ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

انتخاب پشتیبانی برتر تلویزیون‌های ایکس ویژن در سال ۱۴۰۰

تلویزیون یکی از پرکاربرد ترین وسایل در خانه است به همین دلیل شاید بیشترین مشکلات هم جهت آن ایجاد شود. از تنظیم مجدد سیستم گرفته تا مشکلات فنی و تخصصی. تصور کنید در حال تماشای ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تلویزیون یکی از پرکاربرد ترین وسایل در خانه است به همین دلیل شاید بیشترین مشکلات هم جهت آن ایجاد شود. از تنظیم مجدد سیستم گرفته تا مشکلات فنی و تخصصی. تصور کنید در حال تماشای تلویزیون و برنامه مورد علاقه خود هستید که ناگهان مشکلی رخ می دهد و شما نمی توانید تماشای آن را ادامه دهید در این صورت حس بسیار بدی پیدا می کنید.

چه زمانی می توان با پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن تماس گرفت؟

همانطور که می دانید دستکاری های غیر اصولی می تواند مشکلات بسیاری برای تلویزیون شما ایجاد کند. ما سعی داریم در این مطلب به شما بگوییم چه زمانی برای تعمیرات با پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید.

صدای تلویزیون مشکل دارد

وقتی در حال تماشای سریال مورد علاقه خود هستید حس میکنید صدای تلویزیون شما واضح نیست یا نسبت به قبل صدای با کیفیتی ندارد، گاهی هم با قطع شدن صدای تلویزیون رو به رو می شوید و با چک کردن اتصالات صدا و بلندگو به دستگاه های ورودی به این نتیجه می رسید که خود دستگاه مشکل پیدا کرده است. در این مواقع باید با پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید!

تلویزیون ایکس ویژن روشن و خاموش می شود

تلویزیون ها به دلایل مختلفی می توانند خاموش و روشن شوند. حتی گاهی مشکلاتی مثل اتصالات برقی می توانند این مشکل را ایجاد کنند.

اما اصلی ترین دلیل خاموش و روشن شدن تلویزیون ها مشکللات در بخش پاور دستگاه می باشد. در این مواقع شما باید برای تعمیرات با مرکز و پشتیبانی معتبر تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید.

رنگ تلویزیون دچار مشکل شده است

جهت رفع این مشکل تنظیمات بک لایت تلویزیون خود را بررسی کنید:

  • گزینه Color Temperature را انتخاب کنید.
  • رنگ های سرد را انتخاب کنید تا بتوانید دید بهتری از تلویزیون داشته باشید.
  • تنظیمات رنگ ها را بیشتر کنید.
  • در آخر تصویر dynamic را در Vivid تنظیم کنید.

اگر مشکل حل نشد بهتر است هر چه سریع تر با پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید.

قسمتی از تصویر تلویزیون سیاه می شود

 معمولا خراب شدن یک سری از ال ای دی ها باعث تیره شدن نصف تصویر می گردد.برای تعمیر تلویزیون تمام ال ای دی های بک لایت به طور کامل تعویض شود. اگر این مشکل را مشاهده کردید، برق تلویزیون را قطع کنید و نسبت به تعمیر تلویزیون اقدام کنید تا از خرابی بیشتر جلوگیری شود.

هاله ای سیاه در وسط تصویر ایجاد شده یا اینکه تصویر تاریک شده است.

این مشکل به علت خرابی یا عدم اتصال ال ای دی های پنل تلویزیون است. در صورتی که به مرور زمان این مشکل حل نشد نیاز به تعویض پنل دارید. برایتعویض پنل متخصصین پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن می توانند به شما کمک کنند.

تصویر تلویزیون قطع  شده

وقتی تلویزیون روشن می گردد ولی تصویر وجود ندارد دلایل متعددی وجود دارد. یکی از اصلی ترین آنها خرابی بک لایت تلویزیون است.  یک دلیل دیگر خرابی برد پاور تلویزیون است.

مشکل آخر اینکه برد تصویر تلویزیون خراب شده و تصویر تلویزیون سرمه ای دیده می شود. اگر تلویزیون دچار آب خوردگی شود پنل تلویزیون یا همان صفحه ای سی دی خراب می گردد و برای تعمیر، بهتر است تلویزیون به پشتیبانی منتقل شود.

آبخوردگی پنل تلویزیون 

در صورت مشاهده علائم آبخوردگی، سریعا تلویزیون را خاموش کرده و دوشاخه آن را از برق بکشید و برای سرویس تلویزیون به پشتیبانی قابل اطمینان مراجعه کنید.

شکستگی پنل تلویزیون 

یکی از مشکلات رایج تلویزیون های امروزی شکستگی پنل آن ها به دلیل نازک بودن آن ها است که با جابجایی نادرست یا اعمال فشار کم امکان ترک خوردن و شکستن آن وجود دارد و برای جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر پیشنهاد میشود حتما نسبت به تعویض پنل تلویزیون اقدام شود.

تاخیر در روشن شدن 

عموما در تلویزیون هایی که چند سال از عمرشان میگذرد پس از فشردن کلید پاور تصویر تلویزیون با تاخیر نمایش داده می شود و به اصطلاح دیر روشن میشود، این مشکل از قسمت پاور تلویزیون بوده و باید توسط پشتیبانی بررسی یا تعمیر شود.

خطوط افقی و عمودی ثابت و متغیر در تصویر 

با عوامل مختلفی نظیر ضربه، فشار، کارکرد طولانی مدت ممکن است خطوط افقی یا عمودی که بصورت متغیر در صفحه در حال حرکت هستند و پس از مدتی ثابت میشوند پدید آید، این مشکل معمولا از پنل تلویزیون است و نیاز به تغییر دارد که معمولا پرهزینه بوده و نیاز به بررسی متخصص دارد.

وجود نقاط سیاه یا قرمز ثابت یا لکه سفید در تصویر

در صورت مشاهده لکه های سفید ناشی از نور بازهم مشکل بوجود آمده از پنل تلویزیون است که باید بمنظور بررسی و تعویض به متخصص مراجعه نمایید،  در صورتی که متخصص قابل اطمینان تلویزیون شما را بررسی نکند و پنل اورجینال را جهت شما استفاده نکند در مدت زمان بسیار کوتاهی مجددا شاهد بازگشت لکه ها یا پیکسل های سوخته خواهید شد.

عدم پاسخگویی مناسب تلویزیون به ریموت 

اولین کاری که باید انجام دهید بررسی ریموت (کنترل) است، راه های مختلفی جهت بررسی وجود دارد، استفاده از ریموت دیگر یا بررسی ریموت فعلی با دوربین تلفن همراه، باید دوربین تلفن خود را به سمت چراغ ریموت گرفته و بعضی از دکمه ها را فشار دهید در صورتی که داخل دوربین تلفن خود نوری دیدید نشان دهنده سلامت ریموت است و در غیر این صورت ریموت مشکل دارد.

مشکل در ورودی های تلویزیون

ورودی های تلویزیون از قبلیل سوکت فیش های صدا و تصویر، HDMI، سویکت فلش و مموری، آنتن و سایر ورودی ها است که در صورت خرابی آنها، قطع و وصل شدن و یا کار نکردن مشکل میتواند از مین برد تلویزیون باشد.

در صورت بروز هر یک از موارد ذکر شده فقط باید با کارشناسان پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید تا مشکل به سریع ترین شکل ممکن حل شود. ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را ارائه کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی