ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خرید vps ایران سرور
رپورتاژ آگهی

خرید vps مطمئن از ایران سرور

VPS یا سرور مجازی، مفهومی نسبتاً تازه‌وارد در دنیای هاستینگ و IT است. همان‌طور که احتمالاً از نام این نوع سرورها پیداست، با تکنولوژی رایانش ابری و مجازی‌سازی رابطه مستقیم دارند. در ادامه می‌خواهیم ببینیم ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

VPS یا سرور مجازی، مفهومی نسبتاً تازه‌وارد در دنیای هاستینگ و IT است. همان‌طور که احتمالاً از نام این نوع سرورها پیداست، با تکنولوژی رایانش ابری و مجازی‌سازی رابطه مستقیم دارند.

در ادامه می‌خواهیم ببینیم وی پی اس چه کاربردهایی دارد و یک سرور مجازی خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد و چرا خرید وی پی اس از ایران سرور انتخاب مناسبی برای شما محسوب میشود. به این ترتیب، هنگام خرید vps، با علم کافی اقدام می‌کنید و در نتیجه بهترین گزینه را انتخاب خواهید کرد.

VPS چیست و چه کاربردهایی دارد؟

برای آشنایی با مفهوم Virtual Private Server است، باید معنای سرور را به‌خوبی بدانید!

سرورها ابرکامپیوترهایی هستند که قدرت پردازشی بسیار بالایی دارند! مخصوصاً وقتی بخواهیم آن‌ها را با انواع کامپیوترهای معمولی مقایسه کنیم، تفاوت قدرت‌ آن‌ها چشم‌گیر خواهد بود.

برگردیم سراغ VPS یا سرور مجازی! درواقع،  وی پی اس سروری است که از تکنولوژی مجازی‌سازی بهره می‌برد! پرداختن به چیستی مجازی‌سازی، کاملاً از بحث دورمان می‌کند. خیلی خلاصه بگوییم که با کمک این فناوری، می‌توان ظرفیت قطعات مختلف سرور را به چند بخش تقسیم کرد و به این ترتیب، استفاده‌های کارآمدتری از توان بالای آن‌ داشت!

سوالی که احتمالاً ذهن‌تان را درگیر کرده این است که خرید وی پی اس چه دردی از شما دوا خواهد کرد؟!

برای اطلاعات بیشتر مقاله مرتبط vps چیست را از بلاگ ایران سرور مطالعه بفرمایید.

وی پی اس یا سرور مجازی چه کاربردهایی دارد؟

وی پی اس چیست چه کاربردی دارد

وقتی صحبت از سرورها می‌شود، فکر بیشتر مردم به‌سمت میزبانی از سایت‌ها می‌روند؛ اما این فقط یکی از کاربردهای ابرکامپیوترها است. این قضیه در رابطه با سرو مجازی هم صادق است. در ادامه، به‌طور مختصر می‌گوییم که خرید VPS در چه زمینه‌هایی می‌تواند کارآمد باشد.

استفاده به‌عنوان میزبان سایت

سرور مجازی دقیقاً بین سرور اشتراکی و سرور اختصاصی قرار می‌گیرد. شاید VPS توان یک سرور اختصاصی را نداشته باشد، اما نسبت ‌به انواع اشتراکی قدرت بسیار بالاتری دارد! همچنین برای تهیه این نوع سرور، باید هزینه‌ای بیشتر از سرور اشتراکی بپردازید، اما مبلغ آن نسبت‌به سرور اختصاصی بسیار ارزان‌تر است.

استفاده به‌عنوان دیتابیس سرور

اگر اطلاعات زیادی دارید که باید دائماً از آن‌ها بکاپ بگیرید، خرید وی پی اس به‌عنوان یک دیتابیس گزینه جذابی است که پیشِ‌روی‌تان قرار داد.

استفاده به‌عنوان سرور بازی

حالا که بحث متاورس هم داغ شده، دیگر شنیدن اینکه بازی برای بچه‌ها است اصلاً قابل‌قبول نیست! حتی پیش از ظهور این عرصه هم بسیاری از گیمرها از سرور مجازی برای استریم کردن بازی‌های‌شان در شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل توئیچ استفاده می‌کردند.

همچنین برخی از معروف‌ترین بازی‌ها هم حالا روی VPS میزبانی می‌شوند.

استفاده به‌جای وی پی ان

دلیل استفاده از وی پی ان، مخفی کردن IP اصلی برای مخفی کردن هویت واقعی و البته دور زدن انواع محدودیت‌های داخلی و خارجی است!

اما از آنجایی که بیشتر وی پی ان های رایج و مورداستفاده ار نظر امنیتی وضعیت خیلی خوبی ندارند، بسیاری از فریلنسرها یا تریدرها برای دور زدن محدودیت‌ها از سرور مجازی استفاده می‌کنند. بنابراین، وقتی با VPS یک کشور اروپایی وب‌گردی می‌کنند، گویی شهروند آن کشورها در حال گشت‌و‌گذار در اینترنت است.

استفاده برای تست کدهای مختلف

معمولاً برنامه‌نویس‌ها قبل از اینکه برنامه‌ای را لانچ و اجرا کنند، بارها و بارها کدهای آن را زیر تست می‌برند تا خیال‌شان از درستی عملکرد نهایی راحت باشد! حالا اگر بخواهیم محیطی را فراهم کنیم که این کار به‌راحتی در آن انجام شود و همچنین از هر مکانی قابل دسترسی باشد، چه راهکاری را پیشنهاد می‌کنید؟

ما پیشنهاد می‌کنیم اقدام به خرید وی پی اس مطمئن کنید که خیال‌تان از همه جهات راحت باشد.

استفاده به‌عنوان سرور ایمیل

اگر فکر می‌کنید دوران ایمیل فرستادن به پایان رسیده، سخت در اشتباهید! این مقاله مجال ثابت کردن این موضوع را نمی‌دهد، اما خوب است بدانید که ایمیل‌مارکتینگ همچنان یکی از پربازده‌ترین روش‌های بازاریابی دیجیتال محسوب می‌شود.

خب اگر کسب‌و‌کار کوچکی داشته باشید، می‌توانید فرستادن ایمیل را برعهده سرویس‌های مخصوص انجام این کار قرار دهید؛ اما درمورد کسب‌و‌کارهای بزرگ قضیه متفاوت است. آن‌ها به سرور‌های مخصوص خود نیاز دارند و به‌همین‌خاطر دست به‌ خرید vps می‌زنند.

استفاده برای تست برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف

هیچ برنامه و اپلیکیشنی وجود ندارد که بدون زیر تست رفتن به مرحله عرضه برسد! بسیاری از این برنامه‌ها باید چند شبانه‌روز و به‌صورت مداوم تحت آزمایش باشند تا ایرادات آن‌ها مشخص شود و به بهترین عملکرد خود برسند.

بهترین گزینه برای انجام این کار، استفاده از سرور مجازی است. برای کارهای این‌چنینی، حتی خرید vps ایران هم کارتان را راه می‌اندازد.

خب حالا که با کاربردهای سرور مجازی یا همان VPS آشنا شدید، احتمالاً دوست داشته باشید که برای رفع برخی از نیاز‌های‌تان اقدام به خرید وی پی اس کنید؛ اما بهتر است عجله نکنید!

در بخش بعدی، ویژگی‌های یک VPS خوب را به شما خواهیم گفت تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

ویژگی‌های یک وی پی اس خوب و کار راه‌‌انداز

ویژگی های vps های خوب ایران سرور

برای آشنایی با ویژگی‌های یک سرور مجازی مناسب، باید با مزایایی که VPS ارائه می‌کند هم آشنا باشیم. خیلی سرتیتروار این نکات مثبت را بررسی خواهیم کرد:

  • سرعت بالایی دارد.
  • به‌خاطر استفاده از تکنولوژی مجازی‌سازی و رایانش ابری، قابل‌اعتماد است.
  • دسترسی Root و امکان پیکربندی سرور را دارید.
  • از آنجایی که فضای خود را با هیچ‌کس دیگری شریک نمی‌شوید، امنیت خوبی دارد.
  • هزینه‌ای که می‌پردازید، نسبت به سرویسی که دریافت می‌کنید کاملاً مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.
  • هرگاه نیاز به منابع بیشتری داشته باشید، ارتقاء آن به‌سادگی انجام می‌شود؛ یعنی خیلی راحت می‌توانید CPU, RAM، پهنای باند و فضای ذخیره‌سازی خود را افزایش دهید.

وقتی قصد خرید وی پی اس را دارید، مطمئن که مزایای بالا باید به بهترین شکل ارائه شوند؛ یعنی باید سرعت بالایی داشته باشد و کاملاً از نظر امنیتی قابل اعتماد باشد! همچنین باید دسترسی Root کاملاً در اختیارتان قرار بگیرد. هروقت هم لازم بود بتوانید منابع موردنیازتان را افزایش دهید.

و البته نکته آخر، گرچه سرور مجازی ذاتاً از انواع سرورهای اشتراکی گران‌تر است، اما مبلغ آن نباید سر به فلک بکشد! یادتان باشد که هزینه لازم برای خرید vps کم‌تر از سرور اشتراکی است.

لازم به ذکر است که ایران سرور، بزرگترین مرجع ارائه دهنده هاست و سرور وی پی اس های خود را به چنین ویژگی هایی ارائه میکند.

خرید VPS از ایران سرور: یک انتخاب عاقلانه!

با خرید VPS از ایران سرور، می‌توانید با استفاده از سرور مجازی ایران سرور تعداد نامحدودی از دامنه‌ها را میزبانی کنید؛ این اتفاق در حالی می‌افتد که مطمئن هستید از رم و منابع کافی برای عملکرد صحیح هر سایت برخوردار هستید و طبق ویژگی های مطرح شده سرویس با کیفیتی دریافت میکنید

چه قصد خرید vps اروپا را داشته باشید و چه بخواهید برای خرید vps ایران اقدام کنید، ایران‌سرور پلن‌های مختلفی را پیش‌ِروی‌تان قرار می‌دهد که می‌توانید با توجه به نیازی که دارید، بهترین گزینه را انتخاب و تهیه کنید.

ایران‌سرور (https://www.iranserver.com/) با ارائه خدمات مربوط به سرور مجازی ایران و کشورهای اروپایی، با ارائه آپتایم 99 درصدی، استفاده از هاردهای پرسرعت SSD و NVMe، بهره‌وری از سیستم‌عامل‌های محبوب و همچنین ارائه خدمات شبانه‌روزی پشتیبانی، بهترین انتخابی است که می‌توانید برای خرید وی پی اس مطمئن داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی