیاید. امکاناتی که از آن صحبت کردیم از جمله حافظه جهت ذخیره عکس و یا فیلم از فرد مراجعه کننده پشت درب ، اینترکام (ارتباط صوتی بین واحدها) ، اتصال به دوربین مداربسته ، اتصال به خط تلفن و دایورت روی تلفن همراه ، باز نمودن جک درب پارکینگ ، فراخوان آسانسور ، اتصال به اینترنت و باز نمودن درب از طریق شبکه اینترنت و ... همه قابلیت هایی هستند که وجود آن در دربازکن تصویری میتواند بسیار مفید و کارآمد باشد.

شرکت های تولید آیفون تصویری

برند های زیادی تولید کننده آیفون تصویری در کشور در حال فعالیت هستند شرکت تابا الکترونیک ، برند سیماران ، الکتروپیک ، سوزوکی ، تکنما ، آلدو ، کالیوز ، فونیکس ، نماوا و .... که هر کدام مدل های متنوع با قابلیت ها و امکانات متفاوت طراحی نموده اند در ادامه از نظر فروش و استقبال از سوی مشتریان آنها را بررسی خواهیم کرد.

رتبه اول : آیفون تصویری تابا الکترونیک

شرکت تابا الکترونیک در سال 1362 با تولید انواع دستگاه های آمپلی فایر تاسیس شد. این شرکت به سرعت تولید محصولات صوتی و تصویری را برای تامین امنیت و آسایش خانواده در سرلوحه ی اهداف بلند مدت خود قرار داد. از این رو با تولید انواع درباز کن های صوتی و تصویری با استفاده از فناوری روز دنیا و بهره گیری از خلاقیت مهندسین و متخصصان داخل کشور تبدیل به یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان برتر درباز کن های صوتی و تصویری در سه دهه ی اخیر شده است.

به جرات باید برند تابا را پرفروش ترین درب بازکن تصویری دانست تنوع محصولات از مدل های اقتصادی تا مدل های لوس مناسب برای هر سلیقه ای طراحی و تولید شده است ، امکانات بالا ، کیفیت تصویر و صدای شفاف و تولید و بهره گیری از متریال درجه یک در محصولات تابا حرف اول را میزند و خیال خریدار را از بابت تهیه کالایی مطمئن با کیفیت ساخت بالا و طول عمر زیاد راحت میکند همچنین یکی دیگر از دلایل استقبال از برند تابا گارانتی 36 ماهه تولیدات دربازکن صوتی و تصویری و خدمات پس از فروش گسترده در سراسر ایران است.

یکی از نوآوری های شرکت تابا که امسال به بازار آمد وای فای باکس WiFi Box است، دستگاهی که به تمامی مانیتور های تابا متصل شده و قابلیت انتقال تصویر از طریق شبکه برروی تلفن همراه فراهم است، همچنین قابلیت مشاهده تصویر ، تصاویر ضبط شده و فیلم های ذخیره شده از طریق تلفن همراه و بازکردن درب از راه دور را در اختیار کاربر قرار میدهد.

پروفروش ترین مدل دربازکن تابا TVD-5.43 و TVD-5.70 است که یکی با صفحه نمایش 4.3 اینچ و یکی با صفحه نمایش 7 اینچ و قیمت بسیار اقتصادی در کنار کیفیت بالا دلیل آن است. یکی دیگر از مدل های پرطرفدار تابا الکترونیکTVD-3070 است که با صفحه نمایش 7 اینچ لمسی قابلیت اتصال به دو دوربین مداربسته با قابلیت Motion و نمایش 4 تصویر همزمان روی نمایشگر و اتصال به خط تلفن و دایورت روی تلفن همراه و قابلیت بازکردن درب از راه دور همچنین مجهز به اینترکام و حافظه جهت ذخیره عکس و فیلم از ویژگی های این مدل است.

رتبه دوم : آیفون تصویری الکتروپیک

درسال ۱۳۶۴ در کارگاهی ده متری واقع در خیابان پیروزی تهران تولید اولین گوشی صوتی با نام (کلون) آغاز گردید. پس از گذشت دو سال با گسترش تولیدات این کارگاه کوچک کارخانه ای با نام کلون الکترونیک تأسیس (که بعداً به نام الکتروپیک تغییر یافت) گردید؛ که سالانه ۲۰۰۰ عدد گوشی و پنل صوتی تولید می نمود. در حال حاضر شرکت الکتروپیک (سهامی خاص) دارای کارخانه ای به مساحت 12000 مترمربع در منطقه صنعتی شرق تهران می باشد. خطوط تولید این شرکت شامل خط تولید انواع گوشی های صوتی و تصویری، پنل های دم دری، قفل زنجیری، منبع تغذیه و سایر محصولات جانبی می باشد. همچنین این شرکت در اوایل سال ۸۹ اقدام به راه اندازی خطوط جک کنترلی پارکینگ، سنسورهای روشنایی و قفل برقی با نام یوتاب نموده است. خانواده الکتروپیک که تعداد آن بالغ بر ۴۸۰ نفر است؛ در مدیریت های مالی و اقتصادی، بازاریابی و فروش، تامین، اداری و منابع انسانی، تولید و پژوهش سیستم بهره وری فعالیت می نمایند.

رتبه دوم در فروش که اختلاف چندانی با برند تابا ندارد شرکت الکتروپیک است، زیبایی ظاهر ، کیفیت و کارایی از مشخصه های این تولید کننده قدیمی است این شرکت درک صحیحی از نیازهای مشتری داشته رضایت مندی آنان برایش اهمیت ویژه ای دارد ، که این مورد را میتوان از بسته بندی محصولات و ظاهر خود تولیدات آن و از همه مهمتر کیفیت و کارایی آن به خوبی مشاهده نمود. ضمن اینکه درب بازکن های صوتی و تصویری الکتروپیک دارای 36 ماه ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش در سراسر ایران است.

مدل 1294 با صفحه نمایش 7 اینچ حافظه دار و قابلیت اتصال به دو دوربین مداربسته و مدل 897 با صفحه نمایش 4 اینچ بدون حافظه پرفروش ترین مدل های این دربازکن تصویری ایرانی هستند.

 رتبه سوم : آیفون تصویری سیماران

شرکت صنایع الکترونیک سیماران در سال 1350 تاسیس گردید  ، و روز به روز فعالیت و حوزه کاری خود را گسترش داد و امروزه با اخذ نمایندگی از چندین برند معتبر اروپایی به یکی از بزرگترین تولید کننده گان سیستم های حفاظتی نظارتی تبدیل شده است محصولات سیماران منجمله لوازم آنتن مرکزی ، دزدگیر اماکن ، درب بازکن صوتی و تصویری ، یو پی اس ، جک درب پارکینگ ، سیستم های اعلام حریق و دوربین های مدار بسته، می باشد که با در اختیار داشتن بیش از 20.000 متر سالن تولید ، مهندسین مجرب و ماشین آلات مدرن و تجهیزات پیشرفته تست و کنترل کیفیت همواره سعی در نوآوری و ارائه محصولات جدید و قابل رقابت با انواع مشابه خارجی داشته است.

آیفون های تصویری سیماران جایگاه سوم را از نظر فروش داشته و شامل انواع مدل های درب بازکن های حافظه دار و بدون حافظه با صفحه نمایش های از 3.5 اینچ تا 7 اینچ میشود محصولات این شرکت دارای 30 ماهه گارانتی از تاریخ تولید و 24 ماهه از تاریخ فاکتور است، ضمن اینکه سیماران اولین تولید کننده آیفون تصویری با قابلیت اتصال به اینترنت است.

پرفروش ترین مدل این شرکت HS-43 است با صفحه نمایش 4.3 اینچ و بدون حافظه که با کپی بردای از برند سامسونگ است همچین از مدل HS-43TK/M100i نیز یکی دیگر از مدل های این شرکت است که از قابلیت هایی چون صفحه نمایش 4.3 اینچ ، حافظه عکس و فیلم ، دکمه لمسی ، اینترکام ، قابلیت بازکردن جک درب پارکینگ پشتیانی میکند.

رتبه چهارم: آیفون تصویری سوزوکی

شرکت سوزوکی تحت لیسانس سوزوکی سنگاپور کار خود را در سال 94 آغاز نمود و در زمینه طراحی با کپی برداری از تولیدات درب بازکن کوماکس وارد فروش درب بازکن های رنگی شد ، نقطه قوت محصولاتش کیفیت بالای نمایشگر آن است و آیفون های تصویری آن دارای 3 سال گارانتی است که سال اول اگر به هر دلیل برای دستگاه مشکلی پیش بیاید شامل گارانتی تعویض است.

مدل SZ-727 با صفحه نمایش 7 اینچ در دو مدل با حافظه و بدون حافظه پرفروشترین محصول این کمپانی است.

رتبه پنجم : آیفون تصویری تکنما

صنایع الکترونیک تک نما در سال 1380 به منظور تولید در بازکن های صوتی و تصویری دیجیتال با توجه به نیاز جامعه ایرانی تشکیل گردید و محصولات خود را تحت نام تجاری تک نما به بازار مصرف ارائه نمود.

طراحی این محصولات توسط مهندسین مجرب ایرانی صورت گرفته است و تمامی فرآیند تولید در این شرکت انجام می گیرد.

بخش تحقیق و توسعه شرکت تک نما با بهره گیری از دانش روز جهان و توانمندی های مهندسین کارآمد در حال طراحی و ارتقاء کیفیت عملکرد در بازکن های تصویری تک نما می باشد و ارائه محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه و با قابلیت های خاص و همچینین ارائه خدمات پس از فروش در سراسر کشور و گارانتی 36 ماهه محصولات، گواه این ادعاست.

شعار تکنما تا 80 درصد کاهش سیم کشی است، سیم کشی تا 128 واحد تنها با هفت رشته سیم صورت میگرید از همین روست که آیفون های تصویری تکنما را اکثرا در برج ها مورد استفاده قرار میگیرد.

پروفروش ترین مدل تکنما VDP-D43 است که با صفحه نمایش 4.3 اینچی قابلیت اتباط با واحد نگهبانی را نیز پشتیبانی میکند.

در این مطلب 5 برند پرفروش آیفون تصویری ایرانی را مورد بررسی قرار دادیم برندهای دیگری چون کالیوز ، آلدو ، فونیکس و نماوا و ...  سهم قابل توجهی از بازار را در دست ندارد و برندی چون کالیوز بدلیل اینکه در استان اصفهان تولید میگردد در همان مناطق بازار خوبی دارد. در کل کشور مورد استقبال نیست.

فروشگاه دو بی کا ، مرجع تخصصی خرید آنلاین انواع دربازکن صوتی و تصویری بهترین قیمت ها رو در اختیار مشتریان قرار میدهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی