ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سیب کده و اشتراک اپل موزیک

در این مقاله قصد داریم راجع به مجموعه ی سیب کده و خدماتی که به شما عزیزان ارائه می دهد؛ صحبت کنیم. از جمله خدماتی که این مجموعه ی معتبر به شما ارائه می دهد؛ ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در این مقاله قصد داریم راجع به مجموعه ی سیب کده و خدماتی که به شما عزیزان ارائه می دهد؛ صحبت کنیم. از جمله خدماتی که این مجموعه ی معتبر به شما ارائه می دهد؛ اشتراک اپل موزیک است که در زمان کمی برای شما فعال خواهد شد. با ما همراه باشید.

مجموعه سیب کده ارائه دهنده ی اشتراک اپل موزیک:

مجموعه سیب کده، بستری در فضای مجازی است که با داشتن نماد اعتماد از وزارت صنعت توانسته برای به دست آوردن اعتماد و رضایت شما تلاش کند. این مجموعه از یک تیم متخصص در حوزه ی پرداخت و سیستم عامل های شرکت اپل تشکیل شده که آماده ی ارائه ی خدمات ویژه ای به شما کاربران است. یکی از خدمات این مجموعه، فراهم آوردن شرایطی برای خرید اشتراک اپل موزیک برای کاربران ایرانی  بر روی اپل ایدی شخصی و بدون نیاز به پسورد کاربران است. با داشتن اشتراک ماهانه و خرید اپل موزیک ، می توانید از مشکلات زیاد دانلود آهنگ برای آیفون فارغ و همچنین پلی لیست بالایی را با کیفیت بی نهایت عالی داشته باشید و از شنیدن صدای موسیقی با کیفت صدای فضایی؛ دالبی آتموس لذت ببرید.

در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های اپل موزیک، خدمات مجموعه ی سیب کده، شرکت اپل موزیک به همراه قابلیت دالبی اتموس ( Dolby Atmos ) و بهره گیری از هوش مصنوعی در اپل موزیک می پردازیم. با ما همراه باشید.

خرید اشتراک اپل موزیک

برخی از ویژگی های اپل موزیک: 

با استفاده از اپل موزیک ، می توانید به بیش از ۷۰ میلیون موزیک فارسی و غیرفارسی دسترسی پیدا کنید. همچنین اپل موزیک به کاربران خود اجازه می دهد که تا سقف 100 هزار آهنگ را به کتابخانه ی خود اضافه کنند و به صورت آفلاین از اشتراک اپل موزیک خود استفاده نمایند.

ذکر این نکته در این قسمت خالی از لطف نخواهد بود که دسترسی به فایل های موسیقی اپل موزیک، به صورت آفلاین، فقط مختص فایل های صوتی نیست؛ فایل های ویدیویی، کنسرت های ارائه شده و فایل هایی که هنرمندان به صورت اختصاصی عرضه کرده اند نیز در این زمره قرار می گیرد.

خدمات مجموعه ی سیب کده:

مجموعه ی سیب کده از بخش های مختلفی تشکیل شده است که آماده ی ارائه ی خدمت به شما عزیزان است. این مجموعه در بخش آموزش کاربردی؛ به تکنیک و ترفندهایی که استفاده از محصولات اپل را آسان تر می کند  می پردازد.

یکی دیگر از خدمات شایسته ی مجموعه ی مزبور، فروشگاه مجازی و اینترنتی این مجموعه است. در این فروشگاه تمامی محصولات و نرم افزارهای مختص سیستم های اپل برای شما عزیزان با قیمتی مناسب و پشتیبانی کاملا حرفه ای قرار گرفته است. با خرید اشتراک های پریمیوم از مجموعه ی مذکور، از مشاوره ی رایگان مشاوران و کارشناسان این مجموعه استفاده نمایید.
 پشتیبانی  سیب کده که هم به صورت آنلاین وهم به شکل تلفنی است در روزهای تعطیل نیز طبق ساعت کاری مجموعه آماده اریه بهترین خدمات به کاربران است.

خرید اشتراک اپل موزیک

اپل موزیک به همراه قابلیت دالبی اتموس (  Dolby Atmos ):

همان طور که گفتیم شما عزیزان می توانید با اشتراک اپل موزیک، موسیقی ها و ویدیوها را با ویژگی صدایی فضایی بشنوید. صدای فضایی در واقع یک تکنولوژی است که در بیرونی ترین لایه ی دالبی اتموس قرار می گیرد.

کاربرد تخصصی تر دالبی اتوموس در واقع مختص آهنگسازان و فیلمسازان است. در واقع آن ها در مرحله میکس کردن آهنگ یا فیلم خود، می توانند روی آن صدایی 3 بعدی قراردهند و به کار خود هیجانی وصف ناپذیر اضافه نمایند.

برای استفاده از دالبی اتموس، باید سیستم شما با این تکنولوژی سازگار باشد. تمامی محصولات اپل، اکثر رایانه ها و تلویزیون ها قابلیت پخش فایل های دالبی اتموس را دارند. اگر از هدفون استفاده می کنید؛ آن نیز باید از دالبی اتموس پشتیبانی کند.

بهره گیری از هوش مصنوعی در اپل موزیک:

اپل از هوش مصنوعی در پلتفرم اپل موزیک استفاده کرده است و به این معنی که پس از مدت نه چندان طولانی، اپل موزیک می تواند سلیقه ی کاربر و مخاطب خود را تشخیص دهد و پلی لیست او را بر اساس سلیقه ی وی مرتب کند. هم چنین آهنگ ها و ویدیوهای مناسب با سلیقه ی وی را به او پیشنهاد دهد. به این ترتیب دیگر نیازی نیست تا زمانی را صرف پیدا کردن آهنگ مورد علاقه تان بکنید؛ اپل موزیک این کار را برای شما انجام خواهد داد.

اشتراک اپل موزیک

هزینه استفاده از سرویس اشتراک اپل موزیک

 متاسفانه به‌ دلیل عدم دسترسی کاربران ایرانی شبکه پرداخت های ویزاکارت ؛کاربران می بایست از طریق سایت‌های معتبر اقدام به خرید اشتراک نمایند. سایت سیب‌کده با ارائه خدمات متنوع و استفاده از روش قانونی

 با حفظ کامل حریم خصوصی؛Family Sharing 
مناسب‌ترین قیمت‌ها را جهت استفاده و خرید اشتراک اپل موزیک کاربران ارائه می‌دهد.

در نهایت مجموعه ی سیب کده از شما دوستان و بزرگواران عزیز به خاطر همراهی و توجه تان نسبت به این مقاله بی نهایت سپاس گزار است.

شاد و پیروز باشید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی