ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

معرفی کیف پول‌های سخت افزاری امن و معتبر برای ارز دیجیتال

کیف پول‌های سخت افزاری بهترین نوع والت برای ذخیره و مدیریت ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده هستند و مدل‌های مختلفی از آن‌ها عرضه شده‌اند که در این مقاله قصد داریم بهترین کیف پول‌های سرد و فیزیکی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کیف پول‌های سخت افزاری بهترین نوع والت برای ذخیره و مدیریت ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده هستند و مدل‌های مختلفی از آن‌ها عرضه شده‌اند که در این مقاله قصد داریم بهترین کیف پول‌های سرد و فیزیکی تولید شده توسط برندهای معتبر و قابل اعتماد را به شما عزیزان معرفی کنیم، همراه داتیس نتورک باشید.

کیف پول سخت افزاری چیست؟

برای ذخیره و مدیریت ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده یا همان کریپتوکارنسی‌ها لازم است از یک کیف پول یا Wallet استفاده کنیم. کیف پول‌ها انواع مختلفی دارند: کاغذی، نرم افزاری، موبایلی، آنلاین، آفلاین و ...

کیف پول های سخت افزاری کلید خصوصی والت شما را در تراشه‌های فیزیکی که با مکانیزم‌های امنیتی طراحی شده‌اند قرار می‌دهد و به این ترتیب دیگر از حملات آنلاین یا دسترسی غیرمجاز به کلیدهای خصوصی شما و هک شدن دارایی خبری نخواهد بود.

برندهای مختلفی اقدام به تولید کیف پول‌های فیزیکی کرده اند مثل ترزور و لجر و کول والت و کیپ کی و ... که هرکدام بر اساس سیاست ها و استراتژی خود والت ها را طراحی کرده اند و قیمت‌های مختلفی دارند.

کیف پول سخت افزاری Hardware Wallet، نوع خاصی از کیف پول ارز دیجیتال رمزنگاری شده است که کلید خصوصی شخصی کاربر را در یک دستگاه سخت افزاری امن ذخیره می کند و داتیس نتورک توصیه می کند این نوع والت را برای ذخیره کریپتو های خود انتخاب کنید.

آنها امن‌تر از کیف پول کامپیوترهای شخصی و یا گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آیند و اصولا دلیل این امر، عدم توانایی اتصال به اینترنت این دستگاه‌ها در هر نقطه است. این امکانات به میزان قابل توجهی روزنه تهاجم گروه‌های سوء استفاده‌گر را کوچک می‌کند و این بدان معناست که آنها قادر به مداخله کردن در دستگاه از راه دور نخواهند بود.

کلیدهای خصوصی اغلب در یک منطقه حفاظت شده از یک میکروکنترلر ذخیره می شوند و نمی‌توانند به راحتی از دستگاه جدا شوند.

معرفی بهترین کیف پول‌های سخت افزاری ارز دیجیتال

هرکدام از والت‌های سرد ویژگی‌های خاص خود را دارند و در این مقاله ما کیف پول های سخت افزاری که بین کاربران محبوبیت بیشتری داشته اند را معرفی خواهیم کرد.

کیف پول سخت افزاری کول والت اس

کیف پول کول والت اس محصول شرکت CoolBitX است و یکی از بهترین کیف پول سخت افزاری و توانسته با تکیه طراحی چشم نواز ، لوکس و منحصربفرد و سبک و قابل حمل بودن (سایز کارت بانکی) و امنیت بسیار بالا مورد استقبال دارندگان کریپتوکارنسی در سراسر جهان قرار بگیرد.

کول ولت اس یک کیف پول سخت افزاری کاملا آفلاین است و شما برای انجام تراکنش و انتقال دارایی‌هایتان تنها نیاز به روشن کردن آن خواهید داشت.

طراحی ظاهری این کیف پول همانند یک کارت بانکی است و بر روی آن یک دکمه جهت انجام برخی امور تعبیه شده است.

با خرید کول ولت اس فقط با نصب یک برنامه بر روی تلفن هوشمندتان می توانید تمام عملیات ضروری و دلخواهتان نظیر مشاهده موجودی، تراکنش ها و … را به سادگی بررسی نمایید.

مدل کول والت پرو هم ارائه شده است که نسخه حرفه ای تر مدل اس می باشد.

مدل های محبوب کیف پول سخت افزاری کدامند؟

کیف پول Ledger Nano S

Nano S اولین نسل از کیف پول سخت افزار Ledger است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شده است.

همچنین از سیستم عامل بسیار امن Bolos استفاده می‌کند و از حدود ۳۷ کوین و ۱۰۰۰ توکن پشتیبانی می‌کند.

البته فضای ذخیره سازی لجر نانو اس کم است و از تعداد کوین و توکن‌های کمتری نسبت به مدل نانو ایکس به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند.

شما می‌توانید ۲ برنامه را به عنوان مثال Bitcoin و Ethereum نصب کنید، اما Cardano یا Cosmos در آن جا نمی‌شود.

در حالی که در Nano X شما می‌توانید ۱۰۰ برنامه را نصب کنید.

همچنین از ویندوز، مک، لینوکس از طریق کابل USB پشتیبانی می‌کند و از دستگاه‌های تلفن همراه iOS و اندروید از طریق کابل OTG ساپورت می‌کند در حالی که نانو X از اتصال بلوتوث استفاده می‌کند.

کیف پول Trezor Model T

دومین گزینه در بین بهترین کیف پول‌های سخت افزاری برای نگهداری ارز دیجیتال یا همان کریپتو بدون شک Trezor Model T است.

Trezor Model T نسل دوم از سری کیف پول‌های برند Trezor است.

Trezor تمامی ویژگی‌های امنیتی و کاربردی Nano X Ledger را ارائه می‌کند و یک کیف پول سخت افزاری عالی است.

در ترزور مدل تی صفحه نمایش لمسی رنگی با ابعاد نسبتا بزرگ تعبیه شده است که به کاربران حس خوبی منتقل می‌کند.

Trezor Model T می‌تواند بیش از ۱۳۰۰ کوین و توکن را میزبانی کند، اما کاربر می‌تواند این والت را به یک پلتفرم Bitcoin تنها تبدیل کنند که به طور انحصاری عملیات‌های Bitcoin را پشتیبانی می‌کند.

کیف پول سخت افزاری لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)

کیف پول Ledger Nano X را می‌توان بهترین کیف پول سخت افزاری ارز های دیجیتال رمزنگاری شده دانست. لجر نانو ایکس نسل دوم از کیف پول سخت افزاری Ledger است که با ظرفیت ذخیره سازی بیشتری نسبت به مدل نانو اس ارائه شده است و شما می توانید بیش از ۱۰۰ برنامه بلاک چین را همزمان نصب کنید.

همچنین صفحه نمایش لجر نانو ایکس بزرگتر و بهتر از مدل قبلی است. کیف پول Ledger Nano X برای دستگاه‌های تلفن همراه به دلیل امکان اتصال بلوتوث مناسب تر می باشد.

کیف پول Keystone Pro

یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال که توسط کیستون تولید شده است مدل Keystone Pro می‌باشد.

Keystone Pro یک کیف پول سخت افزاری با استفاده از ارتباطات air-gapped QR code است.

باتری قابل جدا شدن و صفحه نمایش لمسی ۴ اینچی حس و تجربه خوبی به کاربر القا می‌کند.

این کیف پول 3 نسخه دارد: Essential و Pro و Ultimate که از ۱۱۹ دلار تا ۴۷۹ دلار قابل خریداری است.

Keystone Pro از Bitcoin، Ethereum، Bitcoin Cash، Polkadot، Litecoin، Tron، XRP همراه با توکن‌های ETH و TRON پشتیبانی می‌کند.

از آنجایی که می توان آن را با بسیاری از کیف‌های نرم افزاری ادغام کرد، می توان آن را در واقع برای تعداد بسیار بیشتری از دارایی های رمزنگاری استفاده کرد، همچنین برای اهداف Defi و Staking نیز قابل استفاده است.

سخن پایانی

توصیه می‌کنیم ابتدا نیازهای خود را بشناسید و سپس با درنظر گرفتن مشخصات مد نظر و بودجه‌ای که در نظر دارید به صفحه خرید کیف پول‌های فیزیکی و سرد فروشگاه داتیس نتورک (www.datisnetwork.com) در لینک زیر مراجعه کنید و اقدام به ثبت سفارش کنید:

خرید کیف پول سخت افزاری

امیدواریم مقاله معرفی بهترین کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال برای شما عزیزان مفید بوده باشد. انتخاب بهترین مدل کمی به سلیقه و نیازهای شما بستگی دارد مثلا اگر برای شما ارتباط بلوتوثی و امکان استفاده در گوشی‌های موبایل اهمیت داشته باشند قطعا این موضوع در انتخاب شما موثر خواهد بود.

حتما به این نکته دقت کنید که از فروشگاه‌های معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیک اقدام به خرید کیف پول کریپتوکارنسی کنید زیرا مدل‌های تقلبی و فیک در بازار موجود هستند بنابراین دقت به این نکته الزامی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی