ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

موتور جستجوی 2 ثانیه راهی برای خرید بهتر و فروش بیشتر

امروزه با همه‌گیری کرونا خرید اینترنتی به یک ضرورت تبدیل شده است. اما خرید از فروشگاه‌های اینترنتی نیز مسائل و مشکلات خود را دارد. یکی از چالش‌های خرید آنلاین، دشواری و زمان‌بر بودن مقایسه قیمت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه با همه‌گیری کرونا خرید اینترنتی به یک ضرورت تبدیل شده است. اما خرید از فروشگاه‌های اینترنتی نیز مسائل و مشکلات خود را دارد. یکی از چالش‌های خرید آنلاین، دشواری و زمان‌بر بودن مقایسه قیمت میلیون‌ها کالا در بین هزاران فروشگاه اینترنتی است. اما خبر خوب این است که موتور جستجوی محصول 2 ثانیه این مشکل را به آسانی رفع کرده و تجربه‌ای از خرید آنلاین سریع و به‌صرفه را برای شما فراهم می‌کند.

پیشینه موتور جستجوی 2 ثانیه

 شرکت سامان  یا مجتمع سازه‌های اطلاعاتی و ارتباطی سامان در سال 1390 تاسیس گردید. این شرکت در جهت ارتقاء کارآمدی فناوری اطلاعات در موسسات و سازمان‌ها با دیدگاه دانش‌محور و مشتری‌مدار، به ارائه خدمات مشاوره و اجرای پروژه‌های مهندسی در زمینه فناوری اطلاعات می‌پردازد.

تولید نرم‌افزارهای تخصصی، اجرای پروژه‌های نرم‌افزاری به سفارش مشتری و نیز مشاوره در زمینه فناوری اطلاعات در مشاغل و صنایع مختلف، به ویژه کاربرد فناوری اطلاعات در بخش‌های مالی، سازمان‌ها و ادارات بزرگ، از اهداف تاسیس این شرکت به شمار می‌رود و در طول یک دهه فعالیت خود توانسته است گام‌های موثری در این زمینه بردارد.

یکی از ابتکارات مجتمع سازه‌های اطلاعاتی و ارتباطی سامان، پروژه موتور جستجوی محصول 2 ثانیه است که توانسته است ضمن ایجاد تجربه خرید آسان و به‌صرفه و مطمئن برای کاربران، زمینه معرفی گسترده‌تر کالاها و افزایش فروش و کسب سود بیشتر را برای فروشگاه‌های اینترنتی نیز محیا کند.

موتور جستجوی 2 ثانیه چیست و چرا به وجود آمد؟

شما وقتی قصد خرید آنلاین کالایی مثل یک گوشی موبایل را دارید، چه کاری انجام می‌دهید؟ بیشتر مردم کلیدواژه‌های مرتبط (مثل خرید موبایل، بهترین گوشی موبایل، خرید گوشی جدید) را در موتور جستجوی گوگل سرچ می‌کنند. با این کار شما با هزاران فروشگاه اینترنتی و میلیون‌ها کالا مواجه می‌شوید و معمولا از همان گزینه‌های اول شروع به بررسی می‌کنید.

اگر چنین تجربه‌ای داشته‌اید حتما می‌دانید که این کار چقدر زمان‌بر و پردردسر است و حتی آدم سردرگم می‌شود که حالا کدام فروشگاه بهتر و مطمئن است، ضمانت بهتری دارد و قیمت آن نسبت به بقیه مناسب‌تر است؟ از آنجا که شما نمی‌توانید همه فروشگاه‌ها را بررسی کنید، پس از خرید نیز همیشه مردد هستید که آیا بهترین و به‌صرفه‌ترین خرید را داشته‌اید یا نه؟ دقیقا همین جا است که نیاز به راهکاری برای رفع این مشکلات احساس می‌شود.

2 ثانیه یک موتور جستجوی اختصاصی کالا است که به شما امکان می‌دهد در کمترین زمان قیمت کالای مورد نظر خود را از بین میلیون‌ها محصول و هزاران فروشگاه اینترنتی مقایسه کنید و در فضای رقابتی موجود میان فروشگاه‌ها، کالای مورد نظر خود را با کمترین قیمت خریداری کنید.

وب سایت 2 ثانیه چگونه کار می‌کند؟

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، سایت 2 ثانیه در ظاهر وب سایت ساده‌ای است که فقط یک نوار جستجو در وسط آن قرار دارد.

اما با وقت در قسمت بالا متوجه می‌شویم که دسته‌بندی‌های مختلفی از محصولات متنوع از کالای دیجیتال گرفته تا آرایشی، بهداشتی و سلامت تا مد و پوشاک، خودرو، ابزار و اداری، خانه و آشپزخانه، کتاب، لوازم تحریر و هنر و اسباب‌بازی کودک و نوزاد در آن قرار دارد که هر یک از این دسته‌ها خود دارای زیردسته‌های متعددی است.

در قسمت بالا سمت چپ دکمه‌ای برای «ثبت فروشگاه» قرار دارد. در قسمت پایین نیز دکمه‌های مربوط به لیست فروشگاه‌ها، پنل فروشگاه‌ها و سایر اطلاعات لازم قرار دارد.

مقایسه قیمت و محصول در 2 ثانیه

حالا برای مقایسه قیمت، یا کالای خاصی مدنظر شماست یا می‌خواهید یک بررسی کلی در مورد یک نوع کالا انجام دهید.

در صورت اول فرض کنید من قرار است گوشی موبایل سامسونگ بخرم. آن را در نوار جستجو تایپ و روی دکمه جستجو کلیک می‌کنم. همان طور که در شکل زیر می‌بینید در مدت 2 ثانیه 2000 محصول مرتبط نمایش داده شده است. در زیر هر کالا مشخصات کلی آن توضیح داده شده و مشخص شده که در چند فروشگاه موجود است.

حالا من روی یکی از گوشی‌ها کلیک می‌کنم. همان طور که در تصویر زیر مشخص است در قسمت بالای صفحه در سمت راست، عکس و مشخصات گوشی مورد نظر نمایش داده می‌شود.

آنچه جالب توجه است نمودار سمت چپ است که تغییرات بیشترین و کمترین قیمت این کالا را نشان می‌دهد. اطلاعات این نمودار با وجود کلی بودن آن ارزشمند است چون روند تغییرات قیمت را به شما نشان می‌دهد. به طور مثال در این نمودار حداقل قیمت حالت کاهشی دارد. بنابراین شاید شما بخواهید مدتی صبر کنید تا با افت قیمت، آن را با پرداخت مبلغ کمتری خریداری کنید.

اما در قسمت پایین صفحه، فروشگاه‌ها از ارزان‌ترین قیمت به سمت پایین لیست شده است. لیستی که به شما کمک می‌کند تا بتوانید قیمت کالای مورد نظر خود را از بین فروشگاه‌های مختلف در یک نگاه مقایسه و بررسی کرده و با مناسب‌ترین نرخ آن را خریداری کنید.

در حالت دوم، یعنی اگر برند گوشی خاصی مدنظر شما نباشد می‌توانید با بردن نشانگر روی کالای دیجیتال و انتخاب زیر دسته موبایل، از میان انواع برندهای موجود مثل روش قبل به بررسی مشخصات و مقایسه قیمت محصول مورد نظر در فروشگاه‌های اینترنتی موجود بپردازید.

افزایش فروش و درآمد فروشگاه آنلاین در 2 ثانیه

اگر شما صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید، موتور جستجوی محصول 2 ثانیه این امکان را به شما می‌دهد که کالای خود را به طیف وسیعی از مشتریان معرفی کرده و در یک شرایط رقابتی کسب و کار خود را رونق ببخشید.

به عنوان فروشنده شما ابتدا باید فروشگاه خود را در وب سایت 2 ثانیه ثبت کنید. این کار در 5 مرحله انجام می‌شود:

مرحله ۱: ثبت نام از طریق فرم و دریافت کد رهگیری

مرحله ۲: بررسی و پاسخ‌دهی (حداکثر در 48 ساعت)

مرحله ۳: شارژ حساب (مبلغ حداقل 200 هزار تومان و دریافت 200 هزار تومان شارژ هدیه)

مرحله ۴: دریافت اطلاعات (دریافت اطلاعات محصولات فروشگاه و دسته‌بندی آنها در 2 ثانیه)

مرحله 5: نمایش محصولات در سایت 2 ثانیه

به این ترتیب فروشگاه شما به راحتی ثبت می‌شود تا کابران بتوانند با مقایسه قیمت و محصول در 2 ثانیه از مزیت رقابتی فروشگاه شما برخوردار شده و در نتیجه سود بیشتری را نیز عاید شما کنند.

مزایای ثبت فروشگاه در 2 ثانیه

افزایش بازدید: با ثبت فروشگاه اینترنتی خود در وب سایت 2 ثانیه، بازدیدکنندگان فروشگاه شما افزایش خواهد یافت. بنابراین شما با پرداخت مبلغی ناچیز فروشگاه آنلاین خود را برای هزاران بازدیدکننده 2 ثانیه معرفی کرده و ترافیک سایت خود را افزایش می‌دهید. افزایش بازدید به طور طبیعی منجر به افزایش فروش و در نتیجه رشد درآمد شما خواهد شد.

بالارفتن اعتبار فروشگاه: از آنجا که فقط فروشگاه‌های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی در وب سایت 2 ثانیه امکان ثبت نام دارند، فروشگاه‌های ثبت شده همه معتبر و مورد تایید نهادهای مربوطه هستند. این امتیاز باعث کسب اعتماد مشتریان و اطمینان آنها به اعتبار فروشگاه شما می‌شود.

از طرف دیگر با ثبت فروشگاه در 2 ثانیه، شما در کنار معروف‌ترین برندهای فروشگاه اینترنتی ایران مثل دیجی کالا قرار می‌گیرید که خود به خود به ارتقاء اعتبار فروشگاه شما منجر می‌شود. کسب اعتبار بیشتر به معنای کسب اعتماد بیشتر مشتریان و در نتیجه فروش و سود بیشتر است.

عدم نیاز به دانش فنی: شما برای ثبت فروشگاه خود در سایت موتور جستجوی 2 ثانیه نیاز به هیچ دانش فنی ندارید و این کار فقط با چند کلیک و به سادگی و راحتی تمام انجام می‌شود.

افزایش فروش: با ثبت فروشگاه خود در وب سایت 2 ثانیه امکان دیده شدن محصولات شما چندین برابر شده و در نتیجه فروش شما نسبت به قبل افزایش محسوسی خواهد داشت.

رشد سریع‌تر از گوگل: با ثبت فروشگاه خود در 2 ثانیه با هزینه‌ای بسیار کمتر از آنچه باید صرف تبلیغات در گوگل بکنید، رشدی سریع‌تر از آن را تجربه خواهید کرد. در 2 ثانیه برخلاف گوگل که شما را به طور عمومی نمایش می‌دهد، فروشگاه شما مستقیما در معرض دید مشتریان قرار می‌گیرد. در این حالت شما مستقیما به سراغ مشتریان هدف می‌روید و با این مسیر میان‌بر، فرایند تبدیل بازدیدکننده به مشتری را بسیار تسریع می‌کنید.

پشتیبانی: یکی از امتیازات ثبت فروشگاه در 2 ثانیه امکان استفاده از مشاوره و پشتیانی 24 ساعته است که به شما کمک می‌کند با رفع هرگونه مشکل در روند نمایش محصولات خود در سایت 2 ثانیه، کسب و کار خود را توسعه و رشد دهید.

2 ثانیه تا خرید بهتر و کسب درآمد بیشتر

به عنوان خریدار، شما بدون هیچ هزینه‌ای از مزایای مقایسه قیمت و محصول 2 ثانیه استفاده می‌کنید. با صرف زمانی بسیار کمتر از حالت جستجو در گوگل، می‌توانید کالا و قیمت مناسب آن را پیدا ‌کرده و در نتیجه هم در زمان و هم در هزینه خرید، صرفه‌جویی کنید.

به عنوان فروشنده با ثبت فروشگاه در سایت 2 ثانیه در کنار سایت‌های معتبر قرار می‌گیرید که بر اعتبار شما هم می‌افزاید. توسط هزاران مشتری بالقوه دیده می‌شوید و ترافیک سایت فروشگاهی شما افزایش می‌یابد که خود منجر به افزایش فروش و در نتیجه کسب درآمد و سود بیشتر خواهد شد.

پس چه به عنوان مشتری و چه به عنوان فروشنده فرصت را از دست ندهید و با مراجعه به موتور جستجوی کالا و خدمات 2 ثانیه از مزایای آن برخوردار شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Ubinotech
    Ubinotech | ۱۷ شهریور ۱۴۰۰

    این عین اپلیکیشن ترب که!

  • نیما طالبی
    نیما طالبی | ۱۷ شهریور ۱۴۰۰

    تو بعضی دسته بندی ها خاص این مورد وجود داره که میتونید فیلتر کنید

  • avvvvab
    avvvvab | ۱۷ شهریور ۱۴۰۰

    سلام
    بهتره امکان انتخاب موارد زیر در جستجو لحاظ شود: با تیک زدن
    1. موبایل: ساده/ هوشمند
    2. سیستم عامل: اندروید/ ios
    3. ورژن اندروید: 11 به بالا / تا 11
    4. حافظۀ جانبی: دارد/ ندارد
    5. نسل مخابرات: 5g / 4g
    6. nfc: دارد/ ندارد
    7. نمایشگر: آمولد/ ips
    8. قلم: دارد/ ندارد
    همچنین امکان جستجو بر حسب کیفیت/ کمیّت اجزاء لحاظ شود: جستجو بر حسب
    - کیفیت نمایشگر
    - کیفیت دوربین عکاسی
    - کیفیت دوربین فیلمبرداری
    - اندازۀ نمایشگر
    - ظرفیت باطری
    - وزن
    فقط موارد قیمت‌دار و موجود نمایش داده شود: جستجوگر، تنها آلبوم عکس نیست
    و السلام

    • avvvvab
      avvvvab | ۱۷ شهریور ۱۴۰۰

      9. پردازشگر: اسنپدراگون/ اگزینوس

مطالب پیشنهادی