ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خرید لپ تاپ از ایزی مارکت
رپورتاژ آگهی

خرید لپ تاپ از ایزی مارکت

قبل از هرچیزی، اجازه دهید بپرسیم که شغل شما چیست؟ برای کاری که انجام می‌دهید، به چه ابزاری نیاز دارید؟ این روزها، در هر جایگاهی که باشید، چه دانش آموز و دانشجو، چه کارمند و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

قبل از هرچیزی، اجازه دهید بپرسیم که شغل شما چیست؟ برای کاری که انجام می‌دهید، به چه ابزاری نیاز دارید؟ این روزها، در هر جایگاهی که باشید، چه دانش آموز و دانشجو، چه کارمند و خانه دار، برای انجام کارهایتان، به لپ تاپ قطعا نیاز خواهید داشت! حالا، بیایید فرض کنیم که شما یک طراح و گرافیست مبتدی هستید، که قصد ساخت یک انیمیشن را دارد؛ شما در کنار ذهن خلاق خود، نیاز به تجهیزاتی دارید که بتوانید ایده‌های خود را عملی کنید. خوشبختانه، در عصری که ما زندگی می‌کنیم، تکنولوژی به قدری پیشرفت کرده است که ما می‌توانیم به راحتی آب خوردن تمام آن چیزی را که در ذهنمان می‌گذرد، به بهترین نحو ممکن پیاده سازی کنیم. شما با خرید لپ تاپ متناسب با کارتان، در کنار آموزش‌ها و کلاس‌هایی برای یادگیری نرم افزارهای طراحی، می‌توانید در عرصه کارهای گرافیکی و همچنین انیمیشن سازی به سرعت پیشرفت کنید. در ادامه همراه ما باشید تا بدانیم کدام لپ تاپ مناسب ماست و چه تجهیزات دیگری برای تبدیل شدن به یک انیمیشن ساز حرفه‌ای نیاز است؟!

مهم‌ترین نکات هنگام خرید لپ تاپ

این روزها، با توجه به قیمت‌های روزافزون، میتوان گفت که خرید لپ تاپ کار بسیار حساسی می‌باشد. پس اولین کار پیش از خرید لپ تاپ، نیاز سنجی است؛ شما با توجه به کاری که می‌خواهید انجام دهید، باید مدل لپ تاپ را مشخص کنید؛ در غیر اینصورت احتمالا کارایی مد نظر شما را نخواهد داشت. شمایی که کارهای گرافیکی و سنگین انجام می‌دهید، به یک لپ تاپ قدرتمند از همه جهات احتیاج دارید. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم لپ تاپی برای شما مناسب است که در کنار پردازنده مرکزی قدرتمند (CPU)، پردازنده گرافیکی (GPU) آن نیز دارای قدرت بالایی باشد؛ چراکه برای انجام کارهای گرافیکی به ویژه انیمیشن سازی، کارت گرافیک اهمیت بسیاری دارد. شاخصه بعدی حائز اهمیت در هنگام خرید لپ تاپ برای انیمیشن سازی، صفحه نمایش آن می‌باشد. شما به عنوان انیماتور، باید با چشمانتان ساعت‌های طولانی را پای سیستم بگذرانید و اگر کیفیت صفحه نمایش بالا نباشد به مرور زمان به چشم‌هایتان آسیب جدی وارد خواهد شد. پس به این نکته به خاطر چشم‌هایتان توجه ویژه داشته باشید.

رقابتی تنگاتنگ میان انیماتورها و حافظه لپ تاپ

ما در بالا به نکات کلیدی که هنگام خرید لپ تاپ باید به آن‌ها توجه کنیم، اشاره کردیم. اما در کنار تمام این‌ها یک سری نکات فرعی دیگر نیز وجود دارند که مرور آن‌ها خالی از لطف نیست. برای مثال ظرفیت حافظه رم (RAM) لپ تاپ از دیگر خصوصیاتی است که در روند و عملکرد کاری ما تاثیر گذار است و باعث تسریع این پروسه می‌گردد. حال نوبت به ظرفیت حافظه داخلی لپ تاپ‌ها رسیده، شما اگر لپ تاپی برای انیمشن سازی، کارهای گرافیکی و در مجموع این سری کارها می‌خواهید لازم است که لپ تاپی با ظرفیت بالا تهیه کنید؛ چراکه حجم فایل‌ها در این قبیل پروژه‌ها کم نبوده و جدا از آن شما یک دنیا آبجکت و تکسچر دارید و برای دخیره‌سازی آن‌ها حجم بسیاری نیز احتیاج است.

لپ تاپ‌ها با حافظه‌های متفاوتی در بازار موجود هستند و در چندسال اخیر برخی از آن‌ها علاوه بر حافظه HDD، حافظه SSD نیز دارند که این خود باعث سرعت بیشتر سیستمتان می‌شود. اما به هر حال این امکان وجود دارد که بعد از چند ماه ظرفیت لپ تاپ شما پر شود. حال راه‌حل چیست؟ ما برایتان یک راه حل ساده و کارآمد داریم. شما می توانید با تهیه یک هارد اکسترنال مشکل خود را برطرف کنید و تمامی مدارک و اسناد خود را به صورت کاملا مرتب در هارد خود آرشیو کرده و در هر لحظه که به آن نیاز داشتید تنها با استفاده از یک کابل به اطلاعات خود دست یابید.

خرید هارد اکسترنال از ایزی مارکت

هارد اکسترنال مناسب برای همه

هارد اکسترنال علاوه بر انیماتورها و گرافیست‌ها، برای دانشجویان و دانش آموزان نیز می‌تواند بسیار کارآمد باشد و دیوایسی عمومی بشمار می‌رود. کمپانی‌های نام آشنایی در زمینه طراحی و تولید هاردهای اکسترنال فعالیت دارند که در میان آن‌ها می‌توان به ای دیتا و وسترن دیجیتال اشاره کرد. اگر بخواهیم از مزایای دیگر این دوست همیشگیمان بگوییم، جا دارد اشاره کنیم که او یک همراه همیشگی برای شماست و پس از خرید لپ تاپ می‌توانید آن را کنار دستگاه خود بگذارید تا در هر لحظه و هرجا به تمامی اطلاعات آن دسترسی داشته باشید.

لپ تاپ بی اینترنت مثل زنبور بی عسل!

دیوایس‌های دیگری نیز هستند که اگر کنار لپ تاپ شما قرار بگیرند کار با آن را برایتان لذت بخش‌تر خواهند کرد که یکی از آن‌ها مودم، برای داشتن اینترنت پرسرعت است. با اینکه شما می‌توانید لپ تاپ خود را با استفاده ازاینترنت گوشی موبایلتان به اینترنت مجهز کنید اما در این صورت هم به باتری موبایلتان آسیب می‌رسانید و هم خود را از نعمت اینترنت پر سرعت و بدون قطعی محروم می‌کنید. پس از اهمیت مودم آسان نگذرید. دیوایس ها و گجت‌های دیگری نیز مثل موس، کیبورد و کول پد نیز وجود دارند که اگر در کنار یک لپ تاپ قرار بگیرند، حضورشان خالی از لطف نیست.

خرید مودم از ایزی مارکت

کلام آخر

در آخر امیدواریم که توانسته باشیم کمی شما را در جهت خرید لپ تاپ راهنمایی کرده تا بتوانید خریدی لذت بخش و همچنین رضایت بخش داشته باشید. شما می توانید همین حالا به سایت ایزی مارکت مراجعه کرده و لپ تاپ، مودم و هارد اکسترنال خود را با بهترین قیمت و همچنین اطمینان از اصالت و گارانتی آن خریداری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی