ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

شانس برنده شدن اولین مینی پی‌سی جهان با پردازنده AMD‌ را از دست ندهید

شرکت «Chuwi» از نخستین Mini PC جهان با بهره‌مندی از پردازنده رایزن 9 4900H شرکت AMD با نام «RZBOX» رونمایی کرد و حالا علاقه‌مندان به این دستگاه می‌توانند با وارد کردن ایمیل خود در صفحه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت «Chuwi» از نخستین Mini PC جهان با بهره‌مندی از پردازنده رایزن 9 4900H شرکت AMD با نام «RZBOX» رونمایی کرد و حالا علاقه‌مندان به این دستگاه می‌توانند با وارد کردن ایمیل خود در صفحه مربوطه در وب‌سایت رسمی شرکت، شانس خود را امتحان کرده و دستگاه را به صورت رایگان هدیه بگیرند.

پس از وارد کردن ایمیل در لینک مشخص شده از سوی Chuwi، ایمیلی برای کاربران ارسال می‌شود. در متن ایمیل به این موضوع اشاره شده که نه تنها فرد ثبت نام کننده از این طریق ممکن است برنده مینی‌ پی‌سی شود، بلکه اگر فروش فوق‌‌العاده‌ای برای دستگاه در نظر گرفته شود، مطلع خواهد شد.

مینی پی‌سی RZBOX با سرعت و قدرت عملکرد بالا، از بدنه تماما فلزی بهره می‌برد و انتظار می‌رود ۲۰ مهرماه با قیمت حدود ۵۰۰ دلار به بازار عرضه شود.

شرکت Chuwi برای توسعه مینی‌ پی‌سی جدیدش در ماه اوت از کاربران خواست تا در توسعه بهترین مینی پی‌سی دنیا نقش داشته باشند و نظرات خود را با این شرکت در میان بگذارند. درنهایت Chuwi با بررسی بیش از ۱۰۰ هزار داده ورودی، مینی پی‌سی RZBOX را معرفی کرد که می‌تواند انتظار کاربران را برآورده سازد.

قیمت RZBOX هنوز رسما اعلام نشده اما تخمین زده می‌شود که کمتر از ۵۰۰ دلار باشد. وب‌سایت رسمی Chuwi می‌گوید اندازه این دستگاه فقط ۷.۴ در ۷ اینچ است و به راحتی می‌تواند درون کیف قرار بگیرد و مثل یک کامپیوتر همراه در هر جایی به کار گرفته شود.

مینی پی‌سی RZBOX با فناوری ساب‌پاشی عایق شده و قابلیت انتقال حرارت بالایی دارد. ماژول رم و حافظه SSD در این دستگاه به‌صورت دستی قابل تعویض هستند. همان‌طور که گفتیم، این دستگاه از پردازنده رایزن 9 4900H استفاده می‌کند که ۸ هسته، ۱۶ رشته، فرکانس توربو ۴.۴ گیگاهرتزی و گرافیک مجتمع رادئون وگا دارد.

بنچمارک‌ها می‌گویند این مینی پی‌سی در جمع ۱۰ درصد کامپیوترهای برتر دنیا قرار گرفته است. RZBOX به‌صورت پیش‌فرض از ۱۶ گیگابایت رم DDR4 به همراه ۵۱۲ گیگابایت حافظه NVMe SSD بهره می‌برد، ولی می‌توانید آن را تا ۳۲ گیگابایت رم و ۵ ترابایت حافظه SSD ارتقا دهید.

محصول جدید Chuwi با کارت شبکه وای فای ۶ گیگابیتی به بالاترین سطح استاندارد سال ۲۰۲۱ دسترسی دارد و برای کاربردهای مختلف از جمله گیمینگ و مصارف تجاری مناسب خواهد بود. این شرکت همچنین ۱۰ عدد از دستگاه‌های RZBOX را به‌صورت رایگان به طرفداران اهدا می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Sepehr Sh
    Sepehr Sh | ۱ مهر ۱۴۰۰

    هیچ وقت نفهمیدم چرا باید به رِیدیان گفت رادِئون!!!

مطالب پیشنهادی