ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چرا صرافی ارز دیجیتال سلام کریپتو؟

اگر کلمه خرید ارز دیجیتال یا خرید بیت کوین را جستجو کنید قطعا از نتایجی که گوگل به شما نمایش می‌دهد شگفت زده خواهید شد. تحریم‌های اقتصادی و ریسک بلاک شدن دارایی کاربران ایرانی در ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر کلمه خرید ارز دیجیتال یا خرید بیت کوین را جستجو کنید قطعا از نتایجی که گوگل به شما نمایش می‌دهد شگفت زده خواهید شد. تحریم‌های اقتصادی و ریسک بلاک شدن دارایی کاربران ایرانی در صرافی‌های خارجی باعث رشد قارچی تعداد صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی شده است. این موضوع انتخاب یک صرافی ایرانی معتبر با معیارهای مناسب را بسیار سخت کرده است.

همانطور که پیش‌تر گفتیم در حال حاضر صرافی‌های ارز دیجیتال زیادی در حال ارائه خدمات در حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند که با توجه به حجم معاملات، تعداد کاربران، سابقه و تنوع خدماتی که ارائه می‌دهند، قابل دسته بندی می‌باشند. در ادامه این مقاله می‌خواهیم تجربه خودمان را از کار با صرافی ارز دیجیتال سلام کریپتو با شما به اشتراک بگذاریم.

صرافی ارز دیجیتال سلام کریپتو یک صرافی کاملا ایرانی است که با ارائه خدمات متنوع در بستر تلگرام تلاش می‌کند نیاز کاربران ایرانی به صرافی‌های خارجی را تا حد زیادی از بین ببرد. این صرافی در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال به صورت عمده و تامین صرافی‌های برتر ایرانی آغاز کرد. در حال حاضر سلام کریپتو با راه‌اندازی بات معاملاتی خود در بستر تلگرام توانسته خدمات ارزنده‌ای با امنیت بالا به کاربران خود ارائه دهد. بنابراین، تمامی فعالیت‌های مرتبط  با معاملات ارزهای دیجیتال از احراز هویت تا خرید و فروش تتری و ریالی و برداشت و واریز ارزهای دیجیتال در ربات تلگرامی این مجموعه انجام می‌شود. حتما این سوال برایتان پیش آمده که:

آیا ربات معاملاتی سلام کریپتو امنیت دارد؟

جواب این سوال با اطمینان بله است. علاوه بر اینکه، تلگرام بر پروتکل Mtproto بر روی الگوریتم‌های آزمایش شده در طول زمان برای سازگار کردن امنیت با ارسال سریع پایه‌ریزی شده است ( برای اطلاعات بیشتر به پرسش‌های متداول پیشرفته تلگرام مراجعه کنید)، تلگرام به طور مستمر برای بهبود امنیت پروتکل و کلاینت‌های خود کار می‌کند. همین بستر متفاوت و منحصر به فرد باعث شده است که صرافی سلام کریپتو نسبت به سایر پلتفرم‌ها که بر بستر سایت فعالیت می‌کنند امنیت بالاتری در برابر هک شدن داشته باشد. شما برای استفاده از بات صرفا از تلگرام به دلیل رابط کاربری آسان‌تر استفاده می‌کنید و تمام فعالیت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال در این بات بر روی سرورهای امن سلام کریپتو ثبت و نگهداری می‌شود. سلام کریپتو نیز با استفاده از بروزترین فاکتورهای امنیتی همواره تلاش می‌کند از دارایی کاربران نیز محافظت نماید.

سرعت انجام معاملات در بات سلام کریپتو چگونه است؟

کلیه فعالیت‌های معامله‌گری ارزهای دیجیتال از ثبت سفارش خرید و فروش و واریز و برداشت ارزهای دیجیتال و ریال بصورت اتوماتیک و فوری از طریق بات انجام می‌شود. اگر قصد خرید یا فروش ارزهای دیجیتال را دارید می‌توانید با شارژ حساب کاربری خود در بات بصورت ۲۴ ساعته در تمام ایام هفته حتی در روزهای تعطیل سفارش خرید و فروش خود را تکمیل نمایید.

کارمزد معاملات در بات سلام کریپتو چقدر است؟

سلام کریپتو جزء معدود صرافی‌های ایرانی است که با قیمت منصفانه و بدون کارمزد به کاربران خود خدمات ارائه می‌دهد. در واقع این صرافی از کاربران خود برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در بات معاملاتی خود کارمزد جداگانه‌ای دریافت نمی‌کند و افراد تنها هنگام انتقال دارایی‌های دیجیتال خود از بات معاملاتی می‌بایست کارمزد شبکه ارز دیجیتال مورد نظر خود را پرداخت نمایند. این کارمزد توسط شبکه ارز دیجیتال تعیین شده و صرافی ارز دیجیتال سلام کریپتو هیچ نقشی در آن ندارد.

سلام کریپتو کیف پول اختصاصی ارائه می‌دهد؟

جواب این سوال هم بله است. صرافی ارز دیجیتال سلام کریپتو به کاربران خود کیف پول اختصاصی ارائه می‌دهد. کاربران این صرافی پس از انجام مراحل احراز هویت می‌توانند با استفاده از کیف پول‌های اختصاصی ارائه شده برای واریز و برداشت ارزهای دیجیتال خود به صورت اتومات اقدام نمایند.

بات سلام کریپتو سیستم پورسانت معرف (کد رفرال) دارد؟

جواب این سوال هم بله است. کاربران صرافی ارز دیجیتال سلام کریپتو می‌توانند از طریق بخش معرفی به دوستان، کد معرف خود را در اختیار دوستانشان قرار داده و به ازای هر تراکنش موفق دوستانشان در این پلتفرم پورسانت معرفی دریافت نمایند. همچنین، علاوه بر پورسانت تمامی معاملات دوستان شما، صرافی ارز دیجیتال سلام کریپتو به پاس قدردانی و تشکر از همراهانش در ازای هر دعوت، پورسانت معرفی نیز در نظر گرفته است.

ربات سلام کریپتو چه خدمات دیگری ارائه می‌دهد؟

در ادامه نیز برخی از خدمات این پلتفرم را به اختصار بیان خواهیم کرد:

  • پشتیبانی از بیش از ۱۵۰ ارز دیجیتال بازار کریپتوکارنسی
  • ارائه پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال مطرح بازار به کمک هوش مصنوعی برای اولین بار در ایران
  • ارائه خدمات فروشگاهی کالاهای مورد نیاز در حوزه ارزهای دیجیتال مانند کیف پول‌های سخت افزاری، ماینر کارت گرافیک و …
  • فراهم کردن امکان ثبت سفارش خرید و فروش ارزهای دیجیتال با قیمت و حجم دلخواه (لیمیت اوردر)
  • ارائه آخرین اخبار و آموزش‌های حوزه ارزهای دیجیتال
  • ارائه بروزترین سیگنال‌های ارائه شده در کانال‌های VIP خارجی به کاربران ایرانی
  • ارائه جدیدترین نمودارهای تحلیل تکنیکال پلتفرم تریدینگ ویو (TradingView) به همراه قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال
  • امکان انجام معاملات ارزهای دیجیتال بصورت تتری (بازار حرفه‌ای) و ریالی (معامله با ما)

اینها تنها بخشی از خدمات ارائه شده در بات معاملاتی سلام کریپتو می‌باشد. بازار صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران اگرچه در ابتدای راه قرار دارد اما آنچه مشخص است صرافی سلام کریپتو به دلیل برخورداری از امنیت بالا و ارائه بهترین قیمت و خدمات متنوع در حوزه ارزهای دیجیتال کاملا پیشرو می‌باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی