ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

معرفی گوشی موبایل مناسب برای گیمینگ

اگر خانواده شما هم از اینکه همیشه سرتان در گوشی است عاصی شده‌اند؛ احتمالا یا به سوشال مدیا اعتیاد دارید یا گیمر هستید. همان طور که احتمالا می‌دانید؛ صنعت بازی و اصطلاحا گیمینگ، یکی از ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر خانواده شما هم از اینکه همیشه سرتان در گوشی است عاصی شده‌اند؛ احتمالا یا به سوشال مدیا اعتیاد دارید یا گیمر هستید. همان طور که احتمالا می‌دانید؛ صنعت بازی و اصطلاحا گیمینگ، یکی از پولسازترین حوزه‌هاست. بنابراین تکنولوژی‌های زیادی برای بازی کردن و گیمینگ به بازار عرضه شده است. پس اگر شما گیمر حرفه‌ای یا مبتدی هستید و از نداشتن امکانات شکایت دارید؛ به حد کافی برای داشتن این امکانات تلاش نکرده‌اید؛ چرا که حتی اگر پول کافی برای تهیه کنسول بازی ندارید می‌توانید از گوشی‌های مخصوص گیمینگ استفاده کنید.

گوشی‌های گیمینگ، ویژگی‌های خاصی دارند که باعث می‌شود بازی کردن با آنها بسیار راحت و شیرین شود. تازه بعد از بازی با این گوشی‌هاست که متوجه می‌شوید دلیل باختن در خیلی از بازی‌ها، کمبود مهارت شما نیست؛ بلکه ضعف گوشی باعث آن شده است.

البته به جز گوشی‌هایی که برای گیمینگ عرضه می‌شوند؛ از سایر گوشی‌های پرچمدار و باکیفیت هم می‌توانید برای بازی کردن استفاده کنید. به طور مثال خرید گوشی آیفون آخرین مدل، برای گیمرها یک گزینه بسیار مناسب و عالی است.

گوشی های گیمینگ

گوشی‌های گیمینگ چه ویژگی‌هایی دارند؟

معمولا گوشی‌های مخصوص بازی کردن، چند ویژگی خاص دارند که آنها را از سایر گوشی‌ها متمایز می‌کند:

  • باتری بسیار قوی
  • داشتن تراشه بسیار قوی
  • صفحه نمایش بزرگ و با جزئیات زیاد
  • داشتن سیستم خنک کننده ویژه
  • قابلیت آپدیت سیستم عامل

همان‌طور که می‌بینید؛ گوشی‌های گیمینگ بسیار قوی‌تر از گوشی‌های معمولی هستند و به همین دلیل با سرعت بالا و بدون کندی و قطعی می‌توانید به بازی کردن بپردازید. حتی این سری گوشی‌ها، برای افرادی که اهل بازی نیستند هم مناسب است؛ چرا که قدرت اجرای قوی دارد.

البته به غیر از این امکانات سخت افزاری، معمولا گوشی‌های گیمینگ دارای امکانات نرم‌افزاری ویژه‌ای هم هستند. از جمله امکان قطع بقیه اپلیکیشن‌ها و نوتیفیکیشن‌ها هنگام بازی کردن، برای اینکه تمرکزتان هنگام گیم به هم نخورد.

کدام برندها برای گیمرها گوشی تولید کرده‌اند؟

برندهایی مانند شیائومی، ایسوس، لنوو و چند برند دیگر، گوشی‌های مخصوص بازی کردن را به بازار عرضه می‌کنند. البته همان طور که اشاره شد؛ گوشی‌های آخرین مدل هم همان کیفیت و دقت گوشی‌های گیمینگ را به شما ارائه می‌دهند. بنابراین اگر می‌خواهید یک گوشی همه کاره داشته باشید؛ می‌توانید سراغ خرید گوشی سامسونگ (https://www.puckaa.com/category/mobile/samsung/ )  گلکسی اس ۲۱ و آیفون‌های آخرین مدل بروید.

گوشی‌های موجود در بازار مناسب گیمرها

پیدا کردن گوشی‌های تولید شده توسط برندهایی مانند ایسوس یا لنوو در ایران، کار مشکلی است. بنابراین بهتر است به سراغ برندهایی برویم که راحتتر پیدا می‌شوند؛ مانند شیائومی.

خرید گوشی شیائومی ( https://www.puckaa.com/category/mobile/xiaomi/ )  برای گیمرها هم به صرفه و هم منطقی است. این برند، گوشی‌های متنوعی مخصوص گیمینگ تولید می‌کند که با توجه به کیفیت و آپشن‌هایی که دارند؛ قیمت بالایی ندارند. در ادامه چند گوشی گیمینگ شیائومی را با هم بررسی می‌کنیم:

گوشی پوکو ایکس ۳

این تلفن همراه، دارای تراشه اسنپدراگون ۸۳۲ است که با کمک آن می‌توانید بدون هیچ مشکلی بازی‌های سنگین و حجیم را هم انجام دهید. همچنین ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپری باتری این موبایل آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی تبدیل کرده که به دنبال یک گوشی میان رده و با قیمت متوسط برای بازی کردن هستند.

شیائومی می 11i

این تلفن همراه کمتر از ۲۰ میلیون تومان قیمت دارد؛ اما ویژگی‌های قدرتمند آن باعث شده بتواند با گوشی‌های پرچمدار برندهای مطرح رقابت کند. پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و صفحه نمایش سوپر آمولد ۱۲۰ هرتزی کمک می‌کند یکی از بهترین تجربه‌های گیمینگ با موبایل را داشته باشید. مدل بالاتر این تلفن همراه یعنی شیائومی می۱۱ یکی از گوشی‌های پرچمدار این برند است که علاوه بر این امکانات، دارای دوربین بسیار باکیفیت هم هست.

شیائومی بلک شارک ۴

این تلفن همراه بهترین گوشی گیمینگ شیائومی است که به راحتی هم در بازار پیدا نمی‌شود. طراحی منحصربه فرد، پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ و صفحه نمایشگر خارق‌العاده، این گوشی را به الماس گیمرها تبدیل کرده است!

مهم‌ترین نکته در هنگام خرید گوشی گیمینگ کدام است؟

معمولا برای اینکه گوشی گیمینگ مناسبی تهیه کنید؛ باید هزینه بیشتری نسبت به گوشی‌های عادی بپردازید. برای اینکه این هزینه حیف و میل نشده و بتوانید به اندازه هزینه‌تان از بازی کردن لذت ببرید؛ بهتر است از جای مطمئنی گوشی را بخرید که از اصالت و سلامت کالا اطمینان خاطر داشته باشید.

با توجه به زیاد شدن گوشی‌های فیک و دست دوم، بهترین کار این است که گوشی‌های خود را از پکا بخرید. این فروشگاه محصولات دیجیتال علاوه بر تضمین اصالت کالا در سریع ترین زمان خریدهایتان را به دستتان می‌رساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی