ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بهترین مقاصد سفر برای آخر تابستان

با نزدیک شدن به ماه پایانی فصل تابستان و خنک شدن هوا، شهر مشهد و یا جزیره کیش یکی از گزینه های مطلوب برای سفر می باشد. این رو مقصد توریستی در این موقع سال ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با نزدیک شدن به ماه پایانی فصل تابستان و خنک شدن هوا، شهر مشهد و یا جزیره کیش یکی از گزینه های مطلوب برای سفر می باشد. این رو مقصد توریستی در این موقع سال آب و هوای مطلوبی دارند و قیمت بلیط هواپیما (https://www.karnaval.ir/domestic-flights) به نسبت برای کیش و مشهد ارزان است. در این مقاله سعی شده تابه معرفی مختصری از این دو مقصد توریستی بپردازیم تا یک سفر خوب با اطلاعات کامل رو آغاز کنید.

"لازم به ذکر است که برای سفر باید تمامی پروتکل های بهداشتی رو رعایت کنید و برای سوار شدن به هواپیما برگه آزمایش PCR به همراه داشته باشید"

معرفی شهر مشهد

مشهد زیارتگاه امام هشتم شیعیان، امام رضا (ع) است و سالانه خیل عظیمی از مشتاقان و دوستداران این حضرت به این شهر سفر می کنند.

این شهر زیارتی در کنار حرم امام رضا دیدنی های بسیاری از جمله پارک های متنوع موضوعی و مراکز خرید گوناگونی را در خود جای داده است.  مشهد به صنایع دستی و سوغاتی های بی نظیری مانند زیورآلاتی با سنگ عقیق و فیروزه، چرم های خوش دوخت و زعفران خوش طعم و عطر اصیل معروف است.

حمل و نقل در مشهد

 سفر به مشهد از راه های مختلفی صورت می گیرد و مردم وسایل نقلیه متفاوتی را برای رسیدن به مشهد انتخاب می کنند. در اینجا قصد داریم تا این راه ها را به صورت مختصر و مفید به شما معرفی کنیم. برای خرید بلیط هواپیما تهران به مشهد  (https://www.karnaval.ir/domestic-flights/tehran-to-mashhad) وارد بخش پرواز داخلی وب سایت کارناوال شوید.

حمل و نقل برون شهری

برای رسیدن به مشهدالرضا می توانید از سیستم های حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده ای استفاده کنید. فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد، ایستگاه راه آهن مشهد و پایانه های اتوبوس رانی امام رضا، معراج و راه ابریشم در مسیرهای ورودی شهر به مسافران خدمات رسانی می کنند.

حمل و نقل درون شهری

تردد در شهر مشهد با وجود تاکسی های متعدد خطی، خطوط اتوبوس رانی شهری خصوصی و تندرو (بی آر تی) و مترو به آسانی صورت می پذیرد و حمل و نقل عمومی کار دسترسی به نقاط مختلف را آسان کرده است.

شما می توانید با استفاده از سامانه ترافیک مشهد موقعیت مکانی خود را بر روی نقشه به راحتی مشخص کرده و با استفاده از وسایل نقلیه ای که می خواهید، مسیر خود را به راحتی پیدا کنید. همچنین با استفاده از این نقشه آنلاین می توانید به راحتی از ترافیک آنلاین، دوربین ها، پارکینگ ها، مناطق شهرداری،‌ محدوده طرح ترافیک،‌ جایگاه های CNG، مراکز معاینه فنی، پایانه های مسافربری، قطار شهری، ایستگاه دوچرخه، پارکینگ معلولین و جایگاه های بنزین باخبر شوید. نحوه کار با این وبسایت در قسمت نکات ضروری به طور کامل آورده شده است.

معرفی جزیره کیش

فضای آرامش بخشی دارد و برای استراحت و دور شدن از دغدغه ها گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود. امکانات متنوع و بسیار مناسبی از جمله هتل ها در درجه های مختلف، ویلاهای مجهز، رستوران ها، اجاره خودرو و ... را برای گردشگران دارد.

تفریحات جذاب آبی و دیگر گزینه های هیجان انگیز تفریحی در این جزیره در دسترس هستند.

پلاژهای مجهزی برای آقایان و بانوان دارد و یکی از مقاصد معروف حمام آفتاب در ایران است.

با سفر به این جزیره می توانید به سواحل خلیج فارس بروید و از تماشای این دریا غرق در لذت شوید.

این جزیره میزبان جشنواره های متعددی به ویژه در فصل تابستان است. مراکز خرید این جزیره بسیار معروف هستند و افراد زیادی به قصد خرید به این جزیره سفر می کنند.

حمل و نقل برون شهری

ورود به کیش از دو راه هوایی و دریایی میسر است:

فرودگاه بین المللی کیش

آدرس: بلوار فرودگاه

شماره تماس۴۴۴۴۳۲۰۰-۰۷۶ و ۴۴۴۴۳۳۰۰-۰۷۶

که برای خرید پرواز می توانید به صفحه بلیط هواپیما تهران به کیش (https://www.karnaval.ir/domestic-flights/tehran-to-kish) از سایت کارناوال بروید.

پروازهای خارجی: دبی، مسقط

بندرگاه کیش

آدرس: بلوار ایران

شماره تماس ترمینال مسافری: 4423349-0764

شماره تماس اطلاعات ترمینال مسافری: 4422300-0764

مقاصد شناورها: بندر چارک، بندر آفتاب، بندر لنگه (فقط در ایام نوروز)

حمل و نقل درون شهری کیش

سیستم حمل و نقل عمومی در کیش محدود به تاکسی سرویس هاست. اگر با هواپیما به این جزیره رفتید، برای عبور و مرور می توانید از خودروهای کرایه ای استفاده کنید و یا حمل و نقل را به تاکسیرانی ها و تورهای گردشگری بسپارید. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی