ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید بیت کوین و ۶ ویژگی اساسی که باید در خود نهادینه کنید

خرید بیت کوین سوالی که این روزها بیشتر از پیش بر سر زبان ها و تیتر خبرها قرار گرفته. بحث های خرید داغ تر و انتقادهای تند از آن کمتر شده. خرید بیت کوین سوالی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خرید بیت کوین سوالی که این روزها بیشتر از پیش بر سر زبان ها و تیتر خبرها قرار گرفته. بحث های خرید داغ تر و انتقادهای تند از آن کمتر شده.

خرید بیت کوین سوالی که این روزها بیشتر از پیش بر سر زبان ها و تیتر خبرها قرار گرفته. بحث های خرید بیت کوین داغ تر و انتقادهای تند از آن تحت تاثیر جریانات امیدوارکننده در سال ۲۰۲۰ به طور پیوسته کمتر خواهد شد.

هر روز افراد بیشتری به‌‌سراغ بیتکوین می‌روند. افرادی که هنوز گامی برنداشته‌اند حساس‌تر از گذشته هستند، زیرا اکنون تردید‌هایی جدی در خصوص سیستم فعلی پولی و مالی دارند. سرانجام، این افراد نیز چشم خود را به نقایص سیستم مالی کنونی باز می‌کنند. بی‌توازنی در این سیستم هر روز آشکارتر می‌شود و بدتر از آن، با آسیب مالی به میلیون‌ها نفر در سرتاسر کره زمین، هر روز ویرانی بیشتری به بار می آورد.

بیت کوین؛ آینده سیستم های مالی

گذر از سیستم فاسد مالی فعلی تنها به واسطه جایگزینی توسط بیتکوین امکان پذیر بوده که روز به روز بر اعتبار این رمز ارز می افزاید. با توجه به این اعتبار روزافزون، اعتماد شکل گرفته و منجر به خرید بیت کوین از جانب افراد می شود.  اگر احساس میکنید که برای خرید بیت کوین آماده هستید، پس برای آخرین بار می خواهم نکات بسیار مهمی را گوشزد کنم تا شکوهمند و استثنایی پا به انقلاب بیتکوین بگذارید.

برای کسب موفقیت و رضایت مالی، داشتن ۶ ویژگی اساسی بسیار لازم و حائز اهمیت بوده به طوری که نداشتن این خصوصیات برابر است با ریسک بالا و خرید بیت کوین در این صورت اصلا برای شما مناسب نیست.

وقت آن رسیده که ویژگی های اساسی یک سرمایه گذار موفق بیتکوین را باهم بررسی کنیم:

1. انگیزه‌ برای یادگیریِ بیشتر

طبق سیستم آموزشی سنتی و محدود کردن ذهن افراد به شیوه ای خاص از تفکر ، شما هیچگاه موفق به آموختن نکته خاصی در مورد اقتصاد یا پول نشده اید . در این نوع سیستم آموزشی و در خصوص اینگونه مسائل ، همه چیز به گونه ای  پیش می رود که شما کاملا نا آگاه بمانید.

پیش از خرید بیت کوین، باید خودتان این نکته را دریابید  که چرا سیستم فعلی پر از عیب و نقص است. باید تا می توانید جست و جو و تحقیق کنید تا درنهایت، به این واقعیت زشت پی ببرید که: سیستم فعلی قابل‌اصلاح نیست.

تنها با مطالعه مشتاقانه و طالب یادگیری نکات بیشتر بودن است که می توانید به این سطح از درک برسید.

بیت کوین با تشویق شما به اندیشیدن و تصمیم گیری درست در مورد مسایل مختلف منجر به موفقیت و درک این حقیقت نهفته میشود که به وسیله بیتکوین هرکس مختار است هر نظری در مورد حقیقت داشته باشد. این نتیجه فقط از طریق مطالعه بیشتر امکان پذیر است.

چنانچه این ویژگی اساسی را ندارید، بهتر است اصلاً بیتکوین نخرید؛ چرا که دیر یا زود با پشیمانی روبرو‌ خواهید شد.

2. اطمینان واقعی به بیت کوین

زمانی باید به این رمز ارز و انقلاب بیتکوین اعتماد کامل می داشتید که ۵۰ درصد از ارزش خود را در مارس ۲۰۲۰ (اسفند۹۸) از دست داد و قیمت بیت کوین به۳٫۸۰۰ دلار رسید.

افرادی که به بیت کوین اعتماد ندارند، به‌هنگام افت قیمت، هر چه بیتکوین دارند، می‌فروشند و محتمل ضرر می شوند.

بیت کوین بیش از آنکه یک فناوری باشد، یک پول است. باید این حقیقت که بیت کوین یک انقلاب واقعی مالیست را پذیرفت و از اینکه ارز دیجیتال دیگری با فناوری بهتری عرضه شود و جای بیتکوین را بگیرد نترسید.

رقابت اصلی نه در مورد فناوری، بلکه در مورد ویژگی‌های پولی و مالی است و در این حوزه، انقلاب واقعی پیش از این با بیت کوین محقق شده است.

بیت کوین یک نوآوری منحصربه‌فرد در تاریخ بشر محسوب می‌شود. بنابراین  با حرکت رو به جلو‌ و پیشرفت در این روند هربار تبدیل به نسخه بهتر و کامل تری از خود می شود و بهبود پیدا می کند.

اعتماد و اطمینان واقعی به بیت کوین، به شما در جهت انتخاب بهترین استراتژی ممکن کمک میکند.

بهترین استراتژی میتواند انتخاب هوشمندانه یک صرافی حرفه ای و مطمعن خرید و فروش ارز دیجیتال باشد تا به عنوان یک هودلر (hodler) برای خرید بیت کوین و نگهداری بلند مدت این ارز دیجیتال در بستری کاملا امن اقدام کنید.

3.  صبور بودن

برای اینکه یک هودلر(نگهدارنده) بیت کوین باشید، باید بتوانید صبر پیشه کنید. بسیاری هودل کردن بیت کوین را یک استراتژی خسته‌کننده می‌دانند. حق با آنها است! و دقیقاً به همین دلیل است هودل‌ کردن بیت کوین تا این حد خوب جواب می‌دهد.

صبر یکی از مهمترین فاکتورهای موفقیت در سرمایه گذاری بیت کوین است و عدم وجود آن می تواند منجر به تصمیم گیری های اشتباه شود.

برخی از این تصمیم‌های نادرست که ممکن است شما را وسوسه کنند، عبارت‌اند از:

  • خرید ارز دیجیتال بی‌ارزشی که ادعا می‌کند بیتکوین بعدی است. بهتر است در خاطر داشته باشید که خود بیتکوین درواقع، بیتکوین بعدی است.
  • معامله‌گری افراطی بیتکوین (خریدوفروش بیش از حد) بدون داشتن مهارت‌های لازم برای خرید و فروش این ارز دیجیتال
  • فروش بیتکوین‌ها به‌هنگام افت قیمت، با ترس از اینکه قیمت بیتکوین به صفر برسد.
  • انتخاب عجولانه و بدون تحقیق پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال. بررسی صبورانه و انتخاب آگاهانه بستری مناسب و امن برای خرید بیت کوین و فروش به موقع آن میتواند با موفقیت بیشتری در سرمایه گذاری بیت کوین همراه باشد.

بنابراین، پیش از خرید بیت کوین بهتر است بیشتر تأمل کنید. چنانچه نمی‌توانید به‌اندازه کافی صبور باشید، شاید در مورد بیتکوین و به‌طور کلی مدیریت مالی و سرمایه گذاری، دانش کافی ندارید. در این صورت، نکته اول این مقاله را مجدداً مطالعه کنید.

روزی که آماده ورود به دنیای بیتکوین باشید، خسته کننده بودن استراتژی هودل کردن بیت کوین  یا همان خرید بیت کوین و نگه داری بلند مدت آن شما را خشنود خواهد کرد. این مسئله به شما فرصت بیشتری می‌دهد تا دانش خود را در مورد این ارز دیجیتال افزایش دهید.

4. کنترل احساسات در خرید بیت کوین و فروش آن

با بیتکوین، شما مسیر سرمایه‌گذاری موفق خود را پیدا کرده‌اید. بدین ترتیب با اعتماد کامل به آن نیمی از راه طی می شود که می تواند شما را از موفقیت سرمایه گذاریتان مطمئن کند و باقی مسیر توسط صبر و حوصله شما تکمیل می شود. اگر صبور باشید می توانید احساسات خود را کنترل کنید.

شما می‌توانید نوسانات را تبدیل به بهترین مسیر برای کسب سود کنید، اما فقط درصورتی‌که اعتماد واقعی به این رمز ارز داشته باشید.

اگر نمی‌توانید احساسات و هیجانات خود را کنترل کنید و صرفاً بر اساس حس درونی خود تصمیم‌ می‌گیرید، بیتکوین مناسب شما نیست.

5.      داشتن چشم‌انداز بلندمدت در خرید بیت کوین

داشتن چشم اندازی بلند مدت به عنوان ویژگی پنجم، به دنبال چهار ویژگی قبل که مرور کردیم برای شما مهیا می شود. بدین ترتیب، در بازار بیتکوین، باید چشم‌اندازی بلندمدت داشته باشید.

بیتکوین به عنوان یک ناجی شما را از سیستم مالی فعلی و منجلاب آن نجات می دهد.

اگر با خرید بیت کوین به فکر این هستید که طی یک سال آینده بتوانید از آن سود قابل توجهی بدست بیاورید در اشتباه هستید و به زودی با نا امیدی شدیدی رو برو خواهید شد .

اولا بیتکوین چیزی بیش از یک نقشه یک شبه پولدار شدن است.

ثانیا بیت کوین به دنبال ساخت جهانی بهتر و عادلانه تر برای همه افراد است تا همه از فرصت های یکسانی در آن برخوردار باشند.

این اتفاق نیازمند صبر و زمان زیادیست. به‌هنگام خرید بیت کوین، باید بتوانید دیدگاهی بلندمدت داشته باشید. به این ترتیب، می‌توانید بهترین استراتژی موجود در جهان این رمز ارز را اتخاذ کنید:

  • خرید بیت کوین از بهترین صرافی
  • هودل کردن بیت کوین

این استراتژی و تکرار دو مرحله بالا ساده به نظر می‌رسد، اما از ابتدای اختراع  بیتکوین، کارکرد خود را اثبات کرده است. معمولاً ساده‌ترین استراتژی‌ها، بهترین استراتژی‌ها هستند. این مسئله در مورد استراتژی هودل کردن بیت کوین نیز صادق است.

اگر این استراتژی را با تمام جزئیات اِعمال کنید، در طولانی‌مدت مسیر خود را خواهید یافت.

حال آنکه با ۵ ویژگی بسیارمهم و اساسی بهمراه درکی عمیق و مفهومی از هرکدام در مسیر خرید بیت کوین و تبدیل شدن به سرمایه گذار در ارزهای دیجیتال آشنا شدید، انتظار میرود تا ویژگی ششم را شما حدس بزنید و مهر تاییدی بر ورود حرفه اییتان به دنیای بیتکوین و ارز های دیجیتال باشد.

به نظر شما ویژگی ششم چیست؟

جمع‌بندی

بیتکوین زندگی افرادی را تغییر می‌دهد که پتانسیل آن برای جهان آینده را درک می‌کنند و حامیان سرسخت انقلاب این ارز دیجیتال هستند. تمام طرفداران بیتکوین به شما خواهند گفت که این ارز دیجیتال زندگی آنها را تغییر داده است. با توجه نقایص سیستم مالی فعلی، ما اکنون با بیتکوین، یک گزینه جایگزین داریم. اگر ویژگی های اساسی فوق را دارید، می‌توانید  به خرید بیت کوین بپردازید و از لذت حضور در دنیای این ارز دیجیتال بهره‌مند شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی