ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید اقساطی آیفون 13 تنها با پرداخت 40 درصد پیش پرداخت از بازرگانی سیب

کاملا مشخص است که طرفداران و علاقه‌مندان گوشی‌های هوشمند، سری آیفون اپل را به‌دلیل دوربین خارق‌العاده آن می‌شناسند. گوشی‌های امسال هم از این قاعده مستثنی نیستند و حتی قابلیت‌های بیشتری برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری توسط ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کاملا مشخص است که طرفداران و علاقه‌مندان گوشی‌های هوشمند، سری آیفون اپل را به‌دلیل دوربین خارق‌العاده آن می‌شناسند. گوشی‌های امسال هم از این قاعده مستثنی نیستند و حتی قابلیت‌های بیشتری برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری توسط آن‌ها فراهم شده است. اولین تغییر را در شکل ظاهری ماژول دوربین پشت گوشی‌ها می‌بینیم که به طراحی مورب تغییر شیوه داده است. تصاویر تهیه شده در این گوشی‌ها، روشن و رنگارنگ هستند و به‌نوعی می‌توانند دوربین‌های گوشی سامسونگ را شکست دهند. دوربین اولترا واید هم می‌تواند پوشش صحنه بیشتری داشته و حالت شب بهبود یافته را در اختیار شما قرار دهد.

تنوع در سبک‌های عکاسی و امکان خلاقیت بیشتر با سری جدید آیفون

سبک‌های عکاسی متنوع‌تر شده است و می‌توانید کنترل خلاقانه‌تری روی این زمینه داشته باشید. دوربین‌های آیفون ۱۳ بسیار بیشتر از چیدمان مورب جدید لنزها هستند و اپل هم در طی رویداد خود، به‌صورت کامل در این زمینه توضیحاتی را ارائه داد. دوربین واید به‌لطف اندازه بزرگ‌تر همراه با پیکسل‌هایی که ۴۷ درصد نسبت به سال گذشته بیشتر هستند، ۱.۷ نانومتر از آیفون ۱۲ بزرگ‌تر شده است. مزیت دیگر دوربین آیفون ۱۳، سنسور اولترا واید است که هم‌اکنون می‌تواند چهار برابر محیط بیشتری را ثبت کرده و سنسور جدید آن هم عملکرد بهتری در نور پایین دارد و می‌تواند نویز کمتری را به ثبت برساند.

اگر طرفدار دمای رنگ معمولی آیفون نیستید یا می‌خواهید که کنترل بیشتری روی تصاویر خود داشته باشید، می‌توانید از ویژگی سبک‌های عکاسی متنوع آن استفاده کنید. در برنامه دوربین، هنگام خرید آیفون ۱۳ پرو می‌توانید از چندین سبک عکس‌برداری، از جمله حالت استاندارد، ویبرنت، کنتراست بالا و تصاویر گرم و سرد استفاده کنید. خرید آیفون ۱۳ پرو مکس این امکان را به شما می‌دهد که بهترین دوربین این سری را در کنار آیفون ۱۳ پرو داشته باشید. می‌توانید ویژگی‌های عالی دوربین را در هنگام ثبت پرتره متوجه شده و تفاوت آن را با سال گذشته کامل دریافت کنید.

عکس‌ها در این حالت دارای کنتراست بسیار غنی‌تر هستند و عکس‌ها کمتر دچار حالت مه آلود می‌شوند. در محیط‌هایی که جنب و جوش المان‌ها بیشتر است، می‌توانید جزئیات بالاتری را دریافت کرده و تغییرات را به‌صورت ویژه در هنگام عکس‌برداری از صحنه‌های سریع دریافت کنید. می‌توانید تنظیم دوربین را تنها با چند ضربه انجام داده و سبک موردعلاقه خود را انتخاب کنید. می‌توانید سبک‌ها را سفارشی‌سازی کرده و به‌عنوان یک عکاس حرفه‌ای از آن‌ها استفاده کنید. آیفون ۱۳ عملکرد بهتری از نظر عکس برداری نسبت به اس ۲۱ اولترا سامسونگ دارد و می‌تواند تصاویر اکشن‌تر، شفاف‌تر و با جزئیات بیشتری را نسبت به این گوشی ثبت کند.

سایه‌های اطراف سوژه‌ها هم بهتر ثبت می‌شوند و می‌توانید یقین داشته باشید که آیفون ۱۳ عکس‌های بهتری از سوژه‌های شما ثبت خواهد کرد. همین دوربین کافی است که انگیزه لازم برای پرداخت قیمت آیفون ۱۳ را کسب کرده و برای یک عکس برداری حرفه‌ای و بیادماندنی آماده شوید. البته در برخی از شرایط هم آیفون ۱۳ با آیفون ۱۲ برابری می‌کند. در حالت شب، آیفون ۱۳ همیشه بهتر از آیفون ۱۲ عمل می‌کند و اپل به‌طور ویژه را روی این موضوع کار کرده است و با تغییر اندازه سنسورهای آیفون‌های جدید هم می‌تواند به این موضوع مهم پی برد.

دوربین با حالت سینمایی حرفه‌ای

حالت سینمایی که اپل در طی رویداد خود هم توجه زیادی به آن نشان داد، هنگام اضافه شدن بوکه، فوکوس را روی سوژه‌های خود به‌صورت خودکار تغییر می‌دهد. کیفیت فیلم‌برداری هم بهتر شده است و قابلیت دالبی ویژن HDR می‌تواند بهترین عملکرد خود را به ثبت برساند. آیفون ۱۳ می‌تواند احساس کارگردانی را در هنگام فیلم‌برداری به شما بدهد و کمتر گوشی هوشمندی در بازار وجود دارد که چنین شرایطی را فراهم می‌کند. ویژگی جدید Cinematic Mode به شما این امکان را داده است که جلوه عمق میدان را برای فیلم‌های خود فراهم کرده و قاب فیلم‌برداری خود را با توسعه پایداری همراه کنید.

شما دیگر مجبور نخواهید بود که تغییرات موردنظر را به‌صورت دستی انجام دهید، کافی است که فیلم برداری را شروع کرده و تمام تنظیمات را به این حالت بسپارید. با خرید آیفون ۱۳ پرو می‌توانید مانند یک حرفه‌ای فیلم‌برداری کرده و ویدیوهای مربوط به کانال یوتیوب یا اینستاگرام خود را به بهترین شکل ممکن ایجاد کنید. این روند سبب می‌شود که شرایط بهتری داشته و محتوای حرفه‌ای را برای مخاطبین خود تهیه کنید. هنگامی که در ویدیوی شما شخصی با شخص دیگری صحبت می‌کند، با چرخاندن سرش به سمت یک سوژه دیگر، فوکوس مانند جادو تغییر پیدا می‌کند و تجربه آن برای هر فردی جالب خواهد بود.

هنگامی که با خرید آیفون ۱۳ پرو مکس از این قابلیت‌ها استفاده کنید، تحت تاثیر قرار خواهید گرفت. تقریبا هیچ گوشی هوشمند چنین قابلیتی را در اختیار شما نمی‌گذارد و ویدیوهای خلاقانه‌ای را می‌توانید با آن ثبت کنید. به‌طور مثال، گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ هنوز آن‌قدر هوشمند نشده است که بتواند فوکوس را از یک سوژه به سوژه دیگری در ریل تایم تغییر دهد. البته این حالت هنوز کمی نیاز به کار دارد، چرا که آیفون ۱۳ گاهی اوقات به یک ثانیه زمان نیاز دارد تا سوژه‌های متجرک را سریعا شناسایی کند. نقطه ضعف این قابلیت هم آن است که این حالت تنها در رزولوشن 1080p در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

به‌طور کلی، شما با خرید آیفون ۱۳ پرو و دیگر مدل‌های این سری می‌توانید از این قابلیت استفاده کرده و از آن برای تولید فیلم‌های شبکه اجتماعی خود استفاده کنید. کیفیت کلی ویدیو هم در این گوشی‌ها فوق‌العاده عالی است و کاهش نویز بهبود یافته را شاهد هستیم. حالت دینامیکی بهبود پیدا کرده است و می‌تواند پوست، چهره، آسمان و سوژه‌های دیگر را بسیار بهتر از گذشته نمایش دهد. فراموش نکنید که صدای شنیده شده هم در فیلم‌برداری آیفون ۱۳ بهبود پیدا کرده است و می‌توانید کلیپ‌های جداگانه 4K را هم تهیه کنید که البته با حالت‌های ساده‌تر در اختیار شما خواهد بود.

تراشه جدید و سریع آیفون ۱۳

در کنار این‌که دوربین‌های آیفون ۱۳ بهبود جالبی را داشته‌اند، می‌توانیم به یک تغییر بسیار بزرگ به‌نام تراشه جدید هم اشاره کنیم. A15 Bionic بازهم می‌تواند عنوان سریع‌ترین تراشه جهان را به خود اختصاص دهد. عملکرد یادگیری ماشین در این گوشی‌ها تا حد زیادی بهبود پیدا کرده است و این موضوع تاثیرش را در مصرف باتری و دوربین هم نشان می‌دهد. حالت‌های نرم‌افزاری دوربین بهبود جالبی داشته است و می‌توانید از هوش مصنوعی بهتری در این زمینه استفاده کنید. یک موتور عصبی ۱۶ هسته‌ای همراه با سیستم یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در این تراشه به کار رفته است.

اپل ادعا می‌کند که پردازنده آیفون ۱۳ تا ۵۰ درصد سریع‌تر از رقبا است و پردازنده گرافیکی آن هم پردازش‌های گرافیکی را ۲۰ درصد سریع‌تر انجام می‌دهد. همین روند فوق‌العاده سبب شده است که گوشی‌ها قدرت بالایی داشته و سرعت اجرای روان‌تری را در قبال بازی‌ها و برنامه‌ها ارائه کنند. تراشه امسال هم با همان فناوری سال گذشته توسعه پیدا کرده است، اما همچنان تعداد ترانزیستورهای بیشتری را شاهد هستیم و همین کافی بوده است تا عملکردی چنین عالی را از گوشی‌ها شاهد باشیم.

خرید آیفون 13 به صرفه و اقساطی در کمترین زمان

ذکر این نکته ضروری است که علاقه‌مندان به خرید آیفون ۱۳ پرو و دیگر مدل‌های آن، می‌توانند از بازرگانی سیب اقدام کرده و بهترین شرایط را برای خرید دریافت کنند. شما تنها به یک کارت شناسایی و دسته چک نیاز خواهید داشت تا بهترین گوشی‌های اپل را در سال جاری تهیه کرده و از کار با آن‌ها لذت ببرید.

دیگر نیازی نیست که چند سال صبر کرده و منتظر مناسب شدن قیمت‌ها شوید. بازرگانی سیب امکان پرداخت تنها ۴۰ درصد از مبلغ کل گوشی را فراهم کرده است و مباقی مبلغ را هم می‌توانید در اقساط سه الی دوازده ماهه پرداخت کنید. این شرایط ویژه نه‌تنها برای گوشی‌های آیفون امسال و سال گذشته، بلکه برای تجهیزات جانبی محسوب اپل مانند اپل واچ سری ۷ نیز فراهم شده است. تمام محصولات جدید اپل را می‌توانید به‌صورت اقساطی و با ساده‌ترین شرایط دریافت کنید. این محصولات در رنگ‌ها و حافظه‌های جانبی متنوع در اختیار شما قرار می‌گیرد و کافی است که طبق سلیقه خودتان انتخاب کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۲۷ مهر ۱۴۰۰

    امکاناتش شبیه پوکو x3 شش تومنیه

مطالب پیشنهادی