ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

۳ روز سرنوشت‌ساز برای برنامه‌نویسان

توسعه‌ی یک محصول در حوزه IT نیازمند یک تیم فنی توانمند است. اما یافتن، ارزیابی و جذب و استخدام نیروهای فنی و برنامه‌نویسان، همواره یکی از چالش‌های کسب‌و‌کارهای IT بوده است. در استخدام توسعه‌دهندگان، ارزیابی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

توسعه‌ی یک محصول در حوزه IT نیازمند یک تیم فنی توانمند است. اما یافتن، ارزیابی و جذب و استخدام نیروهای فنی و برنامه‌نویسان، همواره یکی از چالش‌های کسب‌و‌کارهای IT بوده است. در استخدام توسعه‌دهندگان، ارزیابی دقیق دانش و مهارت برنامه‌نویسان در زمانی کوتاه و با هزینه‌ای معقول بسیار حائز اهمیت است. به‌علاوه در کسب‌و‌کارهایی با مقیاس بزرگ‌تر که به سرعت در حال رشد هستند، دسترسی به تعداد زیادی نیروی توانمند نیز چالش بزرگی است.

همه این‌ها موجب شد تا کوئرا به عنوان یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های حوزه‌ی برنامه‌نویسی و به پشتوانه‌ی جامعه‌ی ۱۵۰٬۰۰۰ نفری خود از توسعه‌دهندگان، تصمیم به برگزاری نمایشگاه کار آنلاین برای استخدام برنامه‌نویسان بگیرد. در این روزهای همه‌گیری کرونا که رفت‌و‌آمد و تجمع مشکل و خطرناک است، یک نمایشگاه کار آنلاین می‌تواند برترین برندهای IT ایران را با هدفی یکسان به دور هم جمع کند؛ جذب و استخدام برنامه‌نویسان برتر ایران.

نمایشگاه کار آنلاین کوئرا تلنت با هدف آشنایی، ارزیابی و استخدام برنامه‌نویسان برتر کشور از ۱۹ تا ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. در طول این نمایشگاه و به‌منظور بررسی هرچه بهتر سطح مهارت برنامه‌نویسان، ۲ مسابقه‌ی آنلاین نیز برگزار می‌شود. در یکی از این مسابقات، توسعه‌دهندگان در دو سطح مقدماتی و پیشرفته به سؤالاتی از ۸ تکنولوژی روز برنامه‌نویسی پاسخ می‌دهند. مسابقه دیگر، شامل ۷ سؤال الگوریتمی است که شرکت‌کنندگان می‌توانند با ۱۶ زبان برنامه‌نویسی به آن‌ها پاسخ دهند.

شرکت‌های حاضر در نمایشگاه کار امکان استفاده از سیستم مهارت‌سنجی آنلاین کوئرا را نیز خواهند داشت تا بتوانند ارزیابی دقیق‌تری از کارجویان داشته باشند.

برندهای مطرحی چون همکاران سیستم، ابرآروان، یکتانت، فینیکس، اسنپ، آپارات، فیلیمو، تپسی، شیپور، دیجی‌پی، سحاب، اُکالا، بیمیتو، تپسل، مُهیمن، نوبیتکس، مایکت، شرکت‌های گروه حصین و بسیاری شرکت نام‌آشنای دیگر در نمایشگاه کار آنلاین کوئرا تلنت ۱۴۰۰ شرکت کرده‌اند. این شرکت‌ها در طی ۷ روز و از ۱۹ تا ۲۵ شهریور ماه فرصت‌های شغلی خود را در سطوح کارآموزی، جوان (جونیور) و ارشد (سنیور) ثبت کرده و از کارجویان حوزه‌ی برنامه‌نویسی برای ورود به مجموعه‌ی خود دعوت به عمل می‌آورند.

در طول نمایشگاه کار، هزاران برنامه‌نویس از فرصت‌های شغلی ارائه‌شده بازدید کرده و می‌توانند در طی سه روز، یعنی از ۲۳ تا ۲۵ شهریور ماه برای شرکت‌های مورد‌نظر رزومه ارسال کنند. اگر شما هم یک برنامه‌نویس هستید، می‌توانید برای ثبت‌نام رایگان در نمایشگاه کار و بررسی فرصت‌های شغلی به این صفحه مراجعه کنید.

کوئرا؛ جامعه‌ای به اندازه‌ی تمام برنامه‌نویسان ایران

کوئرا کار خود را در تابستان ۱۳۹۴ با یک تیم ۳‌نفره در شتاب‌دهنده شریف آغاز کرد. این تیم که در ابتدا بر روی یک سامانه کمک‌آموزشی (LMS) برای کلاس‌های درس برنامه‌نویسی کار می‌کرد، رفته‌رفته رویای بزرگ‌تری را برای خود ترسیم کرد و آن ساخت جامعه‌ای برای توسعه‌دهندگان ایران بود.

بعد از گذشت شش سال، امروز حدود ۸۰ نفر جوان با‌انگیزه و مشتاق به تیم اصلی کوئرا پیوسته‌اند. به کمک این تیم، کوئرا به آرزوی خود بسیار نزدیک‌تر شده است. امروز کوئرا با ارائه ۵ محصول اصلی زیر تلاش می‌کند تا نه‌تنها مسیر درست و در‌عین‌حال هیجان‌انگیزی را برای یادگیری و پیشرفت در دنیای برنامه‌نویسی ایجاد کند، بلکه فرایند ورود به بازار کار را نیز آسان‌تر کند.

  • در حال حاضر بیش از ۱۸۰ دانشگاه، مؤسسه آموزشی و مدرسه از سامانه‌ی کمک‌آموزشی (LMS) کوئرا برای مدیریت آسان‌تر کلاس‌های برنامه‌نویسی خود استفاده می‌کنند.
  • کوئرا کالج (Quera College) سامانه‌ای آنلاین برای آموزش برنامه‌ نویسی به صورت تعاملی و پروژه‌محور است. در کوئرا کالج در کنار آموزش، تمرین‌هایی عملی نیز برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است. مهارت‌آموزان همچنین می‌توانند با طراحان دوره ارتباط گرفته و سؤالات خود را مطرح کنند.
  • پلتفرم آنلاین کاریابی کوئرا تلنت (Quera Talent)، فرایند استخدام و جذب را هم برای توسعه‌دهندگان و هم شرکت‌های استخدام‌کننده راحت‌تر کرده است. سیستم مدیریت رزومه (ATS) به شرکت‌ها در استخدام برنامه نویس توانمند کمک می‌کند و سیستم مهارت‌سنجی آنلاین به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا مهارت‌‌ها و توانایی‌هایشان را به شکل بهتری در معرض دید شرکت‌های برتر IT قرار دهند.
  • در مسابقات آنلاین برنامه‌نویسی کوئرا (Contests)، برنامه‌نویسان مهارت‌های خود را به چالش می‌کشند. امتیازات حاصل از این مسابقات نیز در رزومه کوئرایی برنامه‌نویسان نمایش داده می‌شود تا کارفرمایان درک بهتری از سطح مهارت آن‌ها داشته باشند. بسیاری از شرکت‌های نام‌آشنای حوزه IT، حامی این مسابقات هستند و علاوه بر جایزه، امکان استخدام رقابت‌کنندگان در شرکت‌های حامی وجود دارد.
  • مدرسه دانش‌آموزی کوئرا (Quera School) با برگزاری دوره‌های آموزشی و مسابقات برنامه‌نویسی، اهداف اصلی خود را که افزایش مهارت برنامه‌نویسی دانش‌آموزان و برآورده کردن نیازهای آینده کشور در حوزه IT است، دنبال می‌کند.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی