ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ریو، تجربه مدرن یک حس نوستالژی

امروزه خیلی از ما برای خرید ابتدا در اینترنت جستجو می کنیم. با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی، رابطه همگانی با دنیای مجازی و گشت و گذار اینترنتی عمیق تر شده و به دنبال آن ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه خیلی از ما برای خرید ابتدا در اینترنت جستجو می کنیم. با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی، رابطه همگانی با دنیای مجازی و گشت و گذار اینترنتی عمیق تر شده و به دنبال آن اکثر خرید و فروش محصولات و معرفی‌ها به صورت حرفه ای و پیشرفته تر انجام می‌شود.

در دنیای قهوه نیز همین روند را شاهد هستیم و رقابت جالبی نیز بین اکثر برندهای قهوه در جریان بوده و به سمت تبلیغات مدرن و فروش اینترنتی سوق داده شده اند. اما در بین این برندها، هنوز یک برند وجود دارد که علاوه بر فروش سنتی خود ( فروشگاه قهوه ریو چهارراه استانبول)، به دنیای تکنولوژی نیز با قدرت وارد شده است.

اول ریو را بشناسیم

اگر اهل قهوه باشید، قطعاً نام قهوه ریو به گوش شما خورده و می‌دانید که اولین برند قهوه در کشور ایران است.

قهوه ریو با شعار " کیفیت یک شعار نیست بلکه در عمل خلاصه می‌شود" خود را به آسانی درمیان قهوه دوستان معروف کرد.  قهوه ریو آنقدری از گذشته خود اعتبار کسب کرده است که با جمله (ریو نامی بر پایه اعتبار مشتریان خود) پا به دنیای مدرن نهاد و سعی در حفظ پیشگامی خود همچنان در میدان تکنولوژی دارد و البته این برای قهوه ریو یک چالش نیز هست! اما به نظر من این برای ریو آنقدرها هم چالش بزرگی نخواهد بود، چرا؟ تعامل بالای و رفاقتی که در این مجموعه وجود دارد، هر بحثی را ساده کرده و همه معتقدند که "یا راهی خواهیم یافت یا راهی خواهیم ساخت". با همین روند، ریو با تکیه بر دانش و عوامل خود، به دنیای تکنولوژی و فضای وب هم ورود کرده است. در ادامه بخشی از این موضوع (کاپریو) را شرح می‌دهیم.

کاپریو

داستان کاپریو یک ایده انحصاری و مختص قهوه ریو است که ایده ی  آن از گذشته ای است که ریو براساس ذائقه مشتریان خود ،ترکیب منحصر به فردی را برای هر مشتری، خلق می کرد. حال بعد گرفتن بازخوردهای مثبت از مشتریان خود، این کاپریو به سایت ریو نیز راه یافته است.

یعنی شما می‌توانید مانند حضور در فروشگاه، ترکیب قهوه های مطلوب خود را در 5 مرحله با درصد مشخص، و آسیاب مورد نظر، از سایت خرید کنید. با این تفاوت که از طعم عمل آمده از هریک از لوازم دم آوری، آگاه می شوید.

۱- انتخاب نوع قهوه ها

۲- انتخاب درصد هریک از قهوه ها

۳- انتخاب وسیله دم آوری

۴- انتخاب وزنی بسته بندی  

۵- انتخاب اینکه آسیاب شود یا نه، و نامگذاری ترکیبی که ویژه ی خود شماست و مثل هیچ کس نیست.

و در نهایت تعداد و محاسبه قیمت.

خب از کاپریو گفتیم مزایاش چی؟ کاپریو یک خدمت انحصاری جدید برای همه قهوه دوستان است. بد نیست یکم بیشتر از این کاپریو برای شما بگم که متوجه بشید چقدر جذابه!

۱- به قول ریویی ها "با کاپریو استایل خودت رو بساز و مثل هیچ کس دیگری نباش!"

۲- با کاپریو متوجه میشوی که لوازم مختلف دم آوری، قهوه متفاوتی به شما می‌دهد و این یعنی می‌توانید با خرید یک وسیله جدید، از یک قهوه، طعم و عطر و کافئین متفاوتی بسازید. تا از واقعیت طعم قهوه ها، لذت ببرید.

تا همین جا را اگر نگاه کنید خیلی جذاب شد و خود من به شخصه کنجکاو شدم که بروم سراغ خرید بیشتر و هیچ بازی ای تا اینجا اندازه کاپریو دوست نداشتم.

توصیه‌های ریو

فکر نکنید کاپریو تمام شد! تازه توصیه های قهوه ریو مانده:

۱- توی ترکیب سعی کنید حداقل یک و حداکثر 3 قهوه برگزینید، که بهتر است یکی از آنها روبوستا باشد .

علت انتخاب روبوستا، ایجاد غلظت و افزایش کافئین ترکیب است.

۲- بهتر است در اولین گام، فقط یک سفارش ثبت کنید که اگر ترکیب مناسب ذائقه ی شما نبود، در سفارش بعدی اصلاح کنید.  

۳- یک نام زیبا ایجاد کنید چرا که ممکن است این ترکیب شما، برگزیده شود و به همان نام بعنوان محصول ریو به فروش برسد.

آینده کاپریو

آیا کاپریو فقط یک نام است بدون هیچ آینده ای؟ خیر، قهوه ریو قصد دارد تا تجارب خود را با تجربه مشتریان خود بالا ببرد و این یعنی ریو ترکیب های موفق را از مشتریان خود به همان نامی که روی ترکیب خود گذاشتید خرید و استفاده خواهد کرد. کاپریو آینده درخشان قهوه ریو در عرصه تکنولوژی را نشان خواهد داد.

یک نقطه مثبت دیگر در کاپریو، بحث ایجاد بخش ذائقه سنجی است که توسط قهوه ریو برای توصیه به مشتریان ریویی افتتاح خواهد شد که بهترین ترکیب را بتوانند برای خود به ارمغان آورند.

محصولات جدید ریو (بسته بندی ها)

یک قرن تجربه در عرصه صنعت قهوه در ریو‌، و دریافت بازخوردهای خوب از مشتریان نازنین، باعث شد محصولات جدید ریو، در بسته بندی های مناسب، برای هر سلیقه ای تولید گردد، که مناسب تمامی سلایق و ذائقه ها باشد و همچنین مشتریان ریویی نیازی به ترکیب (بلِند کردن) نداشته باشند. نکته دیگر اینکه اکثر بسته بندی ها سوپاپ یک طرفه دارند تا مشتری بدون باز کردن بسته، بتواند عطر و بوی قهوه را حس کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی