ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سنجاق: همه مزیت‌های سقف کناف که باید بدانید

اگر دوست دارید برای خانه یا ساختمان تجاری‌تان سقف کناف بزنید باید اول با مزیت‌های آن آشنا شوید که ما در اینجا به شما معرفی می‌کنیم.  اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید در قدم ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۴ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر دوست دارید برای خانه یا ساختمان تجاری‌تان سقف کناف بزنید باید اول با مزیت‌های آن آشنا شوید که ما در اینجا به شما معرفی می‌کنیم. 

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید در قدم اول می‌توانید برآورد قیمت کناف را در شهر خودتان داشته باشید. مثلاً اگر به دنبال یک اجراکننده کناف در تهران باشید می‌توانید سفارش کناف ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه‌تر سقف کناف چیست؟تجربه کنید.

سقف کناف انتخاب خوبی برای ساختمان‌های تجاری و مسکونی است. این نوع سقف معمولاً برای بیمارستان‌ها، ادارات، فروشگاه‌ها، مراکز صنعتی، آشپزخانه‌ها و فضاهای دیگر استفاده می‌شود. مزیت‌های این نوع سقف آن را به یک گزینه محبوب تبدیل کرده است. امروز می‌خواهیم مزیت‌های سقف کناف را به شما معرفی کنیم. 

سقف کناف چیست؟

سقف کناف در زیر سقف اصلی خانه نصب می‌شوند. این نوع سقف از پنل هایی تشکیل شده که از طریق سیم به پنل فلزی سبکی در سقف اصلی متصل می‌شود. این پنل ها در اندازه‌ها، روکش‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های مختلف ساخته می‌شوند. ارتفاع این نوع سقف و فاصله آن با سقف اصلی به سلیقه خودتان بستگی دارد.

کاربرد سقف کناف چیست؟

سقف کناف یگ گزینه مقرون به صرفه است که نگهداری از آسان است و برای ساختمان‌های تجاری استفاده می‌شود. این نوع سقف بیشتر برای ساختمان‌هایی استفاده می‌شود که اجزای ساختاری و مکانیکی آن در سقف پیدا هستند. این سقف علاوه بر این که جلوه زیبا و تمیزی به خانه می‌بخشد دسترسی به لوله‌ها، سیم‌های برق، دریچه و اجزای نورپردازی را آسان می‌کند.

سقف کناف چه مزیت‌هایی دارد؟

ظاهر زیبای کناف

بیشتر ساختمان‌های تجاری سقف‌های شلوغ با کلی لوله و سیم و دریچه دارند. یک راه برای حل این مشکل این است که سیم کشی کل سقف را عوض کنید تا ناپدید شود. اما این روش هزینه بری است که با کمک آن می‌توانید ظاهر ساختمان را بهتر کنید. سقف کناف یک راه آسان و مقرون به صرفه‌تر برای پنهان کردن سقف است که در عین حال دسترسی به سقف اصلی را آسان می‌کند. به علاوه بیشتر پنل ها در انواع طرح و رنگ و روکش موجود هستند. همچنین می‌توانید راحت آن را تمیز کرده و تعویض کنید تا همیشه ظاهر خوبی داشته باشد. 

دسترسی راحت به سقف اصلی

پنل های سقف کناف را می‌توانید راحت بردارید و کنار هم بگذارید. بنابراین نصب، تعمیرات و نگهداری از آن هم آسان است. به علاوه نصب لامپ، لوستر، پنکه و پنکه سقفی روی آن هم آسان است. 

عایق صدا

سقف کاذب به خاطر شیوه نصبش صدا را منتقل نمی‌کند. بیشتر سازنده‌ها پنل های مخصوصی طراحی می‌کنند که در عایق کردن صدا تأثیر بیشتری دارند. بنابراین سقف کناف برای ادارات و فضاهای شلوغ گزینه خوبی است. 

نگهداری راحت کناف 

اگر در رابطه با سقف کناف مشکلی ایجاد شود می‌توانید پنل های آن را راحت تعویض کنید. این پنل ها ضد رطوبت هستند و تمیز کردنشان کاری ندارد. بنابراین محیطی تمیز و امن و عاری از نم و رطوبت ایجاد می‌شود. می‌توانید این نوع سقف را در توالت، سرویس بهداشتی و حمام نصب کنید.

فضای روشن

سقف‌های کناف که به رنگ روشن هستند و پایین‌تر از سقف اصلی قرار می‌گیرند معمولاً نور را منعکس کرده و فضا را روشن‌تر و دلبازتر نشان می‌دهند. همچنین نور را پایین می‌آورند و بنابراین برای فضاهایی که سقف مرتفع دارند گزینه خوبی محسوب می‌شوند. چون در این فضاها نور به هدر رفته و فضا تاریک به نظر می‌رسد. 

عایق بهتر

در نهایت باید بگوییم سقف کناف انرژی خانه را حفظ می‌کند و آن را کمتر به هدر می‌دهد. وقتی این پنل ها با روکش‌های عایق مخصوص نصب شوند به هدر رفتن انرژی خانه به حداقل می‌رسد. بنابراین هزینه قبض کمتر می‌شود، محیط گرم‌تری خواهید داشت، و مصرف سوخت هم کاهش می‌یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علی زراعتی
    علی زراعتی | ۶ مهر ۱۴۰۰

    اجراش خوب نیست

  • Rahgozar R
    Rahgozar R | ۶ مهر ۱۴۰۰

    عکس اولیه که گذاشتید کلی مورد اجرایی داره

مطالب پیشنهادی