ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ثبت نام مهاجرت کاری در سایت نیلگام آغاز شد

چه فرصت‌های شغلی در کشورهای مختلف وجود دارد؟ چطور می‌توانیم یک پیشنهاد شغلی از خارج دریافت کنیم؟ ثبت نام در طرح مهاجرت کاری نیلگام، فرصت مهاجرت کاری با درآمد بالا را به شما می‌دهد. برای ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

چه فرصت‌های شغلی در کشورهای مختلف وجود دارد؟ چطور می‌توانیم یک پیشنهاد شغلی از خارج دریافت کنیم؟ ثبت نام در طرح مهاجرت کاری نیلگام، فرصت مهاجرت کاری با درآمد بالا را به شما می‌دهد.

برای خیلی‌ها که علاقه یا توان مالی کافی برای مهاجرت تحصیلی ندارند و یا از سرمایه لازم برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری برخوردار نیستند، مهاجرت کاری یک گزینه ایده آل محسوب می‌شود. اما برای مهاجرت کاری باید در ابتدا بتوانید یک پیشنهاد شغلی از کشور مورد نظرتان داشته باشید تا از این طریق موفق به اخذ مجوز کار کشور مربوطه شوید. مجموعه نیلگام به عنوان یکی از باسابقه‌ترین موسسات در حوزه مهاجرت، طرح جدید خود را برای اعزام نیروی کار متخصص به خارج از کشور راه‌اندازی کرده که در این مطلب به آن می‌پردازیم.

جاب آفر یا پیشنهاد شغلی چیست؟

شما در یک زمینه حرفه‌ای دارای تخصص بالا هستید و قصد دارید از طریق این تخصص به یک کشور خارجی مهاجرت کنید. اولین کاری که باید انجام دهید، پیدا کردن یک شغل مناسب در کشور مورد نظرتان است. پیدا کردن شغل در کشورهای خارجی می‌تواند از طریق ارتباطات شما در سایر کشورها باشد و یا از طریق سایت‌های کاریابی بین المللی انجام بگیرد. از هر روشی که اقدام کنید، در نهایت باید یک کارفرمای خارجی را متقاعد کنید که برای شما پیشنهاد شغلی معتبر یا همان جاب آفر را ارسال کند.

داشتن جاب آفر یا پیشنهاد شغلی شرط لازم برای گرفتن ویزای کاری اکثر کشورهاست. البته برخی کشورها مانند کانادا طرح‌های مهاجرت کاری مثل اسکیل ورکر را هم ارائه می‌کنند که حتی بدون داشتن جاب آفر هم شانس گرفتن اقامت را دارید. اما در همین طرح‌ها هم داشتن پیشنهاد شغلی از کشور مقصد، می‌تواند شانس‌تان را نسبت به سایرین افزایش دهد. بنابراین بهتر است از همان ابتدا که تصمیم به مهاجرت کاری گرفتید، تمرکزتان را روی ارتباط و مذاکره با کارفرماهای خارجی بگذارید تا بتوانید جاب آفر بگیرید و با خیال راحت به کشور مقصد بروید.

چطور جاب آفر بگیریم؟

برای گرفتن جاب آفر از کارفرماهای خارجی، روش‌های مختلفی وجود دارد. مثلا اگر یک دوست یا آشنا در سایر کشورها داشته باشید، می‌توانید از طریق او به کارفرماهای آن کشور لینک شوید. همچنین اگر قبلا یک پروژه را برای کارفرمای خارجی به صورت فریلنسری انجام داده باشید، می‌توانید از این ارتباط برای پیدا کردن شغل استفاده کنید.

همچنین سایت‌های کاریابی بین المللی و معتبری مثل وجود دارند که فرصت‌های شغلی متنوع در سرتاسر دنیا را ارائه می‌دهند. فقط باید یک رزومه به روز و کاملا حرفه‌ای داشته باشید که مهارت‌ها و سوابق کاری شما را به خوبی پوشش داده باشد. داشتن پورتفولیو و نمونه کار هم از دیگر مواردی است که در مسیر دریافت پیشنهاد شغلی به شما کمک می‌کند. اما در این مسیر قطعاً به راهنما نیاز خواهید داشت.

مهاجرت کاری از طریق نیلگام

راه دیگری که برای گرفتن جاب آفر و مهاجرت کاری دارید، استفاده از خدمات موسسات اعزام نیروی کار به خارج است. کارفرماهای خارجی به موسسات معتبر در این حوزه اعتماد بیشتری دارند و در نتیجه، اقدام از طریق این موسسات نسبت به درخواست‌های شخصی احتمال موفقیت بالاتری دارد. نیلگام یکی از شناخته شده‌ترین موسسات در این حوزه است که بیش از یک دهه در زمینه مهاجرت فعالیت می‌کند. در ادامه، جزئیات طرح مهاجرت کاری نیلگام را بررسی می‌کنیم.

نیلگام همیشه برنامه‌های مهاجرت کاری متنوعی را ارائه کرده است. از جمله این برنامه‌ها می‌توانیم به ثبت نام در طرح اسکیل ورکر کانادا اشاره داشته باشیم. اگر قصد مهاجرت کاری به کانادا را دارید، مجموعه نیلگام در صفر تا صد فرآیند مهاجرت کاری از طریق طرح اسکیل ورکر کنار شما خواهد بود. برنامه نامزدی استانی ساسکاچوان یکی از همین برنامه‌هاست.

در کنار این طرح می‌توانیم به برنامه‌های مهاجرت کاری اروپا از طریق نیلگام اشاره کنیم. مثلا اگر در زمینه خیاطی تبحر دارید، می‌توانید از طریق نیلگام برای گرفتن جاب آفر خیاطی لهستان اقدام کنید. طرح‌های مهاجرت کاری نیلگام در کشورهای حوزه خلیج فارس هم پیاده شده است. از جمله این طرح‌ها می‌توانیم به جاب آفر پرستار و داروساز در کشور عمان اشاره کنیم.

اما طرح جدید نیلگام برای مهاجرت کاری چیست؟

مجموعه نیلگام با توجه به ارتباطات گسترده در سطح بین المللی و به کمک کارشناسان باتجربه خود در حوزه مهاجرت کاری، طرحی را آغاز کرده که در آن افراد مختلف با تخصص‌های کاری گوناگون می‌توانند شانس خود را برای گرفتن جاب آفر از کشورهای مورد نظرشان امتحان کنند. برای انجام این کار باید با کارشناسان مهاجرت کاری نیلگام ارتباط بگیرید. کارشناسان نیلگام بعد از بررسی شرایط شما و اطلاع پیدا کردن از خواسته‌هایتان، اقدامات خود را برای ارتباط گرفتن با کارفرماهای خارجی و دریافت جاب آفر آغاز خواهند کرد.

البته خدمات نیلگام در حوزه مهاجرت کاری به همین جا ختم نمی‌شود و بعد از گرفتن پیشنهاد شغلی نیز ادامه خواهد یافت. بعد از گرفتن جاب آفر از کارفرمای خارجی، نیلگام تمامی امور مربوط به مکاتبه با کارفرما و در نهایت گرفتن ویزای کاری کشور مقصد را تا زمان صدور ویزا پیگیری خواهد کرد. طرح مهاجرت کاری نیلگام، احتمال گرفتن جاب آفر را بیشتر می‌کند و فرآیند مهاجرت کاری را سریع‌تر خواهد کرد.

منبع: سایت نیلگام nilgam.com

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی