ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با طراحی سایت فروش کسب و کارتان را متحول کنید

طراحی سایت حرفه ای برای هر کسب و کاری اولین قدم جهت موفقیت در دنیای مجازی و بازارایابی اینترنتی است چرا که با پیشرفت فراوان فناوری و تکنولوژی، اکثریت مردم برای تهیه خدمات یا کالای ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

طراحی سایت حرفه ای برای هر کسب و کاری اولین قدم جهت موفقیت در دنیای مجازی و بازارایابی اینترنتی است چرا که با پیشرفت فراوان فناوری و تکنولوژی، اکثریت مردم برای تهیه خدمات یا کالای مورد نیازشان خرید از فضای مجازی و اینترنت را به حالت فیزیکی ترجیح می دهند که همین امر باعث ایجاد یک بازار رقابتی شده و سرانجام محصول یا خدمت مورد نظر با هزینه پایین تر به دست مصرف کننده خواهد رسید .

چرا داشتن یک وب سایت خوب برای کسب و کار می تواند به  فروش بالا منجر شود ؟  در ادامه ابتدا به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت و سپس یکسری از ویژگی ها و پارامترهای یک وب سایت خوب را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

با داشتن وب سایت کرکره مغازه کسب و کارتان همیشه بالاست

با داشتن یک وب سایت، کسب و کار شما در 24 ساعت از شبانه روز و همچنین در 7 روز از هفته می تواند در دسترس عموم باشد و به ارائه خدمات بپردازد .
برخلاف کسب و کارهای سنتی و فیزیکی که تعداد ساعات محدودی از شبانه روز را به ارائه خدمات می پردازند و در روزهای تعطیل هیچ خدماتی را نمی توانند ارائه دهند، کسب و کارهای آنلاین با داشتن یک وب سایت بدون محدودیت زمانی و مکانی می توانند به ارائه خدمات و فروش محصولات بپردازند.

با طراحی سایت بدون محدودیت جغرافیایی می توانید بفروشید

طراحی سایت برای کسب و کار این امکان را فراهم می سازد تا بدون محدودیت جغرافیایی و به تمام دنیا ارائه خدمات نمود. یک وب سایت فروشگاهی می تواند بدون محدودیت تمامی محصولات و خدمات خود را به سراسر جهان عرضه نماید .
این درحالی است که در کسب و کارهای سنتی شما می توانید تنها به منطقه ای از شهر خوتان ارائه خدمت و فروش کالا داشته باشید .

طراحی وبسایت باعث کاهش هزینه های جاری می شود

کسب و کارهای سنتی دارای یکسری هزینه های جاری اعم از هزینه های اجاره مغازه، حقوق پرسنل فروش و خدمات، فیش های آب و برق و گاز و سایر هزینه های دیگر بوده و جمع کل هزینه ها از سود ناشی از فروش کسر می شود.
درحالی که کسب و کارهای آنلاین با طراحی سایت می توانند تمامی این هزینه ها را کاهش داده و به فروش و سودآوری خود بیافزایند.

با سرمایه کم بیشترین سودآوری را خواهید داشت

در کسب و کارهای فیزیکی سرمایه حرف اول را می زند همانطور که قدیمی های بازار می گفتند : " هرچه سرمایه بیشتر سود بیشتر" !!!
بله دقیقا به همین شکل است، یعنی شما در کسب و کارهای فیزیکی و سنتی به هر اندازه سرمایه بزارین به همان اندازه سود خواهید برد. ولی در کسب و کارهای آنلاین حتی شما بدون سرمایه یا با سرمایه خیلی ناچیز می توانید در ابتدای کار واسط باشید و محصولات دیگران را در وب سایتتان به فروش برسانید و در سود آن شریک شوید و از همان ابتدا نیازی به تهیه و خرید محصولات نخواهید داشت.

تا به اینجا بررسی کردیم که داشتن یک وب سایت خوب و حرفه ای چه تاثیری در افزایش فروش کسب وکارها خواهد داشت. در ادامه به بررسی پارامترهای مهم یک وب سایت خوب می پردازیم : پارامترهای شاخص برای طراحی یک وب سایت خوب کدامند؟

در فضای وب تعداد بسیار زیادی وب سایت وجود دارند و روزانه هزاران وب سایت هم به جمع آنها اضافه می شود ولی سوال اینجاست که چند درصد از این وب سایت ها موفق هستند ؟ چند درصد از آنها به فروش و سودآوری رسیده اند ؟

جواب روشن است ! هر وب سایتی که طراحی می شود لزوماٌ نمی تواند بفروشد و درآمد داشته باشد .!!
حال سوال بعدی اینجاست که چرا همه وب سایت ها نمی توانند بفروشند و به درآمد برسند ؟

نظر شما چیه ؟

ویژگی های یک وب سایت خوب و حرفه ای برای فروش و به درآمد رسیدن


طراحی رابط کاربری و همچنین تجربه کاربری خوب و بهینه شده

طراحی رابط کاربری (UI)  وهمچنین تجربه کاربری (UX) خوب و حرفه ای یکی از قدم های مهم طراحی سایت بوده چرا که در تعامل مستقیم با کاربران و بازدید کنندگان سایت است. هرچه این طراحی ها مناسب تر و حرفه ای تر باشد به همان اندازه تعامل کاربران با وب سایت هم بیشتر خواهد بود لذا توجه به این موارد باعث بوجود آمدن یک وب سایت خوب و بهینه خواهد شد.

واکنش گرا بودن قالب وب سایت برای اندازه های مختلف صفحه نمایش

کاربران و بازدیدکنندگان سایت، با گوشی، تبلت یا صفحات نمایش با اندازه های متفاوت اقدام به نمایش وب سایت می نمایند و همین امر ضرورت داشتن قالب واکنش گرا و ریسپانسیو که سایت را در انواع مختلف صفحات نمایش به درستی نمایش دهد را نشان می دهد.

اگر قالب وب سایت واکنش گرا نباشد بسیاری از کاربرانی که در موبایل یا سایر دستگاه ها اقدام به نمایش سایت می کنند به دلیل عدم نمایش صحیح قالب، احتمالا سایت را ترک نمایند و همین امر باعث افت و کاهش رتبه بندی سایت می شود .

سرعت لود سایت تاثیر مستقیمی بر نرخ تبدیل سایت خواهد داشت

طبق آمار، اگر وبسایتی حتی چند ثانیه دیر تر لود شود شانس از دست دادن بازدید کنندگان افزایش یافته و به اصطلاح نرخ پرش آن بالا می رود. چرا که کاربران حوصله صبر کردن و مشاهده وب سایت هایی که سرعت لود پایینی دارند را نداشته و ترجیح می دهند تا از سایر وب سایت ها دیدن کنند .

پس، سرعت بالا بودن سایت ها یکی از پارامترهای مهم یک وب سایت خوب و حرفه ای است.

امنیت وب سایت یکی از مهمترین پارمترها است.

اگر وب سایتی هر اندازه هم که بزرگ بوده و امکانات خوبی داشته باشد ولی امنیت بالایی نداشته باشد هر لحظه احتمال نفوذ به آن وجود داشته و همین امر باعث بی اعتمادی کاربران به سایت شده و درنتیجه برای بازدیدکنندگان رضایت بخش نخواهد بود .

بی اعتمادی به وب سایت باعث می شود تا کاربران برای دفعات بعدی وب سایت دیگری را جهت خرید انتخاب کنند .

آژانس دیجیتال مارکتینگ هیوا وب

امروزه شرکت های طراحی سایت فراوانی در سراسر کشور وجود دارند ولی آیا چند درصد از آنها توانسته اند وب سایت هایی را طراحی کنند که دارای معیار های یک سایت خوب بوده و بتواند به فروش و درآمدزایی منجر شود.
شرکت طراحی سایت هیوا وب توانسته با طراحی سایت در تهران، طراحی سایت در ارومیه ، طراحی سایت در تبریز، طراحی سایت در مشهد و همچنین در اکثر شهر های ایران وب سایت ها را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت طراحی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد سمندریان
    محمد سمندریان | ۲۰ آبان ۱۴۰۰

    با ی سایت میشه از یکی از اتاق های خونه شروع کرد طراحی سایت با قالب ورپرس هم آسونه با نصب ی قالب وردپرس راست چین شده می تونی هر سایت مشابه سایت های بزرگ ساخت

  • محمد سمندریان
    محمد سمندریان | ۲۰ آبان ۱۴۰۰

    واقعا داشتن ی سایت خیلی بهتر از راه نادازی ی فروشگاه فیزیکی هست وقتی ی فروشگاه بخواهید راه اندازی کنی هزینه های جانبی مثل دکوراسیون ، اجاره توی ی نقطه پر تردد شهر با اون اجاره های گرون و داشتن چندتا فروشنده تمام وقت دیگه نمیصرفه

مطالب پیشنهادی