ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

طراحی پست اینستاگرام با گوشی + ۵ نرم افزار

طراحی پست اینستاگرام، این روزها دغدغه بسیاری از صاحبان کسب و کار است. اینستاگرام این روزها فقط یک شبکه مجازی نیست؛ این برنامه تبدیل به یک غول تبلیغاتی و تجاری در دنیا شده است. بسیاری ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

طراحی پست اینستاگرام، این روزها دغدغه بسیاری از صاحبان کسب و کار است. اینستاگرام این روزها فقط یک شبکه مجازی نیست؛ این برنامه تبدیل به یک غول تبلیغاتی و تجاری در دنیا شده است. بسیاری از کاربران، طراحی پست اینستاگرام با گوشی را آسان‌تر و قابل‌دسترس‌تر می‌دانند. هر چه طراحی پست و طراحی استوری اینستاگرام با گوشی، جذاب‌تر و خلاقانه‌تر باشد، مخاطبان بیشتری به سمت خود می‌کشاند. بدون شک، صاحبان کسب و کار بر روی هر یک از این کاربران، حساب‌های جداگانه باز می‌کنند و هر یک از آنها را گامی به سمت سود بیشتر می‌دانند.

ساخت پست اینستاگرام با گوشی از طریق اپلیکیشن‌هایی که به‌منظور طراحی ساخته‌شده‌اند، انجام می‌شود. هر کسب و کاری در ابتدای شروع تبلیغات خود نمی‌تواند طراح استخدام کند. ازاین‌رو، سعی می‌کند طراحی حرفه ای پست اینستاگرام تبلیغاتی خود را با گوشی انجام دهد. اگر نمی‌دانید چطور با گوشی طراحی کنید، آموزش طراحی پست اینستاگرام با گوشی را ببینید و سپس شروع به کار کنید. پیش از اینکه آموزش طراحی با گوشی را شروع کنید، دانستن یک نکته ضروری است. بهتر است برای طراحی پست‌ها، رنگ را جدی بگیرید. چون رنگ‌ها برای جذب و جلب مخاطب، معجزه می‌کنند. در پست اینستاگرام اگر تبلیغات برندتان را با ترکیب رنگ و سایه طراحی کنید، شاهکار می‌شود. انتخاب رنگ به محصول برند شما وابسته است.

۵ نرم افزار کاربردی طراحی پست اینستاگرام

اینستاگرام در روزگار مدرن برای اهداف خاصی طراحی و ساخته شد. این برنامه خیلی زود توانست جای خود را بین مردم و کاربران سراسر جهان پیدا کند. کاربران اینستاگرام با طراحی پست‌های مختلف تلاش کردند اهداف خود را در این نرم افزار، دنبال کنند. به‌تدریج استفاده تبلیغاتی از اینستاگرام قوت یافت و برندهای مختلف از آن برای تبلیغات محصولات خود بهره جستند. کم‌کم‌ برندهایی که از برنامه طراحی پست اینستاگرام، استفاده می‌کردند از برندهایی که پست‌های ساده‌تری می‌گذاشتند، پیش افتادند. به دنبال این، ابزار و نرم افزار ساخت پست اینستاگرام، طرفداران بیشتری پیدا کرد؛ چون از طریق آنها صاحبان برند، فضای جذابتری برای مشتریان و کاربرهای خود رقم می‌زدند.

برندهایی که هرروز باید پست‌های تبلیغاتی را در اینستاگرام شرکت قرار می‌دادند، زمان زیادی را صرف تصویرسازی آن پست می‌کردند. با ساخت نرم افزار طراحی پست اینستاگرام، ضمن صرف زمان کمتر برای طراحی پست‌ها، تصاویر و ویدئوهای جذابتری نیز برای کاربران اینستاگرام طراحی می‌شد. کار با برنامه طراحی پست و استوری اینستاگرام، چندان سخت نیست. فقط کافی است این نرم افزار را بشناسید و مدت‌زمانی را با آنها طراحی کنید تا نحوه کار با آنها دستتان بیاید. برای اینکه بدانید چطور از این تپلیکیشن استفاده کنید، باید مدتی با آنها کار کنید.

۱- اپلیکیشن VSCO

اپلیکیشن VSCO یک نرم افزار مدرن و قدرتمند برای ثبت کردن تصویر است. این برنامه بر روی سیستم‌های اندروید نصب می‌شود و برای طراحی استوری اینستاگرام با گوشی نیز به کار می‌رود. از این اپلیکیشن برای طراحی پست حرفه ای اینستاگرام، استفاده می‌شود. اپلیکیشن VSCO از پردازشگرهای پیشرفته استفاده می‌کند و کیفیت تصاویر را به شکل جذابی بالا می‌برد. این برنامه استانداردهایی جدید را برای اپلیکیشن‌های عکاسی در اندروید، تعریف کرده است. برای استفاده از این برنامه، می‌توانید آموزش طراحی پست اینستاگرام را دنبال کنید.

‏آپشن‌های اپلیکیشن VSCO

  • این اپلیکیشن برای طراحی پست‌های اینستاگرام با گوشی به حالت‌های پیش‌فرض مجهز است.
  • در این نرم افزار، امکان تغییر تنظیمات، در حالت پیش‌فرض، تعریف‌شده است.
  • در اپلیکیشن VSCO، ابزارهای پیشرفته برای ویرایش تصویر در نظر گرفته‌شده است.
  • ‏در این اپلیکیشن، امکاناتی برای مقایسه تصویر با استفاده از لمس طولانی‌مدت صفحه، قبل و بعد از ویرایش، لحاظ شده است.
  • ‏در سایت سازنده نرم افزار امکاناتی برای خرید حالت‌های پیش‌فرض در نظر گرفته‌شده است.
  • امکان سازماندهی تصویر در برنامه در نظر گرفته‌شده است.
  • با طراحی پست در اپلیکیشن VSCO، به‌راحتی می‌توان تصاویر را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.
  • برای این نرم افزار قابلیت وصل شدن به جامعه مجازی و مشاهده عکس‌های ثبت‌شده کاربران تعریف‌شده است.
  • با نصب اپلیکیشن VSCO، طراحی پست‌ اینستاگرام با گوشی را به‌راحتی می‌توان انجام داد.

۲- اپلیکیشن Lightroom

این اپلیکیشن که بانام Adobe Lightroom شهرت دارد، برای طراحی گرافیکی به کار می‌رود و امکانات زیادی برای استفاده کاربران جهت طراحی قالب پست اینستاگرام در آن، لحاظ شده است. ساده‌ترین قابلیت این برنامه، تغییر سایز و تنظیم روشنایی تصویر و کنتراست آن است. این اپلیکیشن طراحی پست اینستاگرام با گوشی، برخلاف دیگر اپلیکیشن‌های پیچیده، بسیار ساده است و کاربران می‌توانند به‌راحتی از آن استفاده کنند. از این نرم افزار برای طراحی استوری اینستاگرام استفاده می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن طراحی اینستاگرام، تقویت رنگ است. این قابلیت برای کسانی لحاظ شده که قابلیت دوربین گوشی آنها کیفیت مناسب را ندارد.

آپشن‌های اپلیکیشن Lightroom

  • ویرایش تصویر را به‌راحتی انجام می‌دهد.
  • روشنایی تصویر را به‌درستی تنظیم می‌کند.
  • سایز و فرمت را به‌آسانی تغییر می‌دهد.
  • میزان کنتراست را تنظیم می‌کند.
  • اشیای مزاحم را به‌راحتی حذف می‌کند.
  • قابلیت تقویت رنگ در آن تعریف‌شده است.

۳- اپلیکیشن Canva

اپلیکیشن Canva یک نرم افزار طراحی پست اینستاگرام با گوشی است. این نرم افزار قابلیت نصب بر روی سیستم اندروید را دارد. وسعت شبکه مجازی اینستاگرام سبب ایجاد زمینه‌ای شده است تا صاحبان برند بتوانند پست‌ها یا استوری‌های تبلیغاتی خود را در اینستاگرام قرار دهند و از طریق دست یافتن به مشتریان مخصوص خود، محصولات تجاری خود را در این شبکه‌های اجتماعی به فروش بگذارند. نگاهی ساده به ابزار مجازی نشان می‌دهد که صاحبان برند برای رقابت با همنوعان خود، تلاش می‌کنند پست‌ها و استوری‌هایی با جذابیت بالا را به نمایش بگذارند. برای دست یافتن به این هدف، نیازمند استفاده از دانش گرافیکی هستند.

نرم افزارهای طراحی پست اینستاگرام زیاد هستند که Canva یکی از آنهاست. این نرم افزار قدرتمند برای طراحی و ویرایش عکس‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. از این برنامه برای طراحی محیطی استفاده می‌شود. کاربر بر طبق نیاز خود می‌تواند برای طراحی‌های صنعتی یا علمی از آن بهره بگیرد. اپلیکیشن Canvas برای طراحی فنی و تکنیکی به‌صورت گرافیکی و تصویری مورداستفاده قرار می‌گیرد. در این اپلیکیشن، ۱۰۰ فرمت متنوع فایل، طراحی شده که از طریق آن، تصاویر وارد اپلیکیشن می‌شوند و در آنجا ویرایش و بازسازی می‌شوند.

۴- اپلیکیشن Inshot

اپلیکیشن Inshot یکی از برنامه‌های قدرتمند برای ویرایش ویدئو است. این نرم افزار بر روی سیستم‌های اندروید نصب می‌شود. از این برنامه، برای طراحی پست‌ در اینستاگرام با گوشی استفاده می‌شود. این برنامه بهترین ویرایشگر پست‌هایی است که از طریق ویدئو در اینستاگرام قرار می‌دهید. ازاین‌رو طراحی پست اینستاگرام با گوشی را با نرم افزارهایی چون اپلیکیشن inshot طراحی می‌کنند.

در این اپلیکیشن می‌توان به‌راحتی تصاویر و ویدئوها را به‌طور کامل ویرایش کرد. در این اپلیکیشن قابلیت‌های بسیاری تعریف‌شده است. چرخاندن یا گرد کردن لبه تصاویر، تنظیمات روشنایی، فیلترهای جذاب، بک‌گراندهای متنوع و زیبا برای ویرایش عکس و اضافه کردن استیکر و متن به ویدئو و تصاویر، نمونه‌هایی ازاین‌دست است. برای طراحی استوری اینستاگرام خود از این نرم افزار استفاده کنید.

آپشن‌های اپلیکیشن Inshot

  • ادیتور قدرتمند ویدئو برای ایجاد تغییرات روی ویدئو
  • انواع ابزار حرفه‌ای و کاربردی برای برش عکس یا ویدئو
  • امکان ساخت ویدئو و افزودن افکت بصری، نوشته و موسیقی
  • قابلیت چهارگوش کردن ویدئوها

۵- اپلیکیشن Adobe Spark

‏‏اپلیکیشن Adobe Spark Post یکی از نرم افزارهایی است که برای طراحی گرافیکی به کار می‌رود. این برنامه برای طراحی پست اینستاگرام با گوشی، کاربرد فراوانی دارد. اگر قصد دارید تصاویر خود را ویرایش کنید، در این اپلیکیشن قابلیت اضافه کردن نوشته به عکس تعریف‌شده است. برای زیبا شدن تصاویر خود می‌توانید از رنگ‌های مختلف بهره ببرید و از سبک‌های متفاوت برای تایپ استفاده کنید.

در این برنامه قابلیت دسته‌بندی هزاران طرح به‌صورت آماده تعریف‌شده است. شما می‌توانید هر یک از این طرح‌ها را انتخاب کنید و آن را جوری که مایل هستید ویرایش کنید. در اپلیکیشن Adobe Spark امکاناتی برای طراحی یک طرح گرافیکی از اساس وجود دارد و می‌توانید در آن یک طرح را از صفر طراحی کرده و به اتمام برسانید.

‏قیمت طراحی پست اینستاگرام در رایان طرح

اینستاگرام یکی از نرم افزارهایی است که برای اهداف تجاری استفاده می‌شود. این روزها صاحبان برند تلاش می‌کنند با قرار دادن پست‌های جذاب در اینستاگرم، مشتری‌ها را جذب خود کنند. اگر در طراحی پست اینستاگرام با گوشی، تخصص ندارید و یا نمی‌خواهید از اپلیکیشن‌های طراحی استوری اینستاگرام با گوشی استفاده کنید، سایت طراحی رایان طرح را دنبال کنید. تعرفه طراحی پست حرفه ای در رایان‌ طرح زیاد نیست. رایان طرح، طراحی پست پیج اینستاگرام شما را باکیفیت بالا و چشم‌اندازی جذاب به شما تحویل می‌دهد. رایان طرح از بهترین اپلیکیشن‌های طراحی بهره می‌برد و طراحی شما را طبق سفارش، انجام می‌دهد.

مناسب بودن قیمت طراحی پست اینستاگرام در رایان طرح، سبب شده است که نمانام‌های بسیاری به آن مراجعه کنند. طراحی کارهای گرافیکی با رایان طرح، سبب می‌شود تبلیغات شما به بهترین نحو به مشتری ارائه‌شده و با افزایش کاربران و فالورهای شرکت، یک‌قدم به سود اقتصادی نزدیک‌تر شوید؛ زیرا برندهایی که پست‌های باکیفیت و جذاب در اینستاگرام تجاری خود قرار می‌دهند، در کوتاه‌مدت مشتری‌های بیشتری را جذب برند خود می‌کنند. پس بهتر است به سود اقتصادی خود فکر کنید و نگران قیمت طراحی پست اینستاگرام در رایان طرح نباشید. پیشرفت برند تجاری شما، ارزش این را دارد که برای آن هزینه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی